• Σχόλιο του χρήστη 'Ντ. Καραγιάννη' | 24 Απριλίου 2016, 20:29

    Λείπει από προφανή παραδρομή και πρέπει να συμπληρωθεί ότι δικαίωμα άσκησης προδικαστικής προσφυγής / αίτησης ασφαλιστικών μέτρων, σύμφωνα με τον ν. 3886/2010 στον οποίο γίνεται παραπομπή, έχουν στο μεν πρώτο στάδιο του διαγωνισμού όλοι οι ενδιαφερόμενοι να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό εγείροντας τις όποιες ενστάσεις τους κατα της ίδιας της προκήρυξης, στα δε υπόλοιπα στάδια όχι μόνον όσοι «συμμετέχοντες αποκλείονται» (στους οποίους γίνεται όντως μνεία) αλλά ΟΛΟΙ οι συμμετέχοντες. Ως "όλους" εννοώ και εκείνους που αποκλείονται, αλλά και εκείνους που παραμένουν, αν οι τελευταίοι θίγονται από πράξεις ή παραλείψεις που αφορούν στη συμμετοχή άλλων υποψηφίων ή στη νομιμότητα της συνεχιζόμενης διαδικασίας γενικότερα. Επίσης δεν είναι κατανοητό γιατί υπάρχει αναντιστοιχία σε ορισμένα σημεία μεταξύ των προβλέψεων του 3886 και του κειμένου της προκήρυξης. Λέει π.χ. σε ένα σημείο στην σελίδα 60 για την "κύρια προσφυγή" (χωρίς να είναι καταληπτό ποια είναι αυτή), όπου φαντάζομαι ο συντάκτης εννοεί το "κύριο ένδικο βοήθημα" του άρθρου 5 του 3886. Το άλλο σημείο που εντοπισα είναι ότι δεν μπορεί η προθεσμία άσκησης για κάτι τόσο σημαντικό όπως το δικαίωμα προδικαστικής προσφυγής να ξεκινά από την τυχόν «ηλεκτρονική ανάρτηση». Όπως συμβαίνει σε όλες τις περιπτώσεις σοβαρών διεθνών διαγωνισμών, πρέπει να αρχίζει, ανάλογα με την περίπτωση, είτε από τη δημοσίευση της προκήρυξης (αν πρόκειται π.χ. για προσφυγή κατά της προκήρυξης) ή από την κοινοποίηση στον ενδιαφερόμενο της όποιας βλαπτικής πράξης.