Άρθρο 35 – Παραρτήματα

Για να δείτε το περιεχόμενο του άρθρου 35, πατήστε εδώ:

  • 10 Νοεμβρίου 2017, 19:39 | ΦΡΕΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    α)Χρειαζόμαστε λύσεις στα προβλήματα οικονομικής διαχείρισης σχολικών μονάδων, εργαστηριακών κέντρων, καθώς και την συνεργασία αυτών με τις αρμόδιες σχολικές επιτροπές.
    ΠΡΟΤΑΣΗ: Να σχεδιάσει το υπουργείο λογισμικό κοινό (My school ίσως;) ώστε να δίνεται δυνατότητα διαχείρισης οικονομικών με κοινό τρόπο σε όλα τα σχολεία αλλά κυρίως στα Ε.Κ.
    β)Δυσκολίες καταγραφής τήρησης αρχείων εξοπλισμού/αγορών κ.λ.π (κυρίως σε Ε.Κ)
    ΠΡΟΤΑΣΗ: Να δοθεί κοινό λογισμικό τήρησης αρχείου εξοπλισμού συνδεδεμένο με την λειτουργία των Ε.Κ (αγορές,τιμολόγια,απογραφές ανά τομέα, ανά εργαστήριο, παράδοση – παραλαβή κ.λ.π).
    γ) Παραβατικές συμπεριφορές με ζημιές σε υποδομές στα μη περιφραγμένα μεγάλα σχολικά συγκροτήματα (γκράφιτι, σπασίματα κ.λ.π)
    ΠΡΟΤΑΣΗ: Η ανάγκη ύπαρξης φύλακα σε ολοήμερη απασχόληση είναι σημαντική για την ασφάλεια κτιρίων και εξοπλισμών (η αποκατάσταση κοστίζει πολλές
    φορές περισσότερο).
    δ) Εργασιακή σύνδεση ειδικοτήτων με την αγορά.
    ΠΡΟΤΑΣΗ: Συνέχιση και βελτίωση της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ. Παράλληλα βελτίωση όρων συνεργασίας Περιφερειών με Ε.Κ σχετικά με τις διαδικασίες αδειοδότησης διάφορων ειδικοτήτων.
    ε) Οι σχολικές επιτροπές δεν έχουν ξεκάθαρες αρμοδιότητες.
    ΠΡΟΤΑΣΗ: Να έχουν την ευελιξία συνεργασίας με άλλους φορείς για την χρήση χώρων και εργαστηρίων σχολικών μονάδων με αντίστοιχα οικονομικά έσοδα. Να μειωθεί η εξάρτηση από Δημοτική Επιτροπή και Δημοτικό Συμβούλιο.
    στ) Κυλικεία.
    ΠΡΟΤΑΣΗ: Να αποσαφηνιστεί η διάθεση των εσόδων από την εκμετάλλευση κυλικείων. Πρέπει τα έσοδα να χρησιμοποιούνται από την/τις σχολικές μονάδες που έχουν το κυλικείο και όχι από την σχολική επιτροπή για όλα τα σχολεία.

  • 9 Νοεμβρίου 2017, 22:01 | ΜΑΝΤΖΙΑΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Σχετικά με τα Επαγγελματικά Δικαιώματα ειδικοτήτων του Επαγγελματικού Λυκείου που δεν έχουν εκδοθεί, τί προτίθεστε να κάνετε;

    Φαίνονται οι Τομείς και οι ειδικότητες αλλά όταν αυτές οι ειδικότητες δεν συνοδεύονται και με τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα, νομίζω πως είναι δώρο άδωρο για τα ΕΠΑ.Λ.

    Σας ευχαριστώ