Άρθρο 16: Εκπαιδευτικό Προσωπικό

1. Η στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, των ΤΕ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι κατόπιν γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ γίνεται από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σπουδές στην ΕΑΕ, οι οποίοι τοποθετούνται με τα ισχύοντα κριτήρια της γενικής εκπαίδευσης με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή αναπλήρωση. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί ανήκουν στις Διευθύνσεις της αντίστοιχης βαθμίδας εκπαίδευσης.

2. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν μετεκπαιδευθεί στην ΕΑΕ υποχρεούνται να υπηρετήσουν σε ΣΜΕΑΕ για μια τριετία τουλάχιστον.

3. Οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, παροχής διδασκαλίας στο σπίτι και παράλληλης στήριξης, για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου και με εισήγηση του σχολικού συμβούλου ΕΑΕ, δύνανται να προσφέρουν εκπαιδευτικό έργο και σε μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες άλλων σχολείων.

  • 6 Μαΐου 2014, 13:43 | Αφροδίτη Τζιώτη

    Στηριζω τις θεσεις του Σατεα

  • 6 Μαΐου 2014, 13:17 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΖΗΣΟΠΟΥΛΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 11:58 | Maria

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 6 Μαΐου 2014, 11:54 | Στ. Ολ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 11:53 | ΘΩΜΑΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 11:51 | Όλγα Γ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 11:40 | ΕΦΗ ΒΑΛΑΤΣΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 11:12 | Ελένη Καϊτατζή

    Στηρίζω τις θέσεις και προτάσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 11:12 | Πολυξένη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ για το συγκεκριμένο αρθρο.

  • 6 Μαΐου 2014, 10:13 | Aristea

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 6 Μαΐου 2014, 09:56 | Παναγιώτα Γιαννέλου

    Στηρίζω την επίσημη θέση των ΣΑΤΕΑ για το συγκεκριμένο άρθρο.

  • 6 Μαΐου 2014, 09:38 | Έλσα Π.Ε.71 (10 χρόνια αναπληρώτρια)

    η διατύπωση της παρ.3 άρθρο 16 «δύνανται να προσφέρουν εκπαιδευτικό έργο και σε μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες άλλων σχολείων» μπορεί να χρησιμοποιηθεί καταχρηστικά, με αποτέλεσμα ένας εκπαιδευτικός έαέ να γίνει «περιοδεύων» εκπαιδευτικός σε πολλά σχολεία.
    αυτό το γεγονός, ειδικά για την έιδική αγωγή και έκπαίδευση, θ’ αποτελέσει ποιοτική υποβάθμιση –αν όχι ακύρωση- του διδακτικού έργου. γι’ αυτό το λόγο προτείνουμε το εκπαιδευτικό έργο να προσφέρεται
    μόνο σε συστεγαζόμενα σχολεία. έιδάλλως, μπορεί να προσφέρεται σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας (εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη για εξατομικευμένα προγράμματα) των συστεγαζόμενων σχολείων. έκτίμησή μας είναι –με βάση την πολύχρονη εμπειρία μας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα- ότι οι ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού είναι μεγάλες και οι εκπαιδευτικοί έαέ μπορούν να συμπληρώνουν πάντα το διδακτικό
    τους ωράριο σε μία σχολική μονάδα.
    στηρίζω τις θέσεις ΣΑΤΕΑ.
    Επιπλέον, το άρθρο 16 λέει σπουδές στην ΕΑΕ, όχι ¨»ειδίκευσ稻- ένα μεταπτυχιακό.

  • 6 Μαΐου 2014, 09:35 | ΕΙΡΗΝΗ ΣΕΙΤΑΡΙΔΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 09:32 | Μαρία Mόσχου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!

  • 6 Μαΐου 2014, 09:14 | Καλλη

    Στηρίζω τις θέσεις των Σατεα

  • 6 Μαΐου 2014, 09:13 | βασιλικη κερμελιδη

    στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 09:05 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Στηρίζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 09:01 | poly

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ..