• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΥΜΑ' | 5 Μαΐου 2016, 22:58

    Η ΔΑΛ δεν είναι δυνατό να αναφέρεται στο σύνολο του λιμενικού συστήματος και σε όλα τα λιμάνια, δεδομένου ότι διαφορετικά (με την παρούσα διατύπωση) οι αρμοδιότητες της (σημεία 1α έως 1ζ και παρ. 2 και 3 του εν λόγω άρθρου) εμφανίζουν σαφώς επικάλυψη σε σχέση με αυτές της ΓΓΛΛΠΝΕ και προκαλείται σύγχυση σε σχέση με την αρμόδια δομή λιμενικής διακυβέρνησης, χωρίς να υπάρχει οποιοδήποτε όφελος από τη νέα λύση. Η επιλογή αυτή θα πρέπει να αφορά τα λιμάνια στα οποία, λόγω της ιδωτικοποίησης (λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης) ή μελλοντικών παραχωρήσεων χώρων και δραστηριοτήτων, προκύπτει η ανάγκη διαχωρισμού της δημόσιας υπηρεσίας από την εμπορική δραστηριότητα. Ώστε η ΔΑΛ, ως νέα (κεντρική ή υπερτοπική) δομή θα πρέπει να "στεγάζει" συγκεκριμένες στοχεύσεις και να έχει συγκεκριμένες τοπικές αναφορές (Περιφερειακά γραφεία, με ενδεχόμενες προσθήκες, εάν και εφόσον απαιτηθεί στο μέλλον). Με τον τρόπο αυτό, η ΔΑΛ θα συμπληρώνει τις υφιστάμενες δομές λιμενικής διακυβέρνησης και δεν θα λειτουργεί ανταγωνιστικά προς τη ΓΓΛΛΠΝΕ. Συνεπώς και σύμφωνα με την Αιτιολογική Έκθεση, η παράγραφος 1 του άρθρου θα πρέπει να διαμορφωθεί ως ακολούθως: “1. Σκοπός της ΔΑΛ είναι να συμβάλλει, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων που της απονέμονται, στην επίτευξη των προγραμματικών στόχων των Λιμένων του ελληνικού λιμενικού συστήματος όπου έχουν συσταθεί και λειτουργούν Περιφερειακά Γραφεία, στους οποίους και περιλαμβάνονται:”