• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΖΑΓΚΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ' | 21 Ιανουαρίου 2022, 16:56

    Τα οικονομικά και όχι μόνο οφέλη (βλ. ανεργία κτλ) από τον εν λόγω θαλάσσιο τουρισμό (yachting) είναι πάρα πολλά σε περίπτωση που γίνει άρση του καμποτάζ έστω και υπό όρους. Ο περιορισμός όμως των 21 ημερών δεν αποτελεί λύση στα προβλήματα που θέτει το "καμποτάζ" στο σύνολό του. Όσο πιο ελεύθερη είναι η αγορά στο θέμα αυτό τόσο πιο πολλά σκάφη αναψυχής θα προσεγγίζουν τα Ελληνικά νησιά και την ηπειρωτική Ελλάδα καθ' όλη την τουριστική περίοδο η οποία έχει διευρυνθεί τα τελευταία χρόνια από Απρίλιο έως και Νοέμβριο σε μερικές περιοχές την νότιας Ελλάδας. Για το διάστημα αυτό λοιπόν θεωρείται ότι το χρονικό διάστημα που προτείνεται των 21 ημερών είναι πολύ μικρό. Δεν δίνει την δυνατότητα σε σκάφη και εταιρείες με ξένη σημαία (τρίτης χώρας) να "ανταγωνιστούν" άλλα σκάφη του κλάδου που δραστηριοποιούνται στην περιοχή χωρίς κανέναν χρονικό περιορισμό. Αποτέλεσμα αυτού να μην προσεγγίζουν καθόλου την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου ή να παραμένουν πλησίον αυτής αλλά χωρίς να συμπεριλαμβάνουν την Ελλάδα στα δρομολόγιά τους. Με την διεύρυνση του χρονικού αυτού περιορισμού θα γίνει πιο δελεαστική η αν λόγω αυτή αγορά και όλο και περισσότερα σκάφη θα προσεγγίζουν τα Ελληνικά νησιά. Αποτέλεσμα αυτού είναι να ενισχυθεί όλο και περισσότερο η τοπική οικονομία δεδομένου ότι τα σκάφη κατά την παραμονή τους ξοδεύουν χρήματα σε μεταφορές, τροφοδοσίες, διαμονές σε ξενοδοχεία, πετρελεύσεις, λιμενικά τέλη, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, παράδοση απορριμμάτων, χρήση τεχνικών όπως ηλεκτρολόγοι και ψυκτικοί, τροφοδοσία νερού, χρήση χερσαίων οργανωμένων εκδρομικών πακέτων στα οποία συμπεριλαμβάνονται επισκέψεις σε μουσεία και εκθέσεις, και άλλα πολλά. Είναι δεδομένο ότι ο κλάδος αυτός είναι υπό άνθιση και οφείλουμε να τον στηρίξουμε για το καλό όλων μας.