• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡ. ΚΑΛΥΒΑΣ' | 4 Οκτωβρίου 2020, 23:01

    Στόχος 20: 4. Στις αναφερόμενες εγκαταστάσεις να περιλαμβάνεται και η τοποθέτηση του τηλεχειριζόμενου και ενεργειακά αυτόνομου καθίσματος SEATRAC, που μεταφέρει τον ΑΜΕΑ από τον αιγιαλό στη θάλασσα και αντίστροφα, με παράλληλη πρόβλεψη δημιουργίας θέσεων στάθμευσης στα σημεία αυτά. Στόχος 21: 1.Το δικαίωμα της προσβασιμότητας είναι κεφαλαιώδους σημασίας για την καθημερινότητα του πολίτη και προστατεύεται από το σύνταγμα. Οι δήμοι οφείλουν να μεριμνούν για την εξασφάλιση ζώνης ελεύθερης και ασφαλούς όδευσης των πεζών και των ατόμων με αναπηρίες στα πεζοδρόμια και τους κοινόχρηστους χώρους, καθώς και για τη δημιουργία διαβάσεων ΑΜΕΑ παντού. Παράλληλα πρέπει να ασκείται επαρκής εποπτεία ώστε, να αποτρέπεται η παράνομη στάθμευση στα πεζοδρόμια και τις ράμπες που χρησιμοποιούν τα εν λόγω άτομα. 3. Απλούστευση της διαδικασίας για την έκδοση Δελτίου Στάθμευσης Ατόμων µε Αναπηρία με την προσκόμιση π.χ βεβαίωσης του ασφαλιστικού του φορέα ότι, ο αιτών είναι δικαιούχος του παραπληγικού ( εξωιδρυματικού) επιδόματος. Η αναπηρία αποδεικνύεται επίσης και από τις αποφάσεις των Υγειονομικών Επιτροπών, που έχουν κρίνει τον ανάπηρο πριν την εφαρμογή του ν.3863/2010, προσδιορίζοντας επ’ αόριστον τα ποσοστά αναπηρίας του. Η σχετική νομοθετική ρύθμιση θα απαλλάξει τον δικαιούχο από τη βάσανο της επανεξέτασής του προκειμένου να του χορηγηθεί το δελτίο στάθμευσης για το όχημά του (αναπηρικό ή όχι) και θα απαλλάξει τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας από περιττό πρόσθετο φόρτο.