ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Προθεσμία έκδοσης του Κανονισμού Εσωτερικής Λειτουργίας του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος»

Η παρ. 2 του άρθρου 46 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13) αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Το π.δ. της παρ. 1 εκδίδεται μέσα σε προθεσμία δώδεκα (12) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων και Εσωτερικών, η προθεσμία της παρούσας μπορεί να παραταθεί μία (1) μόνο φορά.».

  • 16 Ιουλίου 2020, 00:19 | ΤΖΕΝΗ ΚΩΣΤΟΥΣΗ

    Με το συγκεκριμένο ΣχΝ δημιουργούνται δυο μέτρα και δύο σταθμά ανάμεσα στους Δημόσιους και Ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς ,που θα δουλεύουν υπό διαφορετικό καθεστώς εργασίας και ό,τι σημαίνει αυτό. Οι Δημόσιοι και Ιδιωτικοί Εκπαιδευτικοί είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ & ΟΧΙ Υπάλληλοι.

  • 15 Ιουλίου 2020, 02:08 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Φ.

    Υποχρεώνετε τον Εκπαιδευτικό με πλήρες ωράριο υπό την απειλή της Απόλυσης να πετάει το μισό του ωράριο, άρα και το μισό του μισθό, επειδή ο Ιδιοκτήτης θέλει να προσλάβει έναν πιο «ευέλικτο», φθηνότερο κ.λπ. Κρίμα!

  • 15 Ιουλίου 2020, 02:07 | ΖΩΗ Σ.

    Πώς θα μπορέσει ένας εκπαιδευτικός να αξιολογήσει τους μαθητές του απρόσκοπτα γνωρίζοντας ότι εάν δεν το κάνει θα κινδυνεύει να απολυθεί και πώς θα τον σεβαστούν για τον ίδιο λόγο οι μαθητές του;

  • 15 Ιουλίου 2020, 02:07 | ΔΗΜΟΥ Γ.

    Αλήθεια πως θα διασφαλιστούν οι τίτλοι σπουδών ενός Ιδιωτικού Σχολείου, όταν ένας Εκπαιδευτικός μπορεί να απολυθεί στη μέση της χρονιάς και μάλιστα αναιτιολόγητα;

  • 15 Ιουλίου 2020, 02:06 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΩ Γ.

    Απαράδεκτο όλο το νομοσχέδιο πρέπει να αποσυρθεί και να γίνει ουσιαστικός διάλογος. Οι καθηγητές δεν μπορούν να δουλεύουν με το φόβο της απόλυσης χάνεται ο ρόλος τους μέσα στην τάξη, ο μαθητής γίνεται ξεκάθαρα πια προϊόν.

  • 15 Ιουλίου 2020, 02:05 | ΤΖΕΝΗ ΚΩΣΤΟΥΣΗ

    Με το συγκεκριμένο ΣχΝ δημιουργούνται δυο μέτρα και δύο σταθμά ανάμεσα στους Δημόσιους και Ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς ,που θα δουλεύουν υπό διαφορετικό καθεστώς εργασίας και ό,τι σημαίνει αυτό. Οι Δημόσιοι και Ιδιωτικοί Εκπαιδευτικοί είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ & ΟΧΙ Υπάλληλοι.

  • 11 Ιουλίου 2020, 21:49 | ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

    ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΑΚΡΑΙΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
    ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΙ ΠΡΟΩΘΗΤΕΣ ΤΟΥ.
    ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ/ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ ΤΟΥ ΠΩΛΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.
    ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΟΤΙ ΔΙΑΚΥΒΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΙΣΟΤΙΜΟ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.