• Σχόλιο του χρήστη 'Ένωση Ακολούθων Τύπου' | 30 Ιουλίου 2015, 02:26

    Παρατηρήσεις επί της Αιτιολογικής Έκθεσης: 1. Στη σελ. υποσ. 3 χρειάζεται πλήρης καταγραφή των ονομάτων των συγγραφέων και κατά προτίμηση παραπομπή στη σελίδα. 2. Στη σελ. 4, τελευταία παράγραφο εάν οι δύο νέοι μηχανισμοί έχουν λόγο και στον σχεδιασμό της επικοινωνιακής πολιτικής, τότε περιττεύει το ΣΕΕΠ ή θα υπάρχει αλληλοεπικάλυψη. Επιπλέον στο σχέδιο νόμου δεν εμφαίνεται ο ρόλος τους στον σχεδιασμό της εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής. 3. Στη σελ. 5, πρώτη παράγραφος, δεν προκύπτει από πού θα προέρχεται το προσωπικό και με ποιο σκεπτικό προκρίνονται τα μέσα που δραστηριοποιούνται στη διαδικτυακή ενημέρωση. 4. Στο άρθρο 3 δεν διευκρινίζεται αν ο έλεγχος είναι ουσιαστικός ή τυπικός. 5. Στο άρθρο 18 όπου απαιτείται η άσκηση πειθαρχικής δίωξης και όχι πειθαρχικής απόφασης επέρχεται ανατροπή του τεκμηρίου αθωότητας στην πειθαρχική διαδικασία, η αποκατάσταση του οποίου στο πλαίσιο αυτής έγινε με το άρθρο 3 ν. 4325/2015 (νομοθέτημα της παρούσας Κυβέρνησης).