• Σχόλιο του χρήστη 'Αγγέλα Ταβιανάτου' | 12 Ιανουαρίου 2022, 12:35

    Άρθρο 3 Όροι και προϋποθέσεις για την εκμετάλλευση επαγγελματικών πλοίων αναψυχής Γενική παρατήρηση Απαγορεύσεις που δεν βοηθάνε ούτε τον επενδυτή, ούτε το κράτος. Γραφειοκρατία άχρηστη, μόνο και μόνο για να δυσκολεύει ΟΛΟΥΣ τους εμπλεκόμενους. Συγκεκριμένα: ΑΑΑ ε.α. Ο πλοιοκτήτης ή εφοπλιστής, όταν πρόκειται για νομικό πρόσωπο, δεν συνάπτει σύμβαση ολικής ναύλωσης για το υπό την πλοιοκτησία ή τον εφοπλισμό του επαγγελματικό πλοίο αναψυχής, με τους ιδρυτές, τους μετόχους, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου και τους υπαλλήλους του, όταν ενεργούν ατομικώς ή ως εκπρόσωποι άλλου νομικού ή φυσικού προσώπου, καθώς και με πρόσωπα με τα οποία έχουν συγγένεια μέχρι δεύτερου βαθμού ή είναι σύζυγοι ή συμβιούντες, κατά την έννοια του ν. 4356/2015 (Α` 181), αυτών. 1. Δεν βλέπω κανένα νόημα της απαγόρευσης. Μάλιστα δεν ξέρω αν αυτή η διάκριση είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη . Εξ άλλου οι μετοχές είναι ανώνυμες, επομένως ο εφοπλιστής δεν ξέρει αν κάποιος είναι μέτοχος. Πρόταση: διαγραφή της παραγράφου ΒΒΒ αγ.υπό σημαία κράτους εκτός της Ε.Ε. ή του Ε.Ο.Χ., ολικού μήκους άνω των τριάντα πέντε (35) μέτρων και εφόσον είναι κατασκευασμένα κατά το μεγαλύτερο μέρος τους από χάλυβα ή πλαστικό. Η πρόταση δεν ελέγχεται είναι αόριστη. Πρόταση: διαγραφή της παραγράφου ΓΓΓ 4.α. Η μερική ναύλωση επαγγελματικού πλοίου αναψυχής απαγορεύεται. Γιατι να απαγορεύεται; Μήπως γιατι κάποιος βαριέται να ορίσει τι είναι μερική ναύλωση; ΔΔΔ Όλα τα παρακάτω είναι πρόσθεση πολυπλοκότητας. Δεν χρειάζονται καθόλου! Το τουριστικό γραφείο συνάπτει ναυλοσύμφωνο και το τι θα κάνει το πλοίο είναι δικός του λογαριασμός εφ όσον το ταξείδι το είναι σύννομο. Τι νόημα έχουν οι ώρες και το πρόγραμμα; Πρόταση: διαγραφή όλων των παρακάτω παραγράφων γ. Επιτρέπεται, στο πλαίσιο σύμβασης οργανωμένου ταξιδιού, κατά την έννοια του άρθρου 3 του π.δ. 7/2018 (Α` 12), η ναύλωση επαγγελματικού πλοίου αναψυχής, στην οποία ως ναυλωτής συμβάλλεται τουριστικό γραφείο, υπό τις εξής προϋποθέσεις: γα. η διάρκεια της σύμβασης ολικής ναύλωσης του πλοίου να είναι: γαα. μεγαλύτερη των είκοσι τεσσάρων (24) ωρών ή γαβ. ίση ή μικρότερη των είκοσι τεσσάρων (24) ωρών, εφόσον ο αριθμός των επιβατών του πλοίου αντιστοιχεί στον αριθμό των κλινών που διαθέτει το πλοίο, ανεξάρτητα αν το ταξίδι περιλαμβάνει διανυκτέρευση, υπό την επιφύλαξη της παρ. 6, γβ. στο ναυλοσύμφωνο να αναφέρεται ότι το ταξίδι πραγματοποιείται στο πλαίσιο προγράμματος οργανωμένου ταξιδιού που διοργανώνει το τουριστικό γραφείο, γγ. το τουριστικό γραφείο να εκδίδει ατομική διατακτική ταξιδιού (voucher) σε κάθε επιβάτη. Το τουριστικό γραφείο καθίσταται συνυπεύθυνο με τον πλοιοκτήτη ή τον εφοπλιστή του πλοίου για την τήρηση του Μέρους Α΄ και των όρων του ναυλοσυμφώνου. 6. Κατά το χρονικό διάστημα εκτέλεσης σύμβασης ολικής ναύλωσης, ο αριθμός των επιβατών αντιστοιχεί στον αριθμό των κλινών των επιβατών, σύμφωνα με την παρ. 2. Στην περίπτωση εκτέλεσης σύμβασης ολικής ναύλωσης διάρκειας έως και δώδεκα (12) ωρών που δεν περιλαμβάνει διανυκτέρευση, ο αριθμός των επιβατών είναι μικρότερος ή ίσος του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού επιβατών, όπως αυτός ορίζεται στα πιστοποιητικά της παρ. 2 και παρέλκει η αντιστοίχιση κλινών και επιβατών.