Για να δείτε το περιεχόμενο του άρθρου 35, πατήστε εδώ:
Αρχική Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΆρθρο 35 – Παραρτήματα
Άρθρο 35 – Παραρτήματα
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σχολικό και Διδακτικό Έτος
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Διακοπές – Αργίες -Εορταστικές Εκδηλώσεις
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Υπηρεσιακά Βιβλία
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Υπηρεσιακά Έντυπα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Τύπος και επισημοποίηση Υπηρεσιακών Βιβλίων και Εντύπων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 06 – Φύλαξη Υπηρεσιακών Βιβλίων και ΕντύπωνΆρθρο 06 – Φύλαξη Υπηρεσιακών Βιβλίων και Εντύπων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07 – Έναρξη ισχύος νέων Υπηρεσιακών Βιβλίων και Εντύπων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Έννοια της εγγραφής
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τρόπος και χρόνος εγγραφής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 – Τρόπος και χρόνος εγγραφής στις ΣΜΕΑΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Στοιχεία που καταχωρίζονται
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Περιοχή σχολείων και αριθμός φοιτώντων μαθητών/τριών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Κηδεμονία ανηλίκων μαθητών/τριών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 14 – Μαθητές/τριες από ξένα σχολεία του εξωτερικούΆρθρο 14 – Μαθητές/τριες από ξένα σχολεία του εξωτερικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 – Έξοδος μαθητή/τριας από το σχολείο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Γενική Διάταξη
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Μετεγγραφές με αίτηση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18 – Λοιπές μετεγγραφέςΆρθρο 18 – Λοιπές μετεγγραφές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Προθεσμία μετεγγραφών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Διαδικασία μετεγγραφών – βαθμολογία
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Ανανεώσεις εγγραφών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Ένταξη μαθητών/τριών σε τάξεις – Οριστικοποίηση τμημάτων
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Φοίτηση
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Περιπτώσεις όπου απουσίες δεν λαμβάνονται υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Απαλλαγή μαθητών/τριών από την ενεργό συμμετοχή σε μαθήματα
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Κατ’ ιδίαν διδαχθέντες/θείσες μαθητές/τριες και στρατεύσιμοι Κατ’ οίκον διδασκαλία
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Έλεγχος και καταχώριση των απουσιών
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Χαρακτηρισμός φοίτησης, συνέπειες
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Ενημέρωση γονέων – Υποχρεώσεις γονέων μαθητών/τριών που απουσιάζουν
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Δράσεις για τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Παιδαγωγικά μέτρα και ενέργειες παιδαγωγικού χαρακτήρα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Διαγωγή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Ιδιωτική Εκπαίδευση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Αντιστοιχίες τάξεων Ημερήσιων και Εσπερινών Λυκείων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Παραρτήματα
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
9 Νοεμβρίου 2017, 11:50
Ανοικτή σε Σχόλια έως
16 Νοεμβρίου 2017, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 306 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 84363 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου –Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων
- ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
- Ζούμε Αρμονικά Μαζί-Σπάμε τη Σιωπή":Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις
- Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις
- «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»
- Διαδικασία συγκρότησης των εκλεκτορικών σωμάτων των Α.Ε.Ι.
- ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδές
- Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξεις
- Πλαίσιο για την διασφάλιση της ποιότητας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...
- Εκσυγχρονισμός Ακαδημίας Αθηνών...
- Λήψη μέτρων για την αποτροπή,αντιμετώπιση και την καταπολέμηση της βίας στο πλαίσιο αθλητικών συναντήσεων...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις
- Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης και άλλες διατάξεις
- Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την ενσωμάτωση στην ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Εκσυγχρονισμός της ιδιωτικής εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»
- Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις
- ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
- Συνέργεια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας
- Συνέργεια Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος με Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΙΟΝΤΙΖΟΥΣΩΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΩΝ – ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
- Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις
- Δικονομικοί κανόνες επί υποθέσεων δικαιοδοσίας Μουφτή-Σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Διεύθυνσης Υποθέσεων Δικαιοδοσίας Μουφτή στις Μουφτείες
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
- Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2013/59/Ευρατόμ του Συμβουλίου, της 5ης Δεκεμβρίου 2013
- Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση
- Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
- Σχέδιο Νόμου - «Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας»
- Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση
- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις»
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Οργανισμός Λειτουργίας του Ν.Π.Ι.Δ. «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»
- Αναλωθέντα Καύσιμα και Ραδιενεργά Απόβλητα
- Καθορισμός της εθνικής πολιτικής για τη διαχείριση των αναλωθέντων καυσίμων και των ραδιενεργών αποβλήτων
α)Χρειαζόμαστε λύσεις στα προβλήματα οικονομικής διαχείρισης σχολικών μονάδων, εργαστηριακών κέντρων, καθώς και την συνεργασία αυτών με τις αρμόδιες σχολικές επιτροπές.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Να σχεδιάσει το υπουργείο λογισμικό κοινό (My school ίσως;) ώστε να δίνεται δυνατότητα διαχείρισης οικονομικών με κοινό τρόπο σε όλα τα σχολεία αλλά κυρίως στα Ε.Κ.
β)Δυσκολίες καταγραφής τήρησης αρχείων εξοπλισμού/αγορών κ.λ.π (κυρίως σε Ε.Κ)
ΠΡΟΤΑΣΗ: Να δοθεί κοινό λογισμικό τήρησης αρχείου εξοπλισμού συνδεδεμένο με την λειτουργία των Ε.Κ (αγορές,τιμολόγια,απογραφές ανά τομέα, ανά εργαστήριο, παράδοση – παραλαβή κ.λ.π).
γ) Παραβατικές συμπεριφορές με ζημιές σε υποδομές στα μη περιφραγμένα μεγάλα σχολικά συγκροτήματα (γκράφιτι, σπασίματα κ.λ.π)
ΠΡΟΤΑΣΗ: Η ανάγκη ύπαρξης φύλακα σε ολοήμερη απασχόληση είναι σημαντική για την ασφάλεια κτιρίων και εξοπλισμών (η αποκατάσταση κοστίζει πολλές
φορές περισσότερο).
δ) Εργασιακή σύνδεση ειδικοτήτων με την αγορά.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Συνέχιση και βελτίωση της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ. Παράλληλα βελτίωση όρων συνεργασίας Περιφερειών με Ε.Κ σχετικά με τις διαδικασίες αδειοδότησης διάφορων ειδικοτήτων.
ε) Οι σχολικές επιτροπές δεν έχουν ξεκάθαρες αρμοδιότητες.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Να έχουν την ευελιξία συνεργασίας με άλλους φορείς για την χρήση χώρων και εργαστηρίων σχολικών μονάδων με αντίστοιχα οικονομικά έσοδα. Να μειωθεί η εξάρτηση από Δημοτική Επιτροπή και Δημοτικό Συμβούλιο.
στ) Κυλικεία.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Να αποσαφηνιστεί η διάθεση των εσόδων από την εκμετάλλευση κυλικείων. Πρέπει τα έσοδα να χρησιμοποιούνται από την/τις σχολικές μονάδες που έχουν το κυλικείο και όχι από την σχολική επιτροπή για όλα τα σχολεία.
Σχετικά με τα Επαγγελματικά Δικαιώματα ειδικοτήτων του Επαγγελματικού Λυκείου που δεν έχουν εκδοθεί, τί προτίθεστε να κάνετε;
Φαίνονται οι Τομείς και οι ειδικότητες αλλά όταν αυτές οι ειδικότητες δεν συνοδεύονται και με τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα, νομίζω πως είναι δώρο άδωρο για τα ΕΠΑ.Λ.
Σας ευχαριστώ