• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Τετρίγγας' | 17 Ιανουαρίου 2022, 22:18

    Η διάταξη αυτή έρχεται σε αντίθεση με τους ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΟΥΣ στόχους της αξιολογούμενης ρύθμισης που έχουν τεθεί στην επισυναπτόμενη Αιτιολογική Έκθεση του νομοσχεδίου. Σε καμμία περίπτωση δεν συμβάλλει στους στοίχους που αναφέρονται. Το αντίθετο μάλλον συμβαίνει, δημιουργεί πρόβλημα και υστέρηση σε όλους. Δεν βοηθάει καθ΄λολου να πετύχουμε τα ακόλουθα: Αύξηση των εσόδων του κράτους από την είσπραξη του ΦΠΑ του ναύλου Ανάδειξη των ελληνικών λιμένων, ως «home ports», για την εκτέλεση ταξιδίων αναψυχής από επαγγελματικά πλοία αναψυχής υπό καθεστώς ολικής ναύλωσης Αύξηση των έμμεσων κρατικών εσόδων, λόγω της ενίσχυσης που θα προκληθεί σε πλείστες κατηγορίες επιχειρήσεων και επαγγελματικών κλάδων που δρουν υποστηρικτικά του επαγγελματικού yachting, όπως επιχειρήσεις εφοδιασμού πλοίων, ναυπηγοεπισκευαστικές επιχειρήσεις, μαρίνες, τοπικά αεροδρόμια, επιχειρήσεις εστίασης, χάρη στον αυξημένο αριθμό επαγγελματικών πλοίων αναψυχής που αναμένεται να δραστηριοποιηθούν στη χώρα Κάλυψη διαπιστωμένης, αδυναμίας προσφοράς επαγγελματικών πλοίων αναψυχής › 35 μ. προς εκμετάλλευση εντός της ελληνικής επικράτειας Πως θα πετύχουμε ως χώρα τα παραπάνω περιορίζοντας, η καλύτερα στην πράξη "απαγορεύοντας" στα σκάφη αυτά να έρθουν?