Άρθρο 16 Καταργούμενες διατάξεις

 

Κάθε γενική ή ειδική διάταξη αντίθετη σε διάταξη αυτού του νόμου καταργείται.

  • 16 Ιουλίου 2020, 02:12 | Γεωργια Μ.

    Οι απαραδεκτες αλλαγες,εν μεσω καλοκαιριου,μονο εναν στοχο εχουν…να μη συναντησουν την αντιθεση των ιδιωτικων εκπαιδευτικων,που,ως τωρα,η μονη μας δικλειδα ααφαλειας,ηταν η υπαγωγη μας,στον ιδιο νομο πλαισιο,με τους συναδελφους του δημοσιου.Κα Κεραμεως,μη γινετε ο δημιος μας!Μην αναπαραγετε τις μαυρες εποχες Μπαμπινιωτη-Αρβανιτοπουλου…Σταθειτε στο πλευρο μας,προστατευοντας μας κι οχι ριχνοντας μας,βορα,στις διαθεσεις του καθε εποχειρηματια…Το εργο μας ειναι περαν πασης αμφισβητ ησης,ακομα και τωρα,που συχνα αμφισβητειται,οχι λογω ποιοτητας,αλλα εξ αιτιας προσωπικων θεσεων…Λυπαμαι που θετετε σε διαβουλευση ,οχι την προστασια,αλλα ρην εργασιακη μας ελευιερια κι ααφαλεια.

  • 16 Ιουλίου 2020, 00:28 | ΤΖΕΝΗ ΚΩΣΤΟΥΣΗ

    Πρόκειται για το χειρότερο Νομοσχέδιο στην ιστορία της Ιδιωτικής εκπαίδευσης.

  • 15 Ιουλίου 2020, 03:53 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Φ.

    Πρόκειται για το χειρότερο νομοσχέδιο που αφορά τη λειτουργία της ιδιωτικής εκπαίδευσης από την εποχή της απελευθέρωσης της χώρας από τους Γερμανούς (1944).

  • 15 Ιουλίου 2020, 03:52 | ΖΩΗ Σ.

    Ένα Νομοσχέδιο που εξισώνει τον χώρο της Εκπαίδευσης με τον κόσμο της αγοράς, που μετατρέπει το Δημόσιο αγαθό σε προϊόν.

  • 15 Ιουλίου 2020, 03:52 | ΔΗΜΟΥ Γ.

    Οι Εκπαιδευτικοί, Δημόσιοι και Ιδιωτικοί, είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ του Δημόσιου αγαθού της Εκπαίδευσης.

  • 15 Ιουλίου 2020, 03:51 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΩ Γ.

    Τα Σχολεία δεν είναι μαγαζιά και η Παιδεία είναι δικαίωμα και όχι αγαθό προς πώληση.

  • 15 Ιουλίου 2020, 03:50 | ΤΖΕΝΗ ΚΩΣΤΟΥΣΗ

    Πρόκειται για το χειρότερο Νομοσχέδιο στην ιστορία της Ιδιωτικής εκπαίδευσης.

  • 14 Ιουλίου 2020, 20:56 | Μπάμπης

    Αλλάξτε την διατύπωση!! Ότι δεν βολεύει τους σχολάρχες καταργείται.

  • 13 Ιουλίου 2020, 17:19 | Δημήτρης

    Ένα νομοσχέδιο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μιας μειοψηφίας επιχειρηματιών, που θεωρούν την εκπαίδευση εμπορεύσιμο αγαθό μόνο. Οι γονείς των μαθητών που φοιτούν στα δημόσια σχολεία να είναι σίγουροι ότι τα παιδιά τους μοχθούν σε συνθήκες αθεμιτου ανταγωνισμού, καθώς καταλυεται κάθε έννοια αξιοκρατίας και ίσων ευκαιριών.

  • 12 Ιουλίου 2020, 09:48 | Ioannis A

    Η κυβέρνηση εκτελεί επιχειρηματικές εντολές και εργάζεται, όχι για την αναβάθμιση της ποιότητας της Παιδείας, αλλά για τη μετατροπή του χώρου της εκπαίδευσης σε ένα απέραντο πεδίο ασύδοτης αγοραίας δραστηριότητας. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ

  • 11 Ιουλίου 2020, 21:50 | ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

    ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΑΚΡΑΙΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
    ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΙ ΠΡΟΩΘΗΤΕΣ ΤΟΥ.
    ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ/ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΤΟΥ ΠΩΛΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.
    ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΟΤΙ ΔΙΑΚΥΒΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΙΣΟΤΙΜΟ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.

  • 10 Ιουλίου 2020, 15:20 | Θεόδωρος Κατσικάρος

    Αναμφισβήτητα προς τη σωστή κατεύθυνση το υπό συζήτηση σχέδιο νόμου. Μένει να δούμε τις λεπτομέρειές του, διότι εκεί θα κριθεί επί της ουσίας. Π.χ. μένει να δούμε τι θα σημαίνει «με την επιφύλαξη των ειδικών διατάξεων για τους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών σχολείων και ιδίως του άρθρου 36 του παρόντος νόμου».