• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΩΝΥΜΟΣ' | 27 Μαΐου 2016, 12:59

    ΟΙ ΚΎΡΙΟΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΎΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΉ ΤΗΝ ΔΙΆΤΑΞΗ ΤΟΥ ΆΡΘΡΟΥ 54 ΠΑΡ.2 ΑΣ ΑΝΑΤΡΈΞΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΒΆΣΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΗ ΥΦΙΣΤΆΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΊΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ: 1. ΤΟ ΑΡΘΡΟ 10 ΠΑΡ.3 ΤΟΥ Ν.2935/2001 (ΦΕΚ 162 Α΄) ΌΠΩΣ ΚΥΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 19 ΠΑΡ.3.α) ΤΟΥ Ν.3079/2002 (ΦΕΚ 311 Α΄). 2. ΤΟ ΑΡΘΡΟ 34 ΠΑΡ 1.ε) ΤΟΥ Ν.2935/2001 (ΦΕΚ 162 Α΄) ΌΠΩΣ ΚΥΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 57 ΠΑΡ.1.στ) ΤΟΥ Ν.3079/2002 (ΦΕΚ 311 Α΄). 3. ΤΟ ΑΡΘΡΟ 35 ΠΑΡ. 1.α) Ν.2935/2001 (ΦΕΚ 162 Α΄) ΌΠΩΣ ΚΥΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 59 ΠΑΡ.1.α) ΤΟΥ Ν.3079/2002 (ΦΕΚ 311 Α΄). 4.ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΣ α) ΤΗΣ ΠΑΡ. 1 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 59 ΤΟΥ Ν.3079 /2002 (ΦΕΚ 311 Α΄) ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 23 ΠΑΡ.2 ΤΟΥ Ν.3450/2006 (ΦΕΚ 64 Α΄). ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΟΘ ΕΙΤΕ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΑΕΝ, ΑΔΣΕΝ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΠΕΝΤΕ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ANTI NA ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΚΑΙ NA ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΟΘ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΞΗ. ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ.