• Σχόλιο του χρήστη 'Christopher Peacock' | 19 Ιανουαρίου 2022, 22:24

    Επιτέλους, η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται την άμεση ανάγκη για εκσυγχρονισμό του νομοθετικού και φορολογικού πλαισίου που αφορά την αγορά τον Ελληνικών και ξένων superyachts. Ο περιορισμός τον είκοσι μια ημερών είναι απογοητευτική, αλλά σίγουρα όχι απαγορευτική, είναι μια αρχή! Η Ελληνικές θάλασσες, θεωρούνται η καλύτερες στον κόσμο, και τα μαγευτικά νησιά της χώρας πόλος έλξης τον ιδιοκτητών και ναυλωτών αυτών τον πολυτελών θαλαμηγών. Ήρθε ο καιρός η νομοθεσία να εναρμονιστεί με αυτή άλλων πετυχημένων Μεσογειακων μελών κρατών της ευρωπαϊκής ένωσης, και να βρεθεί σε μια ανταγωνιστική θέση απέναντι στους μη Ευρωπαίους γείτονες, η οποίοι με διάφορες τακτικές, δελεάζουν τα σκάφη να επισκεφθούν. Βλέπε Αλβανία/Μαυροβούνιο με τα export bunkers, Κροατια με την ελεθερια τον ναυλων και Τουρκια, με φθηνες τιμες, εξεραιτικες παροχες και μοντερνες εγκαταστασεις. Αν η Ελλαδα ελευθερώσει το καμποτάζ, είναι σίγουρο ότι θα γίνει η "premier location" and the hub of yachting στην Μεσογειο και πιθανων ολου του κοσμου. Τα έσοδα από ΦΠΑ, φόροι και υπηρεσίες θα εκπλήξουν, και η θέσεις εργασίας (καλοπληρωμένες) που θα ανοίξουν για τους Έλληνες ναυτικούς και νέους της χώρας θα είναι αναρίθμητες. Μόνο που πρέπει αυτός ο εκσυγχρονισμός να έρθει γρήγορα, η σεζόν είναι προ τον πυλών, και ήδη τα ναυλομεσιτικά γραφεία του εξωτερικού, η καπετάνιοι και ιδιοκτήτες τον σκαφών, ζητάνε οδηγίες ως προς της νέες νομοθεσίες, ώστε να μπορέσουν να φέρουν τουρισμό και σκάφη στην χώρα με ότι καλό αυτό συνεπάγεται. Με εκτίμηση Christopher Peacock