Παράρτημα Ι: Διαδικασία ανάδειξης των τομέων προτεραιότητας

Παράρτημα Ι: Διαδικασία ανάδειξης των τομέων προτεραιότητας

  • Η σύνδεση της Ε&Κ με την παραγωγικότητα με τελικό ζητούμενο την ανάπτυξη απαιτεί εργαλεία αποτελεσματικά και χρηματοδότηση με ζητούμενο το παραδοτέο έργο να αυτοχρηματοδοτείται και να επενδύει. Οι πλατφόρμες είναι αποδοτικές ως εργαλεία αν μπορούν να προσελκύσουν κεφάλαια κυρίως από την ΕΕ. Η σημερινή πραγματικότητα θέλει τις λειτουργικές πλατφόρμες στα χέρια των μεγάλων χωρών (Βορράς), ενώ πρόσθετα σε πολλές περιπτώσεις απαιτείται εθνική χρηματοδότηση προκειμένου να συμμετάσχουν οι χώρες στις κοινοπραξίες υποβολής προγραμμάτων(50% συμμετοχή με εθνικό πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο – όχι μόνο μισθοί ερευνητών). Το ΕΣΠΑ είναι μια διέξοδος αρκεί να προκηρύσσεται σε άξονες, που να στηρίζουν τις πραγματικές ανάγκες της Χώρας, χαρτογραφημένες με ειλικρίνεια και χωρίς ασχετες σκοπιμότητες.

    Πρόσθετα θα πρέπει να εξετασθεί σοβαρά η περίπτωση προκήρυξης (ΕΣΠΑ) προγραμμάτων ολοκληρωμένων δράσεων σε πολλούς άξονες με βασική παράμετρο το δυνατό στοιχείο ανά περιοχή και η δυνατότητα των ΕΚ να ανήκουν στους επιλέξιμους φορείς, με δεδομένο ότι διαθέτουν εργαλεία, ανθρώπινο δυναμικό και γνώσεις επιχειρείν, στα οποία πολλάκις η τοπική αυτοδιοίκηση υστερεί.

  • 16 Ιουνίου 2014, 18:15 | Κύρος Υάκινθος

    Copy-paste
    «Η διαβούλευση ολοκληρώθηκε στις 5 Μαρτίου 2012. Συνολικά υποβλήθηκαν 120 προτάσεις. Από τις προτάσεις αυτές οι 96 υποβλήθηκαν από δημόσιους φορείς, κατά κύριο λόγο Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και Ερευνητικά Κέντρα ενώ μόλις 16 υποβλήθηκαν από ιδιωτικούς φορείς.»

    Μόλις 16 από ιδιωτικούς φορείς…
    Και διαβάζοντας όλο το κείμενο της διαβούλευσης, δε βρήκα ένα σημείο που θα καταφέρει το κράτος να πείσει να ενδιαφερθούν παραπάνω από 16 επιχειρήσεις…
    Γιατί πολύ απλά δεν είδα ούτε ένα ουσιαστικό σημείο που να δίνει τις γενικές κατευθύνσεις για τον τρόπο με τον οποίο θα μηδενιστεί η γραφειοκρατία. Μα ούτε ένα!

  • 13 Ιουνίου 2014, 17:21 | aslanides ioannis

    χρειζομαστε πιο ευελικτεσ διαδικασιεσ,λιγοτερη γραφειοκρτατια, κ γργηγοροτερη εκταμιευση.

    Γιατι ο δημοσιοσ τομεασ να προπληρωνεται το 50% τησ επιδοτησης κ οχι ο συνομοσ κ συνεπης φορολογικα ιδιωτησ?

    Η μοχλευση ιδιωτικων κεφαλαιων πρεπει να αναμενεται σε λογικα επιπεδα με δεδομενο οτι η χωρα ζει χωρισ τραπεζικη στηριξη τα τελευταια 5 χρονι

    Επομενως η ελλειψη τραπεζικης υποστηριξησ κ η κατα κανονονα περιορισμενη ρευστοτητα της μεσησ ιδιωτικης επιχειρησης σε συνδυασμο με την καθυστερηση αποπληρωμης των δικαιουχων κανει διστατικουσ ιδιωτεσ που και αν ακομα παρουνε επιδοτουμενο προγραμμα να μην το υλοποιησουνε τελικα.

    Κλεινοντας ανακαμμψη κ αναπτυξη μονο μεσα απο τεχνοβλαστους γνωσης ερευνασ κ εναλλκτικης επενδυτικης σκεψης κ οχι παλαοικοματικεσ, απαρχαιωμενεσ αντιληψεισ περι ιδιωτκης πρωτοβουλιας Κ Επιχερηματικοτητας.
    τα περιθωρια εχουνε στενεψει σε οριακα επιπεδα , το brain drain των νεων επιστημονων ειναι αδυσωπητο κ το οξυγονο ολων μασ ΤΕΛΕΙΩΣΕ….