• Σχόλιο του χρήστη 'Παύλος Γυπαράκης' | 20 Ιανουαρίου 2022, 23:23

    Άρθρο 3.α. αγ. Υπό σημαία κράτους εκτός της Ε.Ε. ή του Ε.Ο.Χ., ολικού μήκους άνω των τριάντα πέντε (35) μέτρων και εφόσον είναι κατασκευασμένα κατά το μεγαλύτερο μέρος τους από χάλυβα ή πλαστικό. Να μην υπάρχει το όριο των 35 μέτρων αλλά να έχει όριο το όριο των 20 μέτρων και αφορά πελάτες υψηλού εισοδήματος. Δίνετε η δυνατότητα να Ελλιμενίζονται σκάφη στον Ελλαδικό Χώρο με πελάτες υψηλού εισοδήματος και πλεονεκτήματα : • Πληρότητας των Περιφερειακών Μαρινών με μεγαλύτερα σκάφη • Κίνητρο δημιουργίας νέων υπηρεσιών • Αύξηση εσόδων από παρεχόμενες υπηρεσίες και λοιπά services • Αύξηση εσόδων από Φ.Π.Α.. • Κίνητρο αναβάθμισης του υπό Ελληνική Σημαία Στόλου τουριστικών Σκαφών Άρθρο 8 2β. Η μέγιστη διάρκεια της άδειας καθορίζεται σε είκοσι μία (21) ημέρες ανά ημερολογιακό έτος. Το χρονικό διάστημα του πρώτου εδαφίου μπορεί να αντιστοιχεί σε μία ή περισσότερες συμβάσεις ολικής ναύλωσης, αρκεί το άθροισμα των ημερών να μην υπερβαίνει το μέγιστο επιτρεπόμενο χρονικό διάστημα. Να μην υπάρχει το όριο των 21 ημερών. Να έχει το δικαίωμα παραμονής περισσότερων ημερών με την προϋπόθεση συμβάσεις με Ελληνικές Μαρίνες ή Ναυπηγεία. Με την αναφερόμενη προσθήκη έχει σαν αποτέλεσμα : • Ελλιμενισμού σε Ελληνικές Μαρίνες • Την διενέργεια επισκευών σε Μαρίνες ή Ναυπηγεία τα οποία αναπτύσσονται και αναβαθμίζονται συνεχώς • Μακροχρόνια Παραμονή σε Ελληνικές Μαρίνες ως Home Port • Να γίνονται προμήθειες για την συντήρηση του παραμένοντος προσωπικού καθώς και της διενέργειας ναύλων • Παραμονή Ανθρώπινου Δυναμικού, του πληρώματος • Λοιπές παρεπόμενες Υπηρεσίες • Κίνητρο αναβάθμισης του υπό Ελληνική Σημαία Στόλου τουριστικών Σκαφών