• Σχόλιο του χρήστη 'JOHN MAVRIDIS' | 21 Ιανουαρίου 2022, 10:41

    Σε έναν γοργά αναπτυσσόμενο κλάδο ο οποίος μέχρι πρότινος δεν είχε καμμία βοήθεια και διευκόλυνση από το νομοθετικό έργο της κυβερνήσης, η συγκεκριμένη κατεύθυνση που δίνεται, τουλάχιστον αναγνωρίζει κάποιες απο τις ανάγκες του yachting στην χώρα μας και τις δυνατότητες που διαθέτει, αφού αποτελεί έναν απο τους πιο επικερδείς κλάδους της χώρας μας. Παρά την θετική κατεύθυνση του νομοσχεδίου όμως , που φαντάζει επιτέλους σαν ένα βήμα μπροστά, Έρχεται ο περιορισμός των 21 ημερών του άρθρου 8,για να θυμίσει σε όλους, όσους επιθυμούν ένα πλαίσιο ίσων όρων και υγιή ανταγωνισμού ανάμεσα στα ελληνικής και ξένης σημάιας superyachts, ότι κάτι τέτοιο βρίσκεται ακόμα μακριά. Η Ελλάδα αποτελεί ίσως τον πιο ισχυρό (δυνητικά) και επιθυμητό προορισμό της Μεσογείου στην αγορά του Yachting, και αυτό οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στον φυσικό πλούτο της χώρας, στα αναρίθμητα νησιά μας και την γεωγραφική θέση της. Θα ήταν πραγματικά άξιο να αναρωτηθεί κάποιος το μέγεθος των εσόδων που θα μπορούσε να αποφέρει στο ελληνικό κράτος , αν υπήρχε το ανάλογο νομοθετικό και φορολογικό πλαίσιο αλλά και οι υποδομές, για να τον αναδείξουν και να τον διευκολύνουν ώστε να αποδώσει το maximum των δυνατοτήτων του σαν κλάδος του ελληνικού τουρισμού και την οικονομίας της χώρας. Ας ακολοθήσουμε και ας μιμηθούμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα τις πρακτικές των γειτονικών χωρών κράτων μελών της Ε.Ε, οι οποίες αντιλαμβάνονται τη σημασία αλλά και δυνατότητες του ισχυρού αυτού ακμάζοντος κλάδου. Με εκτίμηση, John Mavridis ACQUERA YACHTING