• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιωτης Μπαρμπόπουλος' | 12 Ιανουαρίου 2022, 22:18

    Υπάρχουν αρκετα επαγγελματικά ιστιοφόρα που είναι αρκετά παλαια και δεν είναι στην προτίμση των τουριστών. Θεωρώ λοιπόν πως οι ελάχιστες ημέρες ναύλωσης πρέπει να μειώνονται περισσότερο στα παλαιότερα σκάφη ειδικά σε αυτά που είναι άνω των 20 ετών καθότι δεν προτειμώνται και δυσκολευονται να βρούν ημέρες ναύλωσης. προτείνω το παρακάτω: γ. Ο ελάχιστος αριθμός ημερών ναύλωσης μειώνεται για τα πλοία που έχουν συμπληρώσει ηλικία: γα. πέντε (5) ετών, κατά δέκα τοις εκατό (10% γβ. δέκα (10) ετών, κατά είκοσι τοις εκατό (20%), γγ. δεκαπέντε (15) ετών, κατά τριάντα (30%), και γδ. για όσα έχουν συμπληρώσει τα είκοσι (20) έτη, κατά σαράντα τοις εκατό (40%). γε. για όσα έχουν συμπληρώσει τα είκοσι (30) έτη, κατά πενήντα τοις εκατό (50%). Επίσης το πρόστιμο για ελλειπούσες ημέρες απο το Υπουργείο ναυτιλίας θα πρέπει να μειωθεί από τα 100 ευρώ ανά ημέρα (χωρίς πλήρωμα) στα 50 ευρώ καθότι είναι υπέρογκο για πολλούς επαγγελματίες ειδικά εν μέσω κορονοιού και απο 200 ευρώ (με πλήρωμα) στα 100 ευρώ. Επίσης να υπάρχουν άτοκες δόσεις όταν προσδιοριστεί το πρόστιμο (όλο το δημόσιο και οι εφορίες δουλέύουν με 100 δόσεις-εδώ δεν υπάρχει τίποτα) από το Υπουργείο Ναυτιλίας (τουλάχιστον 12 δόσεις) και να υπάρχει extra έκπτωση 20% εάν κάποιος εξοφλήσει άμεσα το πρόστιμο). Επίσης θα πρέπει να υπάρχει ηλεκτρονική εφαρμογή παρακολούθησης των ναύλων ώστε ο πλοιοκτήτης να γνωρίζει ανα πάσα στιγμή πόσες ημέρες του λείπουν και πότε λήγει η τριετία όπως και online εφαρμογή για το έγγραφο παράτασης της τριετίας κατά ένα χρόνο. Ευχαριστώ πολύ