14. Θεωρείτε ότι ο προσανατολισμός στα μαθησιακά αποτελέσματα έχει νόημα, είναι μεσοπρόθεσμα εφικτός και οδηγεί στην εκπλήρωση των επιδιωκόμενων στόχων; Εάν όχι, αιτιολογείστε την άποψη σας;

  • 17 Απριλίου 2010, 12:51 | Theodoros Theodorou
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Αυτό το «πολιτικό παιχνίδι» που δεν γνωρίζoυμε ποιοι το διοργανώνουν με την «βάση του 10», όποτε και όταν πάει να γίνει κάτι το σημαντικό. Θα σας παρακαλούσαμε να σταματήσει δηλαδή αυτό που συμβαίνει και που ίσως πάει να δημιουργήσει κατηγορίες μεταξύ Πτυχιούχων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, σύμφωνα με τις δηλώσεις στο ALTER της Κυρίας Υπουργού Άννας Διαμαντοπούλου στις 13 Απριλίου του 2010 (13/04/2010) στις 20:35 μέχρι 20:43 η ώρα , στις 16/04/2010 H Άννα Διαμαντοπούλου στο naftemporiki.gr για το πολυνομοσχέδιο. Αν δεν γίνει αυτό θα φροντίσουμε να κλείσουν με ειρηνικά μέσα όλες οι σχολές που θίγονται για πάντα, αλλά όχι χωρίς δίκαιες και ειρηνικές συνέπειες, δεν απειλούμε κανένα, απλά λέμε τι θα γίνει αν προσπαθήσετε με αυτό το μέτρο να διαχωρίσετε τους Πτυχιούχους των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων μεταξύ τους. Δεν είμαστε άτομα με χαμηλό δείκτη Νοημοσύνης, φροντίστε άμεσα και γρήγορα να μην υπάρξει αυτό το πρόβλημα. Διαφορετικά θα κινητοποιηθούμε δίκαια και κατάλληλα.
    Web-links
    http://www.youtube.com/watch?v=CQgI8joaNm4&feature=player_embedded
    http://www.naftemporiki.gr/video/video.asp?id=25076

  • 10 Μαρτίου 2010, 11:39 | Παναγιώτης Γκούρας
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 1  0

    Ο προσανατολισμός στα μαθησιακά αποτελέσματα όχι μόνο έχει νόημα αλλά και είναι ο βασικός δείκτης της ποιότητας της εκπαίδευσης.
    Είναι μεσοπρόθεσμα εφικτός και οδηγεί στην εκπλήρωση των επιδιωκόμενων στόχων με απαραίτητη προϋπόθεση την ικανότητα του εκπαιδευτή αμερόληπτα να μετρήσει τα μαθησιακά αποτελέσματα.

    Παρενθετικά και λόγο έλλειψης χρόνου, χωρίς να θέλω να μειώσω την σημασία αυτής της προσπάθειας, θα ήθελα να τονίσω ότι η μέτρηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων πρέπει να γίνεται πάντα σε συνδιασμό με την εφαρμογή των αποκτηθέντων γνώσεων στην καθημερινή εργασία και στις τρέχουσες ανάγκες της αγοράς, το μέγιστο πρόβλημα της Ελληνικής εκπαίδευσης.
    -Στόχος:Η Άρρηκτη σύνδεση της εκπαιδεύσης με τις «επιχειρήσεις».

    Αρκετά αποστειρώθηκαν χιλιάδες εγκέφαλοι και γέμισαν με άχρηστες γνώσεις. Ας σταματήσουν επιτέλους να διδάσκουν άσχετες διδακτορικές διατριβές, αυτούσιες όμως, σε 18-χρονους. Άλλες είναι οι ανάγκες μας σε γνώσεις στην πράξη. Και σίγουρα περισσότερη δουλειά με την βελτίωση της κουλτούρας μας.

    Ευχαριστώ για το βήμα που μου δώσατε.