Ερώτημα 3: Ποιες άλλες προτάσεις έχετε, σχετικά με την διαδικασία των μεταβολών των σχολικών μονάδων;

Ερωτήματα διαβούλευσης για «Συνενώσεις – Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011-2012»

Ποιες άλλες προτάσεις έχετε, σχετικά με την διαδικασία των μεταβολών των σχολικών μονάδων;

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 13:20 | ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ

    ΨΗΦΙΣΜΑ – ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
    ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΒΟΪΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ

    Στο Γραφείο του Γυμνασίου Νεάπολης Βοΐου σήμερα Δευτέρα 21-1- 2011 συνήλθαν οι Σύλλογοι Διδασκόντων του Γυμνασίου και Λυκείου Νεάπολης με θέμα την επαπειλούμενη κατάργηση του Γυμνασίου Νεάπολης και τη συγχώνευσή του με το Γυμνάσιο Τσοτυλίου, σύμφωνα και με δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού Τύπου
    Κατόπιν διεξοδικής συζήτησης και με δεδομένο ότι το Γυμνάσιο Νεάπολης πληροί άπαντα τα κριτήρια λειτουργίας των σχολείων που ορίστηκαν από το Υπουργείο Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων όπως:

    1. Σταθερό με αυξητική τάση μαθητικό πληθυσμό (120 μαθητές σήμερα)
    2. Άρτια κτηριακή και εργαστηριακή υποδομή (αίθουσες, εργαστήρια Πληροφορικής, Φυσικών Επιστημών, Σχολική Βιβλιοθήκη, γυμναστήρια, αίθουσα εκδηλώσεων)
    3. Πληρότητα εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων με εντοπιότητα στην πλειοψηφία τους
    4. Λειτουργία σύγχρονης ηλεκτρονικής Σχολικής Βιβλιοθήκης
    5. Λειτουργία 12 θέσιου Δημοτικού Σχολείου το οποίο τροφοδοτεί την ερχόμενη σχολική χρονιά με 39 μαθητές την Α΄ Γυμνασίου
    6. Μετακίνηση μαθητών από επτά και πλέον δημοτικά διαμερίσματα

    ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
    να ζητήσει τη συνέχιση της λειτουργίας των Σχολείων της Νεάπολης, ως έχει

    ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
    ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΒΟΪΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 12:22 | Κοντάρας Βασίλης

    Το πλαίσιο διαβούλευσης του ΥΠΔΒΜΘ είναι σε καλή βάση. Το μόνο που θα πρέπει ιδιαίτερα να προσεχθεί είναι να υπάρξει χρόνος για επίσημη έκφραση των εκπαιδευτρικών φορέων και θεσμών. Οι απόψεις αυτών θα πρέπει να στηρίζονται στον ειλικρινή διάλογο με τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς. Η επίσημη αυτή διαβούλευση σε χαμηλότερο επίπεδο από το επίπεδο διαβούλευσης του ΥΠΔΒΜΘ είναι αναγκαία γιατί θα δώσει την δυνατότητα πιο αντιπροσωπευτικής άποψης της βάσης αλλά θα εξασφαλίσει και ομαλότερη αποδοχή των όποιων τελικών αποφάσεων. Σε καμιά όμως περίπτωση η διαβούλευση αυτή δεν θα πρέπει να είναι ατέρμονη χρονικά.

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 11:57 | EA

    μην τα συγχωνεύσετε, είναι λάθος. Αν θέλετε να δικαιολογήσετε τα χρήματα, ζητήστε εξωσχολικά προγράμματα ή εκπαίδευση ενηλίκων…

    δείτε εδώ : http://www.google.gr/url?sa=t&source=web&cd=2&ved=0CB8QFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.thegrid.org.uk%2Fgoodpractice%2Finternational%2Farion%2Fdocuments%2F0607_austria_mcooper.doc&ei=az49TbWJPI7OswaP24X0Bg&usg=AFQjCNFCwYT3iKcGi2ACeBE74phXUjZC0A&sig2=uk6UIU5yM69ih49cXl0rIg

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 10:06 | Ελενη Τζαβέλλα

    Θα ήθελα, σχετικά με τα συστεγαζόμενα να ληφθούν πολλοί παράμετροι υπ’ όψιν. Δεν είναι απλό να γόινει αλλαγή της χοροταξικής κατανομής έτσι απότομα και να ανγκαστούν ανά περίπτωση 100 και πλέον μαθητές να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον έτσι απότομα. Θα μπορούσε να γίνει αρχή από τις εγγραφές στην πρώτη δημοτικού.

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 00:56 | ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΗΛΙΓΑΔΑΣ

    Kύριε πατριώτες σύντροφοι όλα στην ζωή ξεκινάνε από την θέληση και τους στόχους που μπορεί να θέσει η κοινωνία, και να μπορεί η πολιτεία να εποπτεύει και να υλοποιεί τους στόχους της κοινωνίας.
    Δυστυχώς όταν δεν είναι ξεκάθαροι οι στόχοι, το οποίο και θα έπρεπε να μπέι σαν επικεφαλίδα, πολύ φοβάμαι ότι όλα αυτά είναι ΄κάτι επιφανειακό και δεν έχει βάθος, κάποτε λέγαμαι να κτείσουμε σχολεία, δυστυχώς τώρα λέμε να τα κλείσουμε, σχήμα οξύμωρο.
    Ναι στα ολοήμερα σχολεία , με τι όμως , με μικρά παιδιά να μην έχουν χώρο να φάνε .
    και το πιό βασικό για τους πλιτικούς, εσείς όλοι μαζζί να βάζετε τους στόχους στην παιδεία και όλοι μαζί να τους υλοποιείτε με συνέπεια και όπως αρμόζει τους πολίτες.

    ευχαριστώ

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 00:54 | Μανταδάκης Εμμανουήλ τ. Ιωάννου

    Το προηγούμενο σχόλιο εστάλει στις 23:42 και κατεχωρήθει στις 00:20.
    Παρακαλώ πολύ μη θεωρηθεί εκπρόθεσμο.
    Ώρα τωρινού σχολίου 23:53

    Μανταδάκης Εμμανουήλ

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 00:53 | ΣΑΚΗΣ

    Για την παραμεθόριο να ισχύσει ότι και για τα νησιά. Οι μετακινήσεις τον χειμώνα κάποιες φορές είναι δύσκολη και ειδικότερα όταν έχει χιόνια και ομίχλη η οποία είναι τόσο πυκνή, όπου μόνος δεν βασίζεσαι να κινηθείς, πόσο μάλλον να έχεις έγνοια ένα λεωφορείο με παιδάκια από 6 έως 12χρονο να είναι καθημερινά στο δρόμο.

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 00:43 | Μανταδάκης Εμμανουήλ τ. Ιωάννου

    ‘’ΝΑΙ,, ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ

    Επιτέλους μετά από πολλά χρόνια το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να βάλει τέλος στην υποβαθμισμένη ‘’Δωρεάν,, παιδεία της επαρχίας γενικότερα.
    Μελετώντας τις μεταβολές που θα γίνουν στο πλαίσιο του σχεδιασμού λειτουργίας των σχολείων το σχολικό έτος 2011 – 2012 με τους στόχους που ορίζει το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, δίνω θερμά συγχαρητήρια σ’ όλους τους εμπλεκόμενους σ’ αυτήν την προσπάθεια και κυρίως στην Υπουργό κ. Διαμαντοπούλου για την αποφασιστικότητα που δείχνει προς τη σωστή κατεύθυνση. Πρέπει επιτέλους να αποδεχθούμε ότι στη νέα παγκοσμιοποιημένη πραγματικότητα η μόνη άμυνα των παιδιών είναι η απόκτηση μόρφωσης και γνώσης από το δημόσιο σχολείο ανάλογη των σύγχρονων κοινωνικών, πολιτικών και πολιτιστικών αναγκών των.
    Επίσης, λόγω της μεταφοράς των κτιριακών υποδομών στην αρμοδιότητα των νέων Δήμων, δίνεται η δυνατότητα στους νέους δήμους να αξιοποιήσουν τους χώρους που θα μείνουν ελεύθεροι, λόγω συνενώσεων, προς όφελος των δημοτών τους.
    Για τη δική μας περιοχή-Δήμος ‘’ΑΡΧΑΝΩΝ-ΑΣΤΕΡΟΥΣΙΩΝ’’ έχω να προτείνω τα παρακάτω:
    1. Διακοπή λειτουργίας των παρακάτω Γυμνασίων και Λυκείων:
    ΕΠΑΣ Μεσοχωριού
    Γυμνάσιο Χάρακα
    Γυμνάσιο Πύργου
    Γυμνάσιο Τεφελίου
    2. Νέα Ίδρυση ΕΠΑΛ ΧΑΡΑΚΑ στο χώρο του υπό κατάργηση Γυμνασίου Χάρακα. Άριστη κτιριακή υποδομή – αποσυμφόρηση των ήδη κορεσμένων ΕΠΑΛ Μοιρών, Αρκαλοχωρίου και Ηρακλείου – δυνατότητα ίδρυσης νέων ειδικοτήτων – καμία νέα ανέγερση αιθουσών ΕΠΑΛ στην περιφέρεια του νομού Ηρακλείου – δυνατότητα υποστήριξης του διατηρούμενου Ιστορικού Λυκείου Χάρακα (ενημερωθείτε σχετικά) και παράλληλα αποσυμφόρηση του ήδη κορεσμένου γενικού λυκείου Ασημίου.
    3. Επανίδρυση του Γυμνασίου Μεσοχωριού στο χώρο του υπό κατάργηση ΕΠΑΣ Μεσοχωριού. Άριστη κτιριακή υποδομή – συνορεύει με το αθλητικό κέντρο Μεσοχωριού (ποδοσφαίρου – μπάσκετ – βόλεϊ, πλαστικός τάπητας και λοιπές υποδομές) – 150 έως 200 μαθητές προερχόμενοι από τα χωριά του τέως δήμου Αστερουσίων και από τα χωριά Μελιδοχώρι, Μεταξοχώρι, Δαμάνια, Αρμανώγεια, Χουδέτσι και άλλα του τέως δήμου Καζαντζάκη, Αμουργιέλες, Πανόραμα, Άνω και Κάτω Καστελλιανά, Φαβριανά, Δεμάτι, Σκοινιάς και άλλα του τέως δήμου Αρκαλοχωρίου (αποσυμφόρηση γυμνασίου Αρκαλοχωρίου) όπως επίσης Σωκαράς, Αποίνι και άλλα του τέως δήμου Κόφινα (αποσυμφόρηση του γυμνασίου Ασημίου).
    4. Συγχώνευση των δημοτικών σχολείων Χάρακα, Πύργου, Μεσοχωριού (σχολικό κέντρο Πύργου με ολοήμερη λειτουργία και στέγασή τους στον Πύργο. Οι αίθουσες του ανωτέρω σχολείου αυξάνονται κατά 5 νομίζω με τη μεταφορά του Πυροσβεστικού κλιμακίου (πιθανά στο δημοτικό σχολείο Μεσοχωριού) και με τη μεταφορά του νηπίου – προνηπίου στο Χάρακα. Τα ανωτέρω υπό μεταφορά τώρα φιλοξενούνται στους χώρους του δημοτικού σχολείου Πύργου.
    5. Συγχώνευση των δημοτικών σχολείων Χουδετσίου, Μεταξοχωρίου, Τεφελίου, Λιγορτύνου (σχολικό κέντρο Τεφελίου με ολοήμερη λειτουργία). Στέγασή τους στο υπό κατάργηση γυμνάσιο Τεφελίου. Άριστης κτιριακής υποδομής και λοιπών προϋποθέσεων. Σ’ αυτό το σχολείο πρέπει να φοιτούν και οι μαθητές Νεοχωρίου και Καλυβίων, που τώρα φοιτούν στο υπό κατάργηση δημοτικό σχολείου Μεσοχωριού. Επίσης, πρέπει να φοιτούν σ’ αυτό οι μαθητές από τα χωριά Καλλονή και Άγιος Βασίλειος, που τώρα φοιτούν στο κορεσμένο δημοτικό σχολείο Κουνάβων, για την αποσυμφόρησή του και την δυνατότητα υποδοχής νέων μαθητών, προσδοκώμενων σύντομα νέων κατοίκων του δήμου λόγω της εγγύτητάς του με το Ηράκλειο, χωρίς την ανάγκη ανέγερσης νέων αιθουσών στους Κουνάβους.
    6. Συγχώνευση νηπίων – προνηπίων Χάρακα, Πύργου, Μεσοχωριού και στέγασή τους στο χώρου του δημοτικού σχολείου Χάρακα.
    7. Συγχώνευση νηπίων – προνηπίων Λιγορτύνου, Τεφελίου, Μεταξοχωρίου, Χουδετσίου και στέγασή τους στο χώρο του δημοτικού σχολείου Μεταξοχωρίου ή Χουδετσίου. Σ’ αυτό το νήπιο πρέπει να φοιτούν και τα παιδιά από Καλλονή και Άγιο Βασίλειο.
    8. Νέα ίδρυση νηπίου και δημοτικού σχολείο για παιδιά με ειδικές ανάγκες στο χώρο του δημοτικού σχολείου Λιγορτύνου. Τα υπάρχοντα ανάλογα σχολεία σε Ηράκλειο – Αρκαλοχώρι – Μοίρες λόγω της μεγάλης απόστασης αποκλείουν την πρόσβαση σε ειδικά σχολεία των ανάλογων παιδιών της ευρύτερης περιοχής μας (25.000 κάτοικοι περίπου). ΜΕΓΑ ΚΕΝΟ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.

    Με Τιμή
    Μανταδάκης Εμμανουήλ τ.Ιωάννου
    Οδοντίατρος
    Δημοτικός Σύμβουλος Αρχανών-Αστερουσίων
    Κάτοικος Τεφελίου, Δήμου Αρχανών-Αστερουσίων
    Τηλέφωνο 28930 51118
    Κινητό 6974 733881

  • 24 Ιανουαρίου 2011, 00:38 | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 47ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

    Σαν Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του 47ου Γυμνασίου Αθηνών θα θέλαμε να εκφράσουμε τη γνώμη μας σχετικά με τις συγχωνεύσεις των γυμνασίων και ειδικότερα του δικού μας με άλλα σχολικά συγκροτήματα της γειτονιάς.
    Η μέχρι τώρα εμπειρία έχει αποδείξει οτι τα μεγάλα εκπαιδευτικά συγκροτήματα, όπου στεγάζονται εκατοντάδες μαθητές και κυρίως όπου συνυπάρχουν μαθητές διαφορετικών εκαπιδευτικών βαθμίδων είναι αναποτελεσματικά απ’ όλες τις απόψεις ( π.χ. Πολυκλαδικά Λύκεια, Συγκρότημα Γκράβας, συγκρότημα Νικοπόλεως). Οι εκπαιδευτικοί είναι αδύνατον να γνωρίζουν όλα τα παιδιά του σχολείου και κατά συνέπεια να ασκούν στοιχειώδη έλεγχο με ότι αυτό συνεπάγεται. Επιπλέον, οι μαθητές ζουν και λειτουργούν σε ένα χαώδες απρόσωπο σχολικό περιβάλλον, με μεγάλο αριθμό παιδιών ανα τμήμα, κι αυτό έχει σαν συνέπεια να μην μπορούν να αναπτύξουν στενή σχέση ούτε με τον καθηγητή- φορέα της γνώσης αλλά το κυριότερο ούτε μεταξύ τους!!
    Το 47ο Γυμνάσιο Αθηνών δεν είναι καθόλου αυτή η περίπτωση, σήμερα στεγάζει περίπου 150 μαθητές οι οποίοι σε συνδυασμό με τους διδάσκοντες οι περισσότεροι απο τους οποίους εργάζονται εκεί και συνεργάζονται μεταξύ σχεδόν 20 χρόνια, συνθέτουν ένα πολύ καλό σχολικό περιβάλλον. Πρόκειται για ένα δημόσιο γυμνάσιο παράδειγμα για τα υπόλοιπα σχολεία της περιοχής και όπου οι περισσότεροι κάτοικοι προσπαθούν να στείλουν τα παιδιά τους.
    Ζούμε στο 6ο Δημοτικό Διαμέρισμα του Δήμου Αθηναίων και αντιμετωπίζουμε καθημερινά πολλά και σοβαρά προβλήματα.
    Η φημολογούμενη συγχώνευση του 47ου Γυμνασίου με το 8ο Γυμνάσιο θα σήμαινε ουσιαστικά και τη διάλυσή του. Το ερώτημα που θέτουμε σαν Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων είναι γιατί σχολεία σαν το δικό μας να μην διατηρηθούν και μάλιστα να αποτελέσουν πρότυπο για ένα νέου τύπου σχολείο μικρής κλίμακας φιλικό στο μαθητή;