ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄   Διατάξεις για την ιδιωτική εκπαίδευση   Άρθρο 1 Ισχύς ρυθμίσεων περί ιδιωτικών σχολείων

 

 

Στο άρθρο 2 του ν. 682/1977 (Α΄ 244) προστίθεται παρ. 6 ως εξής:

«6. Τα ιδιωτικά σχολεία διέπονται από τις διατάξεις του παρόντος νόμου, οι οποίες κατισχύουν κάθε άλλης ρύθμισης.».

  • 16 Ιουλίου 2020, 21:21 | Άλλες εποχές

    Αιφνιδιαστική εν μέσω θέρους κατάθεση νομοσχεδίου για την ιδιωτική εκπαίδευση που ακυρώνει τον ιδιωτικό εκπαιδευτικό. Τον υποβαθμίζει, τον απαξιώνει πλήρως και θεωρεί ότι δεν έχει τίποτε να προσφέρει σε σχέση με τον εκσυγχρονισμό της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

    Θυμίζει άλλες εποχές και άλλα καθεστώτα. Είναι λυπηρό και τραγικό και ανάξιο σχολιασμού!

  • 16 Ιουλίου 2020, 21:03 | Σόλων

    Η περίληψη του νομοσχεδίου:
    1)Ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός είναι τεμπέλης και ανάξιος.

    2)Ο ιδιοκτήτης ιδιωτικού σχολείου έχει ως μοναδικό του μέλημα να παρέχει ποιοτική εκπαίδευση και να αξιολογεί δίκαια και σωστά τους καθηγητές και τους μαθητές. Το ενδεχόμενο να πιέσει τους καθηγητές για να κλείσουν τα μάτια σε παρανομίες ή να βάλουν υψηλούς βαθμούς για να είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες τους ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ, άρα δεν χρειάζεται να προβλεφθεί.

    Ένα τεράστιο ευχαριστώ για τον εκσυγχρονισμό της ιδιωτικής εκπαίδευσης και της εκπαίδευσης γενικότερα.

  • 16 Ιουλίου 2020, 20:04 | ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ

    Πως θα διαφυλάξετε την σταθερότητα ανάμεσα στη σχέση μαθητή και δασκάλου;

  • 16 Ιουλίου 2020, 20:03 | basilis

    Το νομοσχέδιο οδηγεί στην ισοπέδωση των εργασιακών σχέσεων των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα να κινδυνεύει τόσο η ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου όσο και η νομιμότητα της έκδοσης των τίτλων σπουδών.

  • 16 Ιουλίου 2020, 20:02 | ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ

    Πως θα προστατεύσετε την Παιδεία όταν εκμηδενίζεται το ρόλο του δασκάλου/καθηγητή;

  • 16 Ιουλίου 2020, 19:57 | Ιωάννα Τζινιέρη

    Ως μητέρα δύο παιδιών του δημοτικού επέλεξα μαζί με τον σύζυγό μου ένα ιδιωτικό σχολείο για την εκπαίδευση των παιδιών μας. Πρωταρχικό μας μέλημα ήταν το σχολείο να εστιάζει στην ουσία της εκπαίδευσης, χωρίς τις αγκυλώσεις και τις δυσλειτουργίες του δημοσίου σχολείου, πολλές εκ των οποίων είναι άλλωστε – και δυστυχέστατα- εγγενείς σε κάθε δημόσιο φορέα. Η έλλειψη αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, το παρωχημένο πρόγραμμα σπουδών, η έλλειψη προσθέτων παροχών, οι παραμελημένες εγκαταστάσεις ήταν, μεταξύ άλλων, οι λόγοι για τους οποίους αποκλεισαμε εξαρχής τη δημόσια εκπαίδευση και στραφήκαμε στην ιδιωτική που με θυσίες πληρώνουμε κάθε χρόνο. Μέχρι σήμερα ουδόλως έχουμε διαψευσθεί ως προς την εμπιστοσύνη που επιδείξαμε στους υπευθύνους της σχολικής μονάδας που επιλέξαμε. Γνωρίζοντας καλά, ως νομικοί, τόσο εγώ όσο και ο σύζυγός μου, το ασφυκτικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των ιδιωτικών σχολείων, προσβλέπουμε στην απελευθέρωση της ιδιωτικής εκπαίδευσης που θα βελτιώσει ακόμη περισσότερο τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η κανονιστική παρέμβαση του κράτους, όχι μόνο στο διευθυντικό δικαίωμα του σχολάρχη-εργοδότη, αλλά και σε κάθε σχεδόν πτυχή της λειτουργίας του σχολείου, και δη σε τόσο έντονο βαθμό όπως ισχύει σήμερα, είναι απολύτως απαράδεκτη σε μία χώρα που θέλει να αυτοαποκαλείται σύγχρονη. Ας αφήσουμε επιτέλους τους ανθρώπους που γνωρίζουν το αντικείμενο να διαμορφώσουν την εργασία και τις παρεχόμενες υπηρεσίες και να διαχειριστούν το ανθρώπινο δυναμικό και τις υποδομές τους, όπως εκείνοι κρίνουν καλύτερο. Τελικοί κριτές θα είναι πάντα οι γονείς και οι μαθητές που με θυσίες επιλέγουν την ιδιωτική εκπαίδευση προσβλέποντας στην καλύτερη υπηρεσία. Οι ασύδοτοι και οι μη επαγγελματίες του χώρου εν τέλει περιθωριοποιούνται, εναντίον τους άλλωστε υπάρχουν εργαλεία στην κοινή νομοθεσία, δεν χρειάζεται να «πνίγεται» ένας ολόκληρος κλάδος και δη σε έναν τόσο ευαίσθητο και σημαντικό τομέα, όπως αυτός της παιδείας. Ας γίνουμε κανονική χώρα και ας αφήσουμε πια τις ιδεοληψίες και τις «συνδικαλιστικές» πρακτικές.

  • 16 Ιουλίου 2020, 19:38 | ελενα κ.

    Για άλλη μια φορά ξεχνάτε οτι δεν υπάρχουν μόνο τα συμφέροντα των εργοδοτών αλλά και των εργαζομένων!Εκπαιδευτικοί με πείρα κινδυνεύουν να απολυθούν και να μείνουν ξεκρέμαστοι αυτοί και οι οικογένειες τους για να προσληφθούν άλλοι νεότεροι που αποτελούν πιο φθηνό εργατικό δυναμικό.Με αυτή την προοπτική θα κινδυνεύσει σίγουρα η ποιότητα εκπαίδευσης των ιδιωτικών σχολείων.Βάσει του νέου νόμου είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα πιέζονται και για υψηλούς βαθμούς στους «πελάτες»,γεγονός που θα αποτελέσει αδικία για τα παιδιά των δημοσίων σχολείων!Για άλλη μια φορά το κεφάλαιο θα πάρει την πρωτιά!Αυτό θέλουμε να δείξουμε στη νέα γενιά μας;Ωραίο πισωγύρισμα και ελπίδα για μια πιο δίκαιη κοινωνία και κράτος…

  • 16 Ιουλίου 2020, 19:27 | ΣΠΥΡΟΣ

    Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που εξυπηρετεί τους ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σχολείων!

  • 16 Ιουλίου 2020, 19:23 | Μαρία Ταπίνη

    Με το νέο νόμο διαχωρίζονται οι εκπαιδευτικοί σε δύο εντελώς διαφορετικές κατηγορίες. Οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου παραμένουν εκπαιδευτικοί λειτουργοί, αντίθετα με τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς που καθαιρούνται σε ιδιωτικούς υπαλλήλους, υπαγόμενοι στο υπουργείο εργασίας και εξομοιώνονται με κάθε άλλο ιδιωτικό υπάλληλο, ενάντια σε κάθε προηγούμενο.
    Η εκπαίδευση των παιδιών είναι κάτι πολύ περισσότερο από συσσώρευση γνώσεων.
    Οφείλει να είναι διαπαιδαγώγηση των μελλοντικών πολιτών, μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία. Να χτίζει ανθρώπους με τόλμη, με ηθικές αξίες, ικανούς να σέβονται τον εαυτό τους και τους άλλους, ικανούς να λειτουργούν θετικά μέσα στο κοινωνικό σύνολο. Και αναρωτιέται κανείς πώς θα μπορέσουν να διδάξουν το σεβασμό, άνθρωποι που νιώθουν ότι δεν τους σέβονται.Πως θα διδάξουν την τόλμη, άνθρωποι που είναι έρμαια του εκάστοτε ιδιοκτήτη και των οικονομικών συγκυριών. Πως αυτοί οι άνθρωποι θα μπορέσουν να δώσουν όραμα και να ανοίξουν ορίζοντες στα παιδιά.
    Τελικά τα ιδιωτικά σχολεία παύουν να είναι εκπαιδευτικά ιδρύματα και γίνονται ιδιωτικές επιχειρήσεις όμοιες με κάθε άλλη επιχείρηση.
    Άραγε οι γονείς που προσπαθούν να εξασφαλίσουν το καλύτερο για τα παιδιά τους αισθάνονται ασφαλείς και καλυμμένοι μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο; Και με ποια λογική άνθρωποι που παράγουν ακριβώς το ίδιο έργο υπάγονται σε δύο εντελώς διαφορετικές κατηγορίες.
    Μητέρα και εκπαιδευτικός.

  • 16 Ιουλίου 2020, 19:19 | ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ

    Περιμένουμε να δούμε τι φορολογία θα βάλετε στα Ιδιωτικά Σχολεία αφού είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις και οι Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί Υπάλληλοι!

  • 16 Ιουλίου 2020, 19:05 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    Αλήθεια εσείς τι θα κάνετε με τα δίδακτρα στους γονείς; Πρέπει να τους τα μειώσετε αφού είστε καλοί Σχολάρχες και σκέπτεστε το παιδί πάνω απ όλα; Για να δούμε……

  • 16 Ιουλίου 2020, 19:05 | Takis

    Η ηγεσία εκπαιδευτικών οργανισμών προϋποθέτει όραμα, καλή διάθεση, συνεννόηση και συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, στο πλαίσιο διακριτών ρόλων. Όχι μένος, αλαζονεία και ακραίους χαρακτηρισμούς… Και οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει όλοι να υπερασπίζονται το λειτούργημα και την αξιοπρέπειά τους καθημερινά εντός και εκτός σχολείου, ακόμη και όταν χρειάζεται να εξηγήσουν τα αυτονόητα, ακόμη κι όταν αντιμετωπίζονται αγοραία. Αφιερωμένο σε όσους συμμετέχοντας στη διαβούλευση εκτέθηκαν με τον υβριστικό λόγο και το εριστικό ύφος τους. Πρέπει να διαθέτεις παιδεία, για να ασχολείσαι με την Εκπαίδευση…

    Όσο μπορείς

    Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
    τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
    όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
    μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
    μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

    Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,
    γυρίζοντας συχνά κι εκθέτοντάς την
    στων σχέσεων και των συναναστροφών
    την καθημερινήν ανοησία,
    ως που να γίνει σα μια ξένη φορτική.

    Κ.Π. Καβάφης, Ποιήματα, τόμ.1, Ίκαρος

  • 16 Ιουλίου 2020, 19:01 | ΔημητρηςΚ

    Αν η κυβέρνηση – λέμε τώρα – επιβάλει αύριο ΦΠΑ 24% στα ιδιωτικά σχολεία για τις παρεχόμενες υπηρεσίες , όπως στις υπόλοιπες εμπορικές επιχειρήσεις, άραγε οι σχολάρχες θα συνεχίσουν να μιλάνε για ελευθερία στην επιχειρηματικότητα, έλλειψη κρατικού παρεμβατισμου κτό ή θα ανακαλύψουν πάλι ότι παρέχουν δημόσιο αγαθό με την αναγκαία κι απαραίτητη εποπτεία του κράτους;

  • 16 Ιουλίου 2020, 17:54 | ΣΟΦΙΑ ΜΠΑΡΝΙΑ

    διαφωνώ κάθετα με το περιεχόμενο του άρθρου 3 § 6 που αναφέρει ότι επιτρέπεται η συστέγαση ιδιωτικών σχολείων και ΚΞΓ.

  • 16 Ιουλίου 2020, 17:39 | ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ

    Πραγματικά αναρωτιέμαι αντί να ασχοληθείτε με την Επιμόρφωση των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών υποβαθμίζετε τον παιδαγωγικό τους ρόλο και μοναδική σας σκέψη είναι πως θα τον απολύσετε και να του μειώσετε το μισθό.; Λύπη και οργή!

  • 16 Ιουλίου 2020, 17:39 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    «Αλίμονο», σε μια δημοκρατία, αν τα νοσοκομεία, τα σχολεία και τα Μ.Μ.Ε., δηλαδή τα ύψιστα αγαθά της υγείας, της παιδείας και της ενημέρωσης, αφεθούν στην ελεύθερη-κατά το δοκούν- διαχείριση των ιδιωτών, πιστεύει κανείς ότι ο ιδιώτης θα κοιτάξει το δημόσιο-κοινό συμφέρον της κοινωνίας ή το ίδιον-προσωπικό όφελος;Και για να γίνω σαφέστερος ερωτώ ρητορικά: τι σημαίνει να διαχειριστεί ο ιδιώτης-αφεντικό το προσωπικό του «όπως νομίζει», σε ένα νοσοκομείο δηλαδή τον γιατρό, σε ένα σχολείο τον δάσκαλο και σε ένα κανάλι τον δημοσιογράφο…; Συγγνώμη αλλά αυτά είναι αδιανόητα για μια ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ!

  • 16 Ιουλίου 2020, 17:31 | Μ.Κ.

    Με Δάσκαλο ψοφοδεή, διαρκώς υπ’ατμόν και θλιβερό φερέφωνο του κάθε επιχειρηματία, τα πραγματικά θύματα θα είναι τελικά τα παιδιά. Εξασφαλίστε στοιχειώδη αξιοπρέπεια στον Εκπαιδευτικό! Θέλουμε Σχολεία ή.. φροντιστήρια;; Να παρέχουμε μόρφωση ή.. δεξιότητες ;; Κοινωνία συνεργασίας ή εφιαλτική ζούγκλα ανταγωνισμού ;;;

  • 16 Ιουλίου 2020, 17:30 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    Ένα νομοσχέδιο για τους σχολάρχες! Και μόνο! Να αποσυρθεί και να ξεκινήσει γόνιμος διάλογος! Όχι απλες ανακοινώσεις! να εισακουστούν οι κόποι των ιδιωτικών εκπαιδευτικών! Λειτουργούμε για τις ανάγκες των παιδιών! Δεν ειμαστε υπάλληλοι ιδιωτικών επιχειρήσεων! ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΡΑ!

  • 16 Ιουλίου 2020, 17:09 | N.T

    Εμπρός…πίσω για άλλη μια φορά!

  • 16 Ιουλίου 2020, 17:08 | Αλέξανδρος Α.

    Με το νομοσχέδιο αυτό για άλλη μια φορά ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός αντιμετωπίζεται σαν ένας απλός υπάλληλος μιας επιχείρησης. Κι ενώ η εργασία του έχει πολλά στοιχεία καινοτομίας, ευρηματικότητας, εθελοντικής προσφοράς για την ανάδειξη του έργου του, το οποίο αξιολογείται καθημερινά από εργοδότη και γονείς, καλείται τώρα να λειτουργήσει σε ένα πλαίσιο εργασιακής ανασφάλειας και να αξιολογηθεί όχι με παιδαγωγικά κριτήρια, αλλά με κριτήρια αγοράς ώστε να εξυπηρετεί και τα ανάλογα συμφέροντα.

  • 16 Ιουλίου 2020, 16:30 | ΣΑΡΙΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 3 & 4 ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΣΥΣΤΕΓΑΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΚΞΓ.

  • 16 Ιουλίου 2020, 16:26 | Φαίη Γ

    Προτείνετε ένα νομοσχέδιο ντροπή. Όταν θα απολύονται οι καθηγητές αν δεν δίνουν σε όλα τα παιδιά 20άρια, είναι δεδομένο ότι κανείς δεν θα υπολογίζει αυτά τα απολυτήρια. Τα ιδιωτικά σχολεία προσπαθούν να υπαγορεύσουν πολιτική και δεν καταλαβαίνουν το κακό που προκαλούν.

  • 16 Ιουλίου 2020, 16:25 | ΚΑΡΑΣΑΒΒΑ ΣΟΦΙΑ

    Διαφωνώ κάθετα με το περιεχόμενο του άρθρου 3 § 6 που αναφέρει ότι επιτρέπεται η συστέγαση ιδιωτικών σχολείων και ΚΞΓ.

  • 16 Ιουλίου 2020, 16:25 | Τάσος

    Για την αντιγραφή

    Νίκη Κεραμέως

    Συντάκτης

    Ένωση Ιδιοκτητών

  • 16 Ιουλίου 2020, 16:23 | Κ.Α.

    Η ζύμωση των διατάξεων για την ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται μέσα σε (ανοιχτά)Σχολεία με ενεργή και έγκαιρη συμμετοχή κάθε εκπαιδευτικού κι όχι κατακαλόκαιρο με μοναδική φωνή αντίλογου μια δημόσια διαβούλευση.
    Πολλά σημεία του σχεδίου νόμου προκαλούν προβληματισμό. Για παράδειγμα, η δυνατότητα περιορισμού των ωρών εργασίας σε περίπτωση μη συμπλήρωσης του ωραρίου του διοριστηρίου δίνει και τη δυνατότητα περιορισμού του αριθμού των εκπαιδευτικών μιας σχολικής μονάδας μέσω της απελευθέρωσης των απολύσεων.
    Όποιος έχει εργαστεί στην ιδιωτική εκπαίδευση μπορεί να καταλάβει την εντατικοποίηση της εργασίας! Δεν είμαστε, λοιπόν, κατά της αξιολόγησης, αλλά κατά της μη ανακοίνωσης των κριτηρίων για την αξιολόγηση! Να γνωρίζουμε πότε,πού, πώς, γιατί θα αξιολογούμαστε, από ποιον και τέλος, πώς και με ποιον σκοπό θα αξιοποιούνται τα αποτελέσματα της αξιολόγησης.

  • 16 Ιουλίου 2020, 16:21 | Σωτήρης

    Απύθμενο θράσος της Κεραμέως…

  • 16 Ιουλίου 2020, 16:19 | ΚΑΡΑΣΑΒΒΑ ΣΟΦΙΑ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΕΓΑΣΗΣ ΚΞΓ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΊΑ
    ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΣΥΝΟΙΚΙΑΚΩΝ
    ΚΞΓ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΝΕΓΙΣΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΞΓ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ
    ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ;
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΑΥΤΗΣ

  • Εννοείται πως πρέπει να είναι διακριτός ο ρόλος κάθε δομής και ότι τα μαθήματα ξένων γλωσσών πρέπει να διεξάγονται μόνο στα νόμιμα κέντρων ξένων γλωσσών.

  • 16 Ιουλίου 2020, 16:15 | Φίλιππος Σ.

    Είναι ένα σύγχρονο προοδευτικό νομοσχέδιο που εδώ και πολλές δεκαετίες θα έπρεπε να λύσει τα προβλήματα και τις δυσκολίες που υπάρχουν σε ένα κλάδο πάρα πολύ σημαντικό για την εξέλιξη του νέου ελληνικού κράτους.
    Δε είναι ανταγωνιστικό προς τη δημόσια εκπαίδευση όπως πολλοί νομίζουν.

  • 16 Ιουλίου 2020, 16:15 | Έλενα

    Νομοσχέδιο δώρο στους ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων για τη χρηματοδότηση που έκαναν προεκλογικά στη Νέα Δημοκρατία

  • 16 Ιουλίου 2020, 16:11 | AΘΑΝΑΣΙΟΣ ΝΤ.

    Με το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας διαχωρίζεται η έννοια της εκπαίδευσης σε δημόσια και ιδιωτική. Κατηγοριοποιούνται οι δάσκαλοι/καθηγητές σε δημόσιους και ιδιωτικούς.
    Τα ιδιωτικά σχολεία είναι επιλογή των γονέων τόσα χρόνια για το επίπεδο και το αναβαθμισμένο πρόγραμμα που παρέχουν.
    Η αξιολόγηση των δασκάλων, στο δημόσιο και στο ιδιωτικό τομέα, γίνεται καθημερινά από τους μαθητές και τους γονείς τους. Το λειτούργημα των δασκάλων/καθηγητών μετουσιώνεται σε έργο με καθημερινά αποτελέσματα.
    Η παιδεία γεννιέται μέσα στις τάξεις που ο δάσκαλος και ο μαθητής αναπτύσσουν μια σχέση εμπιστοσύνης και εξέλιξης.
    -Πως θα προστατεύσετε την Παιδεία όταν εκμηδενίζεται το ρόλο του δασκάλου/καθηγητή;
    -Πως θα διαφυλάξετε την σταθερότητα ανάμεσα στη σχέση μαθητή και δασκάλου;
    -Πως συγχέετε το εμπορικό κομμάτι μιας επιχείρησης με το λειτούργημα του δασκάλου;
    -Πως επιτρέπει το υπουργείο Παιδείας να απελευθερώνει την εποπτεία του απέναντι στο δικαίωμα που δίνει σε κάποιον να «εμπορεύεται» την Παιδεία;
    Σίγουρα ΟΧΙ με τις διατάξεις αυτού του νομοσχεδίου.
    Είναι τόσο πονηροί οι καιροί μας για μια τόσο μονομερής κίνηση που δεν έχει στόχο την εξέλιξη αλλά μόνο τη διευκόλυνση.

  • 16 Ιουλίου 2020, 16:06 | Stefanos A

    Ιδιωτική επιχείρηση, άρα όχι σχολείο! Θα μπαίνει η προσπάθεια των δικών μας παιδιών στα δημόσια δίπλα στον καλοπληρωμένο (+ ΦΠΑ γατάκια!!!) έλεγχο του ιδιωτικού. Και θα αναγνωρίζονται το ίδιο! Τιμούλα;

  • 16 Ιουλίου 2020, 15:55 | steve

    αλλά αντιθέτως θέλεις δασκάλους υποταγμένους να διδάσκουν ατομικότητα βαθμοθηρία δήθεν αριστεία και πως να αγοράζεις αυτό που σου χρειαζεται

  • 16 Ιουλίου 2020, 15:52 | steve

    Αν θες δασκάλους να διδάσκουν δημοκρατία διάλογο αρχές ιδανικά και κοινωνική αλληλεγγύη σαν υπουργός δίνεις το παράδειγμα

  • 16 Ιουλίου 2020, 15:51 | Panagiotis K

    Για μία διαδικασία φορτωμένη ψέματα και ανακρίβειες, το μόνο που έχω να πω είναι ΝΤΡΟΠΗ σας. Αυτοσεβασμό δεν έχετε;

  • 16 Ιουλίου 2020, 15:49 | steve

    Καταστρατήγηση όλων των κανόνων της δημοκρατίας αισχος

  • 16 Ιουλίου 2020, 15:46 | steve

    Δόγμα του σοκ στην ιδιωτική εκπαίδευση από γνήσια τέκνα του Φρίντμαν
    Θα καταλήξετε αυτοδίκαια στον καιαδα της εκπαιδευτικής ιστορίας σαν τους Αρβανιτόπουλο και σια

  • 16 Ιουλίου 2020, 15:46 | Antonis G

    Οι μαθητές των ιδιωτικών να εξετάζονται μαζί με των δημοσίων και να βαθμολογούνται από τους δημόσιους! Μόνο έτσι η επιχείρηση/σχολείο να δίνει προαγωγικά και απολυτήρια!

  • 16 Ιουλίου 2020, 15:43 | steve

    Οι εκπαιδευτικοί που δούλευαν στην καραντίνα από το πρωί ως το βράδυ για να μην χάσουν χρήματα τα σχολεία τώρα είναι ώρα να φύγουν γιατί κουραστηκαν