• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΡΙΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ' | 14 Μαΐου 2013, 14:00

    Για να φέρει ένα σκάφος κάποιος πλοιοκτήτης στην Ελλάδα και να το κάνει υπο ελληνική σημαία υπάρχουν μέχρι και σήμερα μερικές χιλιάδες σελίδες νόμων και προϋποθέσεων , αλλά και μερικοί μήνες διαδικασιών. Ακόμη υπάρχει και ένα «σύννεφο» ότι όποιος έρθει εδώ θα τον κυνηγήσουν κάποιοι μόνο και μόνο επειδή έχει σκάφος.( Και αυτό το «σύννεφο» σίγουρα δεν βοηθά ούτε τους εργαζόμενους. ) Είναι πολύ περίεργο επίσης το γεγονός ότι ακόμη και ένας άνθρωπος που έχει τις βασικές γνώσεις του πως λειτούργει ένα σκάφος θα μας έλεγε ότι κύριο κριτήριο για να έρθει ένα σκάφος στην Ελλάδα και να μείνει όλο τον χρόνο ( γιατί αυτό είναι το βασικό )…. είναι το να υπάρχουν καλές μαρίνες ,σε συγκεκριμένα στρατηγικά σημεία, οργανωμένες, ελκυστικές για τους πλοιοκτήτες και από πλευράς φόρων αλλά και από πλευράς ικανών πληρωμάτων , ώστε να έχει ενδιαφέρον το να ελλιμενίζουν τα σκάφη τους όλο τον χρόνο!!!!! Γιατί τελικά υπάρχει μια μεγάλη ομάδα εργαζομένων στο yachting που ελπίζει σε κάτι τέτοιο και καλό θα είναι να το ακούσουν οι υπεύθυνοι….. Υπάρχει μια πολύ μεγάλη ομάδα εργαζομένων που υποστηρίζει την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στο καλύτερο γεωγραφικά σημείο του πλανήτη για yachting. Νέες συνθήκες που θα δίνουν στους νεοεισερχομένους πλοιοκτήτες την δυνατότητα με απλές διαδικασίες να ασφαλίζουν τους εργαζόμενους στο NAT και όχι μόνο. Να τους δίνει την δυνατότητα να μην χρειάζεται να ιδρύουν υποκαταστήματα στις εταιρίες των σκαφών και να μπαίνουν σε μη λογικές διαδικασίες ώστε να δραστηριοποιούνται νόμιμα και αυτοί και τα ελληνικά πληρώματα…. Γιατί μόνο έτσι θα πάρουν ελληνικά πληρώματα!!!!!!!!11 Αυτό που συμβαίνει έως σήμερα , είναι ένας παραλογισμός τον οποίο είναι απορίας άξιο πως δεν αντιλαμβάνεται κανείς από τους ειδικούς στην Ελλάδα τόσα χρόνια. Ποιά συμφέροντα εξυπηρετούν τόσα χρόνια όλοι αυτοί οι λαβύρινθοι για κάτι τόσο απλό; Το yachting στην Ελλάδα έτσι όπως λειτουργεί έως και σήμερα μοιάζει σαν να το χειρίζεται μια στενή ομάδα ανθρώπων οι οποίοι εκμεταλλεύονται εξόφθαλμα την <> κάποιων μηχανισμών να μην εφαρμόσουν απλά πράγματα ώστε να γίνει η Ελλάδα το κέντρο του παγκοσμίου yachting. Διότι αυτό που αποδεικνύεται στο ελληνικό yachting μέχρι σήμερα είναι μια επικίνδυνη «πτώση» για την Ελλάδα ,τόσο σε αριθμό σκαφών αλλά και σε θέσεις εργασίας. Ότι συμβαίνει έως σήμερα στο ελληνικό yachting, είναι η πιο τρανταχτή απόδειξη ότι κάποιοι απλά δεν θέλουν να αναπτυχτεί κάτι που είναι τόσο εύκολο στο καλύτερο σημείο του πλανήτη για yachting!Και το χειρότερο είναι πως τις περισσότερες φορές κάποιοι χρησιμοποιούν σαν πιόνια εργαζόμενους στον χώρο για να φανεί η εξυπηρέτηση των συμφερόντων ως κοινωνική ανάγκη . Πολύ απλά: Πρέπει να επικεντρωθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι σε αυτό που λέγεται HOME PORT αλλά και απλοποίηση διαδικασιών για την έκδοση Ελληνικής σημαίας αλλά και επαγγελματικής άδειας σε ένα σκάφος για να λειτουργήσει και να μείνει στην Ελλάδα. Ακόμη πιο απλά: Για να καταπολεμήσουμε την ανεργία και την κατάρρευση του yachting σε όλα τα επίπεδα ( πληρώματα , ναύλα , ναυπηγία , μαρίνες , προμηθευτές ) πρέπει να έρθουν περισσότερα σκάφη στη Ελλάδα σε μόνιμη βάση για όλο τον χρόνο και αυτό απαιτεί σοβαρές πρωτοβουλίες ώστε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες μαρίνες ,χωρίς να χρειάζεται να εμπλέκεται σε επίπεδο διαχείρισης ο κάθε δήμαρχος ή ο κάθε κοινοτάρχης, οι οποίες θα στηθούν πάνω σε ένα οργανωμένο πλαίσιο με κανόνες και με όραμα στρατηγικής που θα κάνει ελκυστική την προσέλευση των σκαφών . Αυτό θα φέρει ρευστότητα στο τομέα του yachting και θα μας βγάλει από αυτό το σκηνικό που είχε στηθεί τόσα χρόνια και έκανε το κακό…ναυπηγημένο καράβι που λεγόταν <> να μπάζει νερά από παντού. Υ/Γ Η παρούσα ανακοίνωση αφορά προσωπική εκτίμηση του προσυπογράφοντα για τον χώρο του yachting χωρίς να εκπροσωπεί τις απόψεις των υπόλοιπων μελών του Δ.Σ Capt. Γεώργιος Παρίσης Mέλος της Πανελληνίας Ένωσης Αξιωματικών και Κατωτέρων Πληρωμάτων Θαλαμηγών Αναψυχής. Μ/Μ ΜSc Marine Eng. Management