Άρθρο 52: Ομαλή λειτουργία δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Ο ν.2811/2000 (Α΄ 62), με τον οποίο κυρώθηκε και απέκτησε ισχύ νόμου η από 4 Δεκεμβρίου 1999 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με τον τίτλο «Ομαλή λειτουργία δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» (Α΄ 272), καταργείται.

  • 29 Ιουνίου 2015, 07:01 | Χαριτινη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Να επανελθουν στις θεσεις τους οι απομακρυνθεντες απο τα προτυπα πειραματικα με τον ν Διαμαντοπουλου και να επανακριθουν εκεινοι που τοποθετηθηκαν στις θεσεις τους.
    Η επιλογη των διευθυντων να γινεται με αξιοκρατικα κριτηρια κι γενικα να εμπεδωθει η αξιοκρατια συον χωρο της παιδειας.

  • 29 Ιουνίου 2015, 07:16 | Σοφια
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Η επιλογη των καθηγητων και διευθυντων για τα προτυπα η τα πειραματικα να γινονται με ακρως αξιοκρατικα κριτηρια. Πως σλλιως θα δικαιολογειτσι η θεση τους και το επιμισθιο που λαβαινουν.
    Να γινετσι ελεγχος του ποθεν εσχες απο τον βαθμο του διευθυντη και πανω, καθως και των εμπλεκομενων σε επιτροπες, διαγωνισμους,….

  • 29 Ιουνίου 2015, 01:28 | Μάχιμος Εκπαιδευτικός
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Τα μαθήματα σε Γυμνάσια και Λύκεια μπορούν κάλλιστα να λήγουν στις 25 Μαΐου, έτσι ώστε να μεγιστοποιηθεί ο αριθμός των ωρών διδασκαλίας, και να σιγήσουν μερικές φωνές της κοινωνίας, απαξιωτικές για τους λειτουργούς της Δημόσιας Εκπαίδευσης και το Έργο τους.
    Θα ζοριστούμε λίγο παραπάνω για έναν μήνα, αλλά θα τα καταφέρουμε.
    Το διδ. έτος 2013-2014 παρετάθη από τον τότε Υπ.Παιδείας για 4 εργάσιμες μέρες μέσα στον Ιούλιο:
    1. αιφνιδιαστικά
    2. μόλις 2 εργάσιμες ημέρες προ της νόμιμης λήξης του διδ. έτους
    3. χωρίς αποζημίωση μη χρήσης αδείας
    4. μόνο για τους συναδέλφους των Λυκείων (άρα όχι ισότιμα)
    5. για να διορθωθούν λάθη και ελλείψεις του τότε υπουργικού σχεδιασμού
    6. σε όλα τα λύκεια και όχι μόνο σε όσα υπήρχε χρεία (δεν υπήρχε σε όλα, αλλά πηγαίναμε κανονικά)
    7. για όλο το σύλλογο και όχι μόνο για δ/ντή και ΠΕ19-20 (που αρκούσαν)
    8. τη στιγμή που έδωσε αποζημίωση μη χρήσης αδείας σε δ/ντή και ΠΕ19-20 για τρεις επιπλέον μέρες εργασίας (τουλάχιστον αυτοί πληρώθηκαν)(βόλεψε και την λήψη της 1ης εφημερίας από τον ΠΕ19-20, και ο δ/ντης δεν σήκωνε κουβέντα για το αντίθετο).
    Βλέπετε τίποτα περίεργο στα παραπάνω;
    Αν ναι, παρακαλώ, όπως αποκαταστήσετε την αδικία (αναδρομικά για 4 εργάσιμες μέρες) στους συναδέλφους των Λυκείων, μόλις πάρει πάλι μπροστα το σύστημα χρηματοδότησης.
    Ευχαριστώ.

  • 25 Ιουνίου 2015, 18:39 | Καίτη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Ολοήμερα Νηπιαγωγεία
    Α] Ως προς τον απαιτούμενο ελάχιστο αριθμό νηπίων:
    1. Όταν δε συμπληρώνεται ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός εγγραφέντων/φοιτούντων μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα/Τμήμα του Σχολείου να μην αναστέλλεται η λειτουργία του αλλά να λειτουργεί και με μικρότερο αριθμό προκειμένου να γίνει σωστή ενημέρωση και να πεισθούν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους και άλλοι γονείς για την ωφελιμότητα του ολοήμερου σχολείου.
    2. Να εγκριθεί η πρόωρη αποχώρηση των νηπίων κατά τις ώρες αποχώρησης των άλλων παιδιών της οικογένειας που φοιτούν στις άλλες βαθμίδες.
    Β] Ως προς το διδακτικό προσωπικό:
    1. Το διδακτικό προσωπικό, που τοποθετήθηκε με οργανική σε ολοήμερο σχολείο θα πρέπει να συνεχίσουν να το λειτουργούν ως ολοήμερο και μετά τη συνταξιοδότηση του αρχαιότερου εκπαιδευτικού.
    2. Για να υπάρξει μεγαλύτερη ζήτηση των θέσεων αυτών από εκπαιδευτικούς να δοθούν κίνητρα όπως: χρηματικό επίδομα ή αυξημένα μόρια για μετάθεση.
    3. Να γίνει αύξηση της οργανικότητας στα ολοήμερα νηπιαγωγεία, όπως στα 2/θα όπου υπηρετούν 3 νηπιαγωγοί να μετονομαστούν σε 3/θ.
    4. Στις περιπτώσεις που λειτουργεί και κλασικό τμήμα μέσα στο ολοήμερο σχολείο, το διδακτικό προσωπικό να εργάζεται σ’ αυτό με κυλιόμενο ωράριο, δηλ. πρωί-πρωί μεσημέρι και οι θέσεις να είναι ενιαίες και να μη διαχωρίζονται σε πρωινή και απογευματινή.
    Γ] Ως προς το λοιπό προσωπικό του ολοήμερου νηπιαγωγείου:
    Να ενισχυθεί με μια μαγείρισσα που θα ετοιμάζει ενιαίο φαγητό για όλα τα παιδιά με πόρους από τη Σχολική Επιτροπή του Δήμου.

  • 25 Ιουνίου 2015, 12:16 | δημητριος Κ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Στα Πειραματικά σχολεία πρέπει να επανέλθει ΟΙ εκπαιδευτικΟΙ που είχαν οργανική θέση πριν τον νόμο Διαμαντοπούλου και εκδιώχτηκαν. Πρέπει να αποκατασταθούν. ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΤΥΠΙΕς ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΟΠΩΣ Η Κ ΜΟΥΖΟΥΡΑ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ,ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ
    ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΕΥΘΗΚΕ ? ΛΙΓΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΦΕΡΟΦΡΕΝΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

  • 25 Ιουνίου 2015, 11:50 | δημητριος Κ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Στα Πειραματικά σχολεία πρέπει να επανέλθει το 40% των εκπαιδευτικών που είχαν οργανική θέση πριν τον νόμο Διαμαντοπούλου και εκδιώχτηκαν. Πρέπει να αποκατασταθούν.

  • 24 Ιουνίου 2015, 21:21 | Δημήτριος Κουματζιδης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Κατάργηση της έννοιας των αδικαιολόγητων απουσιών
    Κατάργηση του ορίου σε απόλυτο αριθμο και μετατροπή σε ποσοστιαίο αριθμο παρακαλούθησης του κάθε μαθήματος.

  • 24 Ιουνίου 2015, 16:48 | Γ.ΚΟΤΡ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Να δοθεί έμφαση σε διορισμούς δασκάλων παράλληλης στήριξης και τμημάτων ένταξης από την αρχή της σχολικής χρονιάς.Οι μαθητές με οριακή νοημοσύνη ή με λειτουργικό αυτισμό έχουν σοβαρά προβλήματα συμπεριφοράς μέσα στην τάξη(εκτός των μαθησιακών δυσκολιών που συνυπάρχουν!).

  • 24 Ιουνίου 2015, 13:08 | Π.Δ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Έχοντας υπόψη την πολύ ψυχοφθόρα διαδικασία των εξετάσεων για την εισαγωγή των παιδιών μας στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και τις σοβαρές παρενέργειες στην ψυχική υγεία τους, ιδιαίτερα στις περιπτώσεις εκείνες που διάφοροι αστάθμητοι παράγοντες ή η τύχη τους στερεί την δυνατότητα εισαγωγής τους, καταθέτω (χωρίς να είμαι ειδικός) και παρακαλώ όπως εξετάσετε την εξής πρόταση αλλαγής του όλου αυτού συστήματος που θα αποφορτίσει αρκετά τα παιδιά, θα βοηθήσει αυτούς που πραγματικά επιθυμούν να σπουδάσουν και δεν θα «φρακάρει» το Πανεπιστημιακό σύστημα.
    1. Προεισαγωγή των σπουδαστών με πολύ πιο εύκολες – βατές εξετάσεις και χαμηλότερες βάσεις για την αύξηση του αριθμού των εισακτέων και κυρίως για την επιλογή των σπουδών και κίνητρα για σχολές με χαμηλότερη ζήτηση.
    2. Με βάση τις επιδόσεις στο 1ο και το 2ο εξάμηνο σπουδών θα συνεχίζουν στην σχολή που επέλεξαν ή θα ακολουθούν κατώτερο (συναφές) επίπεδο σπουδών, ακόμη και διαγραφή.
    Αντίστοιχα κίνητρα-αντικίνητρα μπορούν να προβλεφθούν και στο 2ο -3ο εξάμηνο. (Τέλος οι αιώνιοι φοιτητές). Προώθηση σε κατώτερες βαθμίδες ή στην αγορά εργασίας με δυνατότητα εξειδίκευσης (πρακτικές σχολές κλπ)
    3. Για να αντιμετωπιστούν οι όποιες αρνητικές επιπτώσεις από την αναμενόμενη μεγάλη συσσώρευση πρωτοετών φοιτητών στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, θα είχε πολλαπλά οφέλη η καθιέρωση προαιρετικά της εξ αποστάσεως εκπαίδευση με ζωντανή τηλε-παρακολούθηση των μαθημάτων μέσω των νέων τεχνολογιών. Τα όποια υποχρεωτικά εργαστήρια-πρακτική εξάσκηση, μπορούν να μεταφέρονται σε άλλα εξάμηνα και προς το τέλος των σπουδών.
    Τα μέτρα αυτά αποφορτίζουν τα παιδιά , τους δίνουν κίνητρα, ξεχωρίζουν αυτούς που πραγματικά θέλουν να σπουδάσουν και έχουν ικανότητες. Ακόμη δίνουν την δυνατότητα και σε αυτούς που έχουν οικονομικό πρόβλημα, να σπουδάσουν και να μην εγκαταλείψουν το όνειρο τους.

  • 23 Ιουνίου 2015, 20:32 | G. Anagnostopoylos
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Αιτούμαστε, να επιστρέψουν στις οργανικές τους θέσεις στα Πειραματικά ή να πάρουν 5ετή θητεία κατά προτεραιότητα στα σχολεία, που είχαν οργανική θέση πριν το 2011, όσοι είχαν οργανική θέση ως το 2011 στα Πειραματικά αφού είχαν επιλεγεί βάσει προσόντων Μεταπτυχιακά Διδακτορικά και α) διαφώνησαν με τον Νόμο Διαμαντοπούλου, β) είτε δεν αξιολογήθηκαν σκοπίμως, γ )είτε δεν υπέβαλλαν φάκελο αξιολόγησης, είτε δ) αν και κατέθεσαν φάκελο αξιολόγησης η αξιολόγησή τους «διεκόπη» παράνομα από την πρώην φασιστική ΔΕΠΠΣ, με παράνομη απόφαση της ΔΕΠΠΣ, – όπως έγινε με την δική μου περίπτωση – , είτε ε) αν και αξιολογήθηκαν για 5ετη θητεία παραιτήθηκαν μετά από «παράνομες πιέσεις, bullying» των Διευθυντών της φασιστικής δεξιάς εναντίον των δημοκρατικών… ενώ αυτοί που πήραν 5ετή θητεία με τον Νόμο Διαμαντοπούλου είχαν λιγότερα προσόντα από τους διωχθέντες…
    Παρατήρηση. Εφόσον με τον νέο νόμο καταργούνται τα «Πρότυπα Πειραματικά» και χωρίζονται σε «Πρότυπα» και Πειραματικά», ουσιαστικά καταργείται και η 5ετής θητεία, όσων εκπαιδευτικών, είχαν επιλεγεί για τα σχολεία αυτά – όπως είχε καταργηθεί η οργανική θέση όσων είχαν οργανική θέση ως το 2011 – και πρέπει να επιστρέψουν στις οργανικές τους θέσεις, όσοι εκπαιδευτικοί είχαν οργανική πριν το 2011 ή να πάρουν 5ετή θητεία κατά προτεραιότητα στα νέα «Πειραματικά», όσοι είχαν οργανική θέση σε αυτά, πριν το 2011.
    Λύση μπορεί να δώσει το άρθρο Άρθρο 14 του Νόμου 4327/15 “Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και άλλες διατάξεις”, αφού τροποποιηθεί ως εξής. Ιδρύεται ξεχωριστός πίνακας εκπαιδευτικών με αίτησή τους, με ευθύνη της ΔΕΠΠΣ σύμφωνα με το άρθρο Άρθρο 12, γ, του παρόντος νόμου, από τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούσαν με οργανική θέση στο Πειραματικά πριν τον νόμο 3966/2011 και για οποιοδήποτε λόγο χάσανε την οργανική τους θέση. Για κάθε κενό που προκύπτει στα Πειραματικά σχολεία προ6 20115, ηγούνται οι εκπαιδευτικοί αυτής της λίστας οι οποίο τοποθετούνται με δική τους αίτηση κατά προτίμηση στο Πειραματικό που υπηρετούσαν και μετά επιλέγονται οι εκπαιδευτικοί από την λίστα με τους αναπληρωτές των Πειραματικών και Προτύπων ή τους ωρομίσθιους των απλών σχολείων.

  • 23 Ιουνίου 2015, 10:53 | ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    1. Στις προκηρύξεις υπολογίζεται το δεύτερο πτυχίο αρκετά υψηλά αλλά τα δεύτερα μεταπτυχιακά καθόλου. Υπολογίζουν τα σεμιναριακού τύπου επιμορφώσεις για την ειδική αγωγή και δεν έχουν ελεγχθεί τι είδους επιμορφώσεις είναι αυτές.
    2. Υπήρχε διάστημα που συσσωρεύτηκαν ανυπόστατες καταγγελίες στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης από γονείς για εκπαιδευτικούς γνωρίζοντας τη δύσκολη θέση και τη νομοθεσία σχετικά με τις ποινές. Καταγγελίες γιατί δεν έγραψε καλά στα τεστ γιατί δεν υπήρχε το κατάλληλο περιβάλλον, γιατί δεν κατάλαβε, γιατί δεν έδεσε η χημεία με τον καθηγητή, γιατί τον έχει βάλει στο μάτι…Που θα φτάσουμε;
    3. Γιατί τόση διεύρυνση η Ειδική Αγωγή; Ανοιχτή πόρτα για πολλούς απόφοιτους (κοινωνικής εργασίας, νοσηλευτές (χωρίς αντικείμενο)…
    Η στήριξη της συμπερίληψης που είναι; Το ευρωπαϊκό αυτό δικαίωμα καταρρίπτει τους διαχωρισμούς και παραμερίζει τα ιατρικά μοντέλα.

  • 22 Ιουνίου 2015, 21:48 | Rizos
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Καταγράφεται τελευταία, σε πολλές σχολικές μονάδες, η απαξίωση του εκπαιδευτικού ως παιδαγωγού και επιστήμονα από γονείς οι οποίοι αμφισβητούν την κρίση τους σε θέματα παιδαγωγικά, αξιολόγησης, διοίκησης κ.λπ. Πολλές φορές για να απαξιώσουν τον σύλλογο διδασκόντων, τον Δ/ντη ή ατομικά τον κάθε εκπαιδευτικό καταφεύγουν σε καταγγελίες. Στη συνέχεια ένα πλήθος από εκπαιδευτικούς εμπλέκεται στη διαδικασία της καταγγελίας χάνοντας χρόνο και διάθεση.
    Ένας σημαντικός λόγος που οι γονείς εύκολα καταγγέλλουν είναι γιατί γνωρίζουν πώς δεν υπάρχουν επιπτώσεις. Πολλές φορές και οι μαθητές οικειοποιούνται αυτή τη συμπεριφορά και αποκτούν παραβατική συμπεριφορά η οποία μερικές φορές είναι μη αντιμετωπίσιμη.
    Θα πρέπει να εξεταστεί ένα πλαίσιο κανονισμών και μέτρων που όταν παραβιάζονται θα υπάρχουν επιπτώσεις και συνέπειες ανάλογα με την ηλικία – τάξη. ( ειδικά για τους μαθητές των μεγάλων τάξεων θα μπορούσε να ισχύσει η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος χωρίς την έγκριση του γονέα και εφόσον οι συνθήκες το επιτρέπουν ή η απομάκρυνση από τη σχολική μονάδα.)

  • 22 Ιουνίου 2015, 21:39 | Rizos
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Η ενσωμάτωση των ΤΠΕ και των τεχνολογικών εργαλείων, όπως ο Διαδραστικός πίνακας, γίνεται με αργούς ρυθμούς, ελλοχεύοντας ο κίνδυνος της απαξίωσης και εγκατάλειψης των τεχνολογικών μέσων με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Αυτό συμβαίνει γιατί δεν υπάρχει η κατάλληλη στελέχωση των Δ/νσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με επιστημονικό εκπαιδευτικό προσωπικό που θα λειτουργεί παρεμβατικά, σε συνεργασία με τους σχολικούς συμβούλους, στις σχολικές μονάδες δημιουργώντας τα κατάλληλα «κύτταρα» σε κάθε σχολείο.
    Επιστημονικές ομάδες με εξειδικευμένη και συνδυαστική γνώση ( Μαθηματικά, Φυσική, Ιστορία, Νέες Τεχνολογίες) θα πρέπει να πλαισιώνουν κάθε διεύθυνση και στη συνέχεια να «διαχέουν» αυτή τη γνώση στις σχολικές μονάδες με διδασκαλίες και σεμινάρια.
    Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων ενδιάμεσα και στο τέλος της χρονιάς θα παρουσιάζουν τις καλές πρακτικές που δημιούργησαν σε ημερίδες και συνέδρια.

  • 22 Ιουνίου 2015, 15:29 | Γιώργος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Προσθήκη στο άρθρο 52

    Αναφορικά με την ομαλή λειτουργία των δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης θα πρέπει να καταργηθεί η αριθ.72624/Δ4 (ΦΕΚ 1329/26-5-14) υπουργική απόφαση με θέμα: «Ιδρύσεις, Προαγωγές, Υποβιβασμοί, Συγχωνεύσεις και Καταργήσεις Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων», η οποία τροποποιήθηκε μεν για μερικά σχολεία και για άλλα δε αναστάλθηκε με το (ΦΕΚ 1944/18-7-14) μόνο για το σχολικό έτος 2014-2015.
    Θα πρέπει λοιπόν, σύμφωνα και με τις πολιτικές δεσμεύσεις να καταργηθεί η αριθ.72624/Δ4 (ΦΕΚ 1329/26-5-14) υπουργική απόφαση και για τα υπόλοιπα σχολεία που βρίσκονται σε καθεστώς αναστολής μέχρι 31-8-2015 με σκοπό την ομαλή έναρξη του νέου σχολικού έτους 2015-2016.

  • 22 Ιουνίου 2015, 10:43 | Bασω Μ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    1.Να θεσπιστούν υποχρεωτικές επιμορφώσεις εκπαιδευτικών και να γίνονται σε επίπεδο Νομού.Δεν έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί τη δυνατότητα να πληρώνουν μεταπτυχιακά ή σεμινάρια για την επιμόρφωσή τους και να οργανώνονται από τα γραφεία Πρωτοβάθμιας έχοντας βέβαια και ισχύ οι βεβαιώσεις τους.Εχουμε αξιόλογους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα πτυχία τους ,τη φοίτηση στα Διδασκαλεία ,τα μεταπτυχιακά τους μόνο για θέσεις Στελεχών Εκπαίδευσης.
    2.Οι Σχ.Συμ.να κάνουν παραδειγματικές διδασκαλίες στα σχολεία
    3.Να οργανωθούν και να ιδρυθούν με νόμο Σχολές Γονέων με συμμετοχή όλων των γονέων οι οποίες θα υπάγονται στο Υπουργείο.Η λειτουργία τους μπορεί να γίνεται μετά την κάλυψη ενός συγκεκριμένου αριθμού γονέων αλλά αυτό που προέχει είναι να ναι θεσμοθετημένες από το Υπουργείο Παιδείας.Και οι γονείς θέλουν καθοδήγηση ,βοήθεια και τη ζητούν.
    4.Ένα καλό σχολείο έχει ευρεία βάση και ρεαλιστικό πρόγραμμα σπουδών με αντικείμενα που έχουν σημασία όχι μόνο για να επιλεγεί ένας μαθητής για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και την απασχόληση, αλλά και για την οικογένεια και την κοινότητα που θα ζήσει το παιδί αργότερα ως ενήλικας
    5.Να θεσμοθετηθούν μαθήματα ψυχοκοινωνικής εκπαίδευσης εντός μαθητικού ωραρίου με τη συμμετοχή Σχολικών Ψυχολόγων από την Α τάξη Δημοτικού.
    6.Περιγραφική αξιολόγηση- πορτφόλιο για τους μαθητές από την Α Δημοτικού μέχρι την Γ Γυμνασίου.Η βαθμολογική αξιολόγηση κατέληξε πια να μην προάγει ανταγωνισμό μεταξύ των μαθητών αλλά μεταξύ των γονέων με στόχο τη ..σημαία.
    7.Έχουμε αποτύχει στην ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων που σκοπεύουν στη χρήση των χεριών για επισκευή -συντήρηση-δημιουργία..Νέες κατευθύνσεις στα σχολεία της Β/θμιας με μαθήματα εργαστηριακά για όλους τους μαθητές που σχετίζονται με όσα προανέφερα.

  • 21 Ιουνίου 2015, 18:29 | Φωτεινή
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Το δίκαιο δεν είναι να προσμετρηθει η προϋπηρεσία των πε60.50 στον πίνακα γενικής, το άρθρο 4 ειναι σωστό και θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ, καθώς αυτο θα ειναι άδικο για τους αναπληρωτές γενικής που ήταν εξ αρχής στον πίνακα!!! Το τέχνασμα όπως το αποκαλούν βόλεψε πολλούς να εργαστούν πιο γρήγορα στα δημόσια σχολεία και τώρα απαιτούν την προσμετρηση των μορίων τους σε έναν πίνακα που λόγω μεγάλου ανταγωνισμού δεν επιχείρησαν ή πολλοί δεν κατάφεραν επιτυχώς να ενταχθούν!!!!

  • 21 Ιουνίου 2015, 18:05 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Είμαι αναπληρώτρια γενικής αγωγής ΠΕ60 και επικροτώ τη ρύθμιση για την ειδική αγωγή που αναφέρεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 47, που όμως θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ από το 2010! Με την μη αναδρομικότητα της ρύθμισης αυτής, βοηθάτε εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50, να διεκδικήσουν θέσεις συναδέλφων ΠΕ60 στον πίνακα των αναπληρωτών και να μπούνε από «παραθυράκια». Γνωρίζετε, είμαι βέβαιη, πως οι θέσεις που κατέχουμε στον πίνακα αναπληρωτών αποκτήθηκαν με πολύ κόπο, μετά από επιτυχίες σε ΑΣΕΠ και αναπληρώσεις σε σχολεία ανά την Ελλάδα. Λάβετε επίσης υπόψη σας οτι με την ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ καταδικάζονται σε ανεργία οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής ΠΕ60.
    Συμφωνώ με την παράγραφο 2 του άρθρου 47.Το σύνολο των εκπαιδευτικών κατέθετε τις δηλώσεις του, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κατά την οποία δεν ίσχυε η προσμέτρηση των διπλών μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, κατά την περίοδο 2010-2014. Οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν σε σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών την περίοδο αυτή, πήγαν τυχαία και όχι από επιλογή.

  • 20 Ιουνίου 2015, 19:16 | Ελένη Πρίτσα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Κατά τη διαδικασία αιτήσεων για την επιλογή των νέων δ/ντων των σχολικών μονάδων, τέθηκε το θέμα του υποχρεωτικού ωραρίου του δ/ντή. Με γνώμονα το γεγονός ότι ο Δ/ντής είναι και εκπαιδευτικός, κατά τεκμήριο αυξημένων προσόντων αφού έχει επιλεγεί για θέση ευθύνης, με διάθεση προσφοράς και στο εκπαιδευτικό έργο του σχολείου του, θα πρέπει να του δίνεται πρωτίστως η δυνατότητα να εκμεταλλεύεται τα αυξημένα του προσόντα προς όφελος της σχολικής του μονάδας αναλαμβάνοντας καινοτόμα προγράμματα εφόσων το επιθυμεί. Ειδικότερα καινοτόμα Ευρωπαϊκά προγράμματα όπως Erasmus, eTwinning απαιτούν το «χώρο» τους στο εβδομαδιαίο σχολικό πρόγραμμα.
    Εφόσων λοιπόν τα καινοτόμα προγράμματα υλοποιούνται κατά τη διάρκεια της ευέλικτης ζώνης και κατ’ επέκταση λόγω της διαθεματικής τους διάστασης και προσέγγισης σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα, θα πρέπει να αναφέρεται στο νέο προγραμματισμό ότι ο διευθυντής σχολικής μονάδας ανεξαρτήτου ειδικότητας ή δυναμικότητας σχολείου θα μπορεί να αναλαμβάνει ώρες ευέλικτης ζώνης στην α/θμια, ή ώρες ολοημέρου. Επίσης θα πρέπει να διευκρινιστεί στην περίπτωση των συστεγαζόμενων σχολείων αν ο δ/ντής μπορεί να καλύπτει το ωράριό του στο 2ο συστεγαζόμενο σχολείο, με τη λογική ότι τα συστεγαζόμενα λειτουργούν με ενιαίο πρόγραμμα και κάτω απο την ίδια στέγη, όπως δηλώνει και η ονομασία, άρα σύμφωνα με το πνεύμα του νομοθέτη ο οποίος απαγορεύει στο δ/ντη να συμπληρώνει το υποχρεωτικό του ωράριο εκτός του σχολικού του κτηρίου.

  • 20 Ιουνίου 2015, 12:13 | Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Στα Πειραματικά σχολεία πρέπει να επανέλθει το 40% των εκπαιδευτικών που είχαν οργανική θέση πριν τον νόμο Διαμαντοπούλου και εκδιώχτηκαν. Πρέπει να αποκατασταθούν.

  • 19 Ιουνίου 2015, 22:07 | Ελένη Σκ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Σαφώς θα πρέπει να μετράει η προϋπηρεσία των ΠΕ 70.50 και 60.50 στη Γενική Αγωγή. Δεν ζητάμε κάτι που δεν μας ανήκει. Η προϋπηρεσία μετράει εκεί που υπάρχει το βασικό πτυχίο. Αυτό ορίζει ο νόμος, με βάση αυτό το δεδομένο κάναμε τις επιλογές μας. ΜΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ της παραγράφου 4 του άρθρου 47.

  • 19 Ιουνίου 2015, 22:05 | Θεοδώρα Δάγγα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Κανένα όφελος δεν απορρέει από την ποσόστωση που εξήγγειλε το Υπουργείο ως λύση για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στον πίνακα της Ειδικής Αγωγής. Απαιτούμε το νόμιμο. Να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία μας στην Γενική Αγωγή.
    Κλάδος ΠΕ ,50 δεν υφίσταται!!! Ήταν και παραμένει τέχνασμα για την κάλυψη των αναγκών στην ειδική αγωγή με συναδέλφους που έχουν επιπρόσθετα προσόντα. Είμαι ενάντια στη παράγραφο 4 του άρθρου 47 και πόσο μάλλον στην αναδρομική ισχύ.