• Σχόλιο του χρήστη 'Εμμ. Ν Στιβακτάκης' | 20 Νοεμβρίου 2013, 12:51

    Άρθρο 16 Μεταβατικές διατάξεις 1 β. Εντός προθεσμίας έξι (6) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, υποβάλλεται αίτηση στην αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου από τον πλοιοκτήτη ή τον εφοπλιστή ή νόμιμα εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο για την καταχώριση στο Μητρώο. Με την αίτηση συνυποβάλλονται η πρωτότυπη άδεια του ν.2743/1999 (Α’ 211),23 βεβαίωση φορολογικής ενημερότητας του πλοιοκτήτη ή του εφοπλιστή, επικυρωμένο αντίγραφο του εγγράφου εθνικότητας και του Πρωτόκολλου Γενικής Επιθεώρησης ή του Πιστοποιητικού Ασφαλείας και διπλότυπο είσπραξης ποσού πεντακοσίων (500) ευρώ. Αυξήσει του παραβόλου ασχέτως του ολικού μήκους του στο διπλάσιο και πλέον Και σε μερικά σκάφη στο τριπλάσιο γ. Για την καταχώριση στο Μητρώο υπολογίζονται οι ημέρες ναύλωσης που πραγματοποιήθηκαν από την ημερομηνία της τελευταίας θεώρησης ή της έκδοσης της άδειας μέχρι την ημερομηνία υποβολής της αίτησης. Ως βάση για τον υπολογισμό λαμβάνεται ο ελάχιστος αριθμός των ημερών που ορίζονται στην παράγραφο 1.α του άρθρου 4 του παρόντος νόμου με αναγωγή ανάλογα στην πενταετία ή διαφορετικό χρονικό διάστημα κατά το οποίο ήταν σε ισχύ η άδεια η οποία κατατέθηκε. 4. α. Η χρονική περίοδος για τη συμπλήρωση του ελάχιστου αριθμού ημερών ναύλωσης του άρθρου 4 του παρόντος νόμου αρχίζει με την καταχώριση στο Μητρώο δ. Αν κατά τον υπολογισμό προκύψει έλλειμμα ημερών, αυτό μπορεί να συμπληρωθεί από τυχόν πλεόνασμα της αμέσως προηγούμενης πενταετίας. Αν και πάλι προκύπτει έλλειμμα, καταβάλλεται με διπλότυπο είσπραξης ποσό ίσο με διακόσια (200) ευρώ ανά ελλείπουσα ημέρα, Ληστρική διάταξη έξω από κάθε φοροεισπρακτική νοοτροπία που θα αναγκάσει Πολλά σκάφη να αποσυρθούν μια και η τελευταία πενταετία όχι δεν υπήρξε τουρισμός αλλά και με ζημία και χρέη τα τελευταία χρόνια γονάτισαν την εκμετάλλευση σκαφών Πολλά σκάφη που το 2014 έλπιζαν να καλύψουν μέρος των ημερών τους Όχι δεν τους δίνετε η χρονική δυνατότητα μια και με το άρθρο 16 παρ.1 περ.α Θα πρέπει μέσα 6 μηνών να υποβάλουν αίτηση υπαγωγής στο ΝΕΟ μητρώο Όποτε πολλά από αυτά την τελευταία τριετία να μην έχουν κανένα ναύλο και να Καλούνται να καταβάλουν από 28.000 € μέχρι και 36.000 € για την «ελλείπουσα μέρα» Ποιος θα έχει την δυνατότητα να κράτηση την δουλειά του και το σκάφος του και μάλιστα όταν αυτό είναι πλέον της εικοσαετίας και ο ναύλος του δεν υπερβαίνει τα 150 € και η εξοντωτική ποινή του είναι 200 Για να συνέχιση να εργάζεται ??? το οποίο υποβάλλεται στην αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου. 5. α. Για τον υπολογισμό τυχόν πλεονάσματος ημερών καθώς και για τον υπολογισμό σε περίπτωση τροποποίησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν άρθρο, ως ελάχιστος αριθμός ημερών ναύλωσης λαμβάνονται, ανά πενταετία, οι τριακόσιες (300) ημέρες όταν εκναυλώνεται χωρίς πλοίαρχο και πλήρωμα, οι διακόσιες (200) ημέρες όταν εκναυλώνεται με πλοίαρχο και πλήρωμα και οι εβδομήντα πέντε (75) ημέρες όταν πρόκειται για χαρακτηρισμένο ως παραδοσιακό. Σε περίπτωση που η άδεια του ν.2743/1999 ίσχυσε για διάστημα διαφορετικό από την πενταετία, ο ελάχιστος αριθμός ημερών ναύλωσης υπολογίζεται ανάλογα. Ποιος έχει πλεόνασμα ημερών στις μέρες μας ???? β. Ως βάση υπολογισμού των ημερών ναύλωσης, στην περίπτωση παύσης της ισχύος άδειας του ν. 2743/1999 η οποία επέρχεται μετά από σχετική αίτηση του πλοιοκτήτη ή του εφοπλιστή ή νόμιμα εξουσιοδοτημένου από αυτούς προσώπου, λαμβάνεται ο αριθμός ημερών της περίπτωσης α’ της παρούσας παραγράφου. Για το σκοπό αυτό εκδίδεται πράξη του προϊσταμένου της αρμόδιας Διεύθυνσης του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, στην οποία αναφέρεται η ημερομηνία της παύσης ισχύος και η οποία κοινοποιείται στις αρμόδιες Φορολογικές και Τελωνειακές Αρχές. Μια και θέλετε κα κάνετε μια νέα αρχή ένα νέο μητρώο για να λέμε ότι κάτι κάναμε σε αυτό τον κλάδο ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ τελείως το άρθρο 16 η δώσετε την ευκαιρία να μπορέσουμε να κάνουμε κάποιες μέρες στο υπόλοιπο τις ισχύος της άδεια μας