1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτά

Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτά

  • 26 Ιανουαρίου 2011, 00:44 | ΟΥΡΑΝΙΑ ΡΙΝΑΚΑΚΗ- ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

    Η Έρευνα απαιτεί τυχαίο και αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών για να είναι αξιόπιστα τα αποτελέσματά της και εφαρμόσιμα στ΄ άλλα σχολεία. Η διάχυση των αποτελεσμάτων των ΠΣ στα άλλα Σχολεία είναι εκ των ων ουκ άνευ προκειμένου να έχει μέρισμα από τη λειτουργία τους το σύνολο της κοινωνίας.
    Προτείνεται η επιλογή των μαθητών να γίνεται με κλήρωση δίνοντας έτσι το δικαίωμα σ΄ όλους τους μαθητές υψηλών απαιτήσεων και στόχων να συμμετέχουν. Παράλληλα ενισχύεται ο πειραματικός χαρακτήρας του Σχολείου.

  • Πρώτα αποφασίζουμε για το χαρακτήρα του Πειραματικού Σχολείου και ύστερα για τον τρόπο επιλογής των μαθητών. Ένα σχολείο Πειραματικό που θα είναι διαφοροποιημένο, χωρίς όμως να είναι επιλεκτικό, θα πρέπει ίσως να διευρύνει τις κατηγορίες μαθητών που θα εγγράφει στο δυναμικό του (παιδιά διορετικά από πολιτισμική και γλωσσιτκή άποψη, παιδιά με ειδικές ικανότητες και ανάγκες, ώστε να σε αυτό να φοιτούν παιδιά από όλο το κοινωνικό φάσμα, όπως στα υπόλοιπα σχολεία και όπως η Παιδαγωγική συνιστά. Συνεπώς, η κλήρωση πρέπει να διατηρηθεί με την προσθήκη του μέτρου των αντίστοιχων ποσοστώσεων.

  • 26 Ιανουαρίου 2011, 00:02 | Daphne Gavrili

    Πιστεύω ότι οι ύπαρξη εξετάσεων, με την μορφή δοκιμασιών και μετρήσεων θα βοηθούσαν και θα έδιναν κίνητρα στους μαθητές να προσπαθήσουν περισσότερο.

  • 25 Ιανουαρίου 2011, 22:49 | Γ. Κ.

    Ίσες ευκαιρίες για όλους κατά την εισαγωγή, δηλ. με κλήρωση. Όμως το ποιος παραμένει να κρίνεται από το μέσο όρο της βαθμολογίας της πρώτης χρονιάς. Ο μαθητής αλλάζει σχολείο, αν ο μέσος όρος σε βασικά μαθήματα είναι κάτω από ένα συγκεκριμένο βαθμολογικό όριο.