• Σχόλιο του χρήστη 'SKY MARINE smpc' | 21 Ιανουαρίου 2022, 05:45

    Το Νέο Νομοσχέδιο εκτιμούμε ότι βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση προκειμένου να εκσυχρονιστεί το θεσμικό πλαίσιο του Θαλάσσιου Τουρισμού και επιτέλους να υπάρξει μια ενιαία νομοθεσία και όχι αυτό που έγινε με το 4256/14 όπου τροποποιήθηκε πάνω από 50 φορές . Στο άρθρο 8 προτείνετε την άδεια των 21 ημερών με ευνοϊκούς όρους και προϋποθέσεις που δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό στα σκάφη της ίδιας κατηγορίας που αδειοδοτήθηκαν μέσω μόνιμης εγκατάστασης από το 2018 έως σήμερα . Το άρθρο 8 πρέπει να καταργηθεί καθώς οι 21 ημέρες δεν εξυπηρετούν κανέναν και δεν θα φέρουν κανένα απολύτως θετικό αποτέλεσμα τόσο στην Αγορά όσο και στην Ελληνική Οικονομία απεναντίας θα φέρει σύγχυση στους εμπλεκόμενους , προβλήματα στη διαχείριση από τις Λιμενικές Αρχές , περισσότερη διαπλοκή αλλά και ενδεχόμενο φυγής σκαφων από το Ελληνικό Νηολόγιο . Από τη στιγμή που σήμερα μπορεί χωρίς προβλήματα ένα σκάφος της κατηγορίας αυτής νομίμως να εγγραφεί στο e-Μητρώο και να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα χωρίς κανένα πρόβλημα σύμφωνα με το άρθρο 17 του Ν.4532 / 5.4.1963 ΦΕΚ 63Α ως προς τι η αναγκαιότητα της προσωρινής αυτής άδειας των 21 ημερών Για το λόγο αυτό θα πρέπει να αποσυρθεί το άρθρο αυτό καθώς μόνο προβλήματα θα φέρει παρά θετικά αποτελέσματα . Μια τροποποίηση η οποία θα πρέπει να απασχολήσει το Νομοθέτη θα πρέπει να είναι η απλούστευση και επίσπευση των διαδικασιών εγγραφής του ενδιαφερόμενου πλοιοκτήτη στο Φορολογικό Μητρώο , ειδικά η Δ.Ο.Υ. πλοίων θα πρέπει να εκσυχρονιστεί και ψηφιοποιηθεί , η επίσπευση της εγγραφής στο e-Μητρώο χωρίς την δαιδαλώδη γραφειοκρατία που ακόμα δυστυχώς υπάρχει και λειτουργεί αποτρεπτικά .