Άρθρο 16 Καταργούμενες διατάξεις

Από τη δημοσίευση της απόφασης αυτής παύουν να ισχύουν οι παρακάτω αποφάσεις. α. Η κοινή απόφαση των Υφυπουργών ΕΣ.Δ.Δ.Α. και Οικονομικών 543/5543/2000 (ΦΕΚ 376/Β΄).
β. Η κοινή απόφαση των Υφυπουργών ΕΣ.Δ.Δ.Α. και Οικονομίας και Οικονομικών 298/6466/2003 (ΦΕΚ 434/Β΄)
γ. Η κοινή απόφαση των Υφυπουργών ΕΣ.Δ.Δ.Α. και Οικονομίας και Οικονομικών 812/18504/2007 (ΦΕΚ 1339/Β/2007)

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 22:38 | ΤΣΙΑΒΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

    Έχοντας υπόψη το έλλειμμα του προϋπολογισμού για το 2009 και το ύψος του δημόσιου χρέους, σαν φορολογούμενος πολίτης, παραθέτω τις πιο κάτω σκέψεις μου για το θέμα που υπάρχει σε δημόσια διαβούλευση:

    Α) Άμεση προσωρινή απόσυρση όλων των κρατικών αυτοκινήτων (με εξαίρεση ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική, και Άμεσο Δράση )
    Β) Προσωρινή άδεια λειτουργίας σε 100 μόνο αυτοκίνητα, κατά τη κρίση του ΥΠΕΣ (από τα 57000 που υπολογίζεται ότι υπάρχουν, σύμφωνα με δημοσιεύματα)
    Και τώρα πάμε παρακάτω:
    -Άμεση ηλεκτρονική καταγραφή όλων των αυτοκινήτων για τη δημιουργία Μητρώου Κρατικών Αυτοκινήτων (κατά το σύστημα του κτηματολογίου) στο ΥΠΕΣ (με αποστολή e-mail) εντός 10 ημερών ( βάσει ερωτηματολογίου)
    -Λήψη έκτακτων μέτρων του μπάχαλου που θα δημιουργηθεί από την προσωρινή απόσυρση (το οποίο δεν θα είναι χειρότερο από το αντίστοιχο οικονομικό που ήδη υπάρχει). Καταγραφή και αντιμετώπιση δυσλειτουργιών και σύγκρουσης συμφερόντων .
    -Το Υπουργείο Οικονομικών πρέπει να σας ενημερώσει τι χρήματα διαθέτει (και εάν διαθέτει) ο Προϋπολογισμός του 2010 (π.χ. 0,5 εκ.,/ 10 εκ., / 30 εκ.,) για δαπάνες αυτοκινήτων και υπολογίστε πόσα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν, αφού προηγουμένως εκτιμήσετε το κόστος λειτουργίας του κάθε συγκεκριμένου αυτοκινήτου που θα κυκλοφορεί
    -Το κόστος λειτουργίας θα πρέπει να περιλαμβάνει, σε ετήσια βάση ( καύσιμα,επισκευές και ανταλλακτικά , ασφάλιστρα, μισθοδοσία οδηγού, απόσβεση αυτοκινήτου). Σύμφωνα με την εμπειρία μου από το δικό μου μικρό αυτοκίνητο και χωρίς τη μισθοδοσία οδηγού – για ΙΧ αξίας 12000 ευρώ και για διάρκεια χρήσης τα 10 έτη, υπολογίζω ετήσιο κόστος αυτοκινήτου 4600-5000 ευρώ ( καύσιμα 2400, ασφάλιστρα 400, επισκευές/ανταλλακτικά 600-1000 και απόσβεση κεφαλαίου 1200).Εάν ληφθεί υπόψη και η μισθοδοσία οδηγού π.χ. 10000 ευρώ ετησίως, τότε η εκτίμηση του ετήσιου κόστους λειτουργίας ενός κρατικού αυτοκινήτου ανέρχεται σε περίπου 15000 ευρώ, με συντηρητικούς υπολογισμούς και για μικρά αυτοκίνητα. Εάν υποθέσουμε ότι υπάρχουν 57000 αυτοκίνητα, τότε το ετήσιο λειτουργικό τους κόστος ανέρχεται σε 850 εκ ευρώ, κατά συντηρητικές εκτιμήσεις και για μικρά αυτοκίνητα. Εάν το Υπουργείο Οικονομικών θέλει άμεσα εξοικονόμηση δαπανών π.χ. 800 εκ, τότε ας εγκρίνει 50 εκ, για το 2010 (και βλέπουμε για τα επόμενα έτη) που σημαίνει περίπου 3500 αυτοκίνητα που πρέπει να κυκλοφορούν (συμπεριλαμβανομένων και των αυτοκινήτων του ΕΚΑΒ, της Πυροσβεστικής και της Άμεσης Δράσης) Είμαι σίγουρος ότι τα ποσά είναι μεγαλύτερα και δεν διεκδικώ το αλάθητο -Εφαρμογή τώρα των κριτηρίων για τη χρήση των αυτοκινήτων, σε σχέση με τον προϋπολογισμό δαπανών και έγκριση λειτουργίας ορισμένου χρόνου (π.χ. των 3500 αυτοκινήτων για 2 χρόνια) από μια Υπηρεσία, με άρση της αναστολής λειτουργίας των αντίστοιχων αυτοκινήτων που είχε ήδη επιβληθεί.
    -Εγκατάσταση συστήματος ηλεκτρονικής παρακολούθησης (Follow up) από ΥΠΕΣ για την Διοικητική και Οικονομική Διαχείριση των εν κυκλοφορία κρατικών αυτοκινήτων, ενώ τα μη χρησιμοποιούμενα θα παραχωρηθούν στον ΟΔΔΥ για περαιτέρω εκμετάλλευση.
    -Όλες οι εγκρίσεις για τη χρήση αυτοκινήτων θα πρέπει να δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του ΥΠΕΣ που θα δείχνει πόσα Κρατικά αυτοκίνητα είναι σε χρήση, στο σύνολό τους, και κατά Υπουργείο.
    -Όλες οι νέες αγορές και πωλήσεις αυτοκινήτων θα πρέπει να δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του ΥΠΕΣ (με αναλυτικά στοιχεία για την αξία αγοράς και τη σκοπιμότητά τους και τον χρήστη τους)
    -Αναστολή κάθε δαπάνης για αγορά νέων υβριδικών, γιατί απαιτούν νέα χρηματοδότηση και περαιτέρω επιβάρυνση του δημόσιου χρέους, εκτός και αν αντληθούν ισόποσα χρήματα από τη πώληση μη χρησιμοποιούμενων κρατικών αυτοκινήτων. Η χρησιμοποίηση του Leasing θα επιβαρύνει επί πλέον το έλλειμμα, ενώ θα υπάρχουν κρατικά αυτοκίνητα που θα μπορούν ακόμη να χρησιμοποιηθούν . Δεν υπάρχει αυτή η πολυτέλεια σήμερα για νέες δαπάνες.
    Προς θεού, το leasing δεν είναι δωρεάν συναλλαγή. Δεν είναι της παρούσης στιγμής. Αφήστε το να το ξαναδείτε μετά από 3-4 χρόνια, αφού ξεπεράσουμε τις συμπληγάδες. Για ρωτήστε την άποψη της Τράπεζας Ελλάδος και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (επιπτώσεις στο ισοζύγιο πληρωμών, στον προϋπολογισμό, στο δημόσιο χρέος κ.α). Κατά την άποψή μου ο εκσυγχρονισμός, τώρα, του στόλου των κρατικών αυτοκινήτων με υβριδικά δεν συμβάλλει στο στόχο της εξοικονόμησης δαπανών, αλλά απεναντίας τις επιβαρύνει. Βέβαια δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για πόσα αυτοκίνητα συζητάμε και τι επί πλέον δαπάνες Leasing θα χρειασθούν, σε ετήσια βάση. Είμαι σίγουρος ότι θα επικρατήσει ορθολογισμός.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 11:13 | Αγγελική Σαββίδου

    Ήμαρτον! Μα αν είναι ποτέ δυνατόν! Ακόμα δεν αρχίσατε να ασχολείστε με θέματα πιο σημαντικά όπως αυτό της Παιδείας?

    Anyway, εμένα μου αρέσει που οι πολιτικοί δε θα κυκλοφορούν πλέον με τόσο ακριβά αμάξια. Ούτως ή άλλως είναι τόσο άχρηστα τα πολυτελή αμάξια! τόσο άχρηστα! Τι να το κάνω εγώ το μεγάλο αμάξι αν δεν υπάρχει πουθενά χώρος να το παρκάρω? Και άντε αυτό το προσπερνώ διότι αυτοί στις τεράστιες βιλάρες τους έχουν χώρο να τα βολέψουν. Τι γίνεται όμως με τις μετακινήσεις? Και ρωτάω, ποιός πολιτικός θα πάρει τη λιμουζίνα του για να πάει μέχρι σούπερ μάρκετ? Με τις ντομάτες θα τον πάρουν. Και άντε πες ότι οι ίδιοι δε πάνε σούπερ μάρκετ αλλά στέλνουν άλλους, η ιδιότητα του αμαξιού περιορίζεται ακόμα περισσότερο. Εγώ προσωπικά ξέρω ότι τα αυτοκίνητα έχουν την εξής χρησιμότητα: μας διευκολύνουν ως προς τις μεγάλες αποστάσεις (αλλιώς θα παίρναμε τα πόδια μας και θα πηγαίναμε), είναι χώρος προσωρινής αποθήκευσης αντικειμένων (πχ ψώνια για το σπίτι) και μεταφέρουν παραπάνω από ένα άτομο. Εγώ λοιπόν δεν έχω δει ποτέ μου πολιτικό να κατεβαίνει για καφεδάκι στη διπλανή καφετέρια με τη λιμουζίνα του, ούτε να ανοίγει το πορτ παγκάζ για να ξεφορτώσει σακούλες (άσε που αναρωτιέμαι μήπως η τεράστια έκταση του αυτοκινήτου οφείλεται τελικά στην έλλειψη πορτμπαγκάζ) και το ακόμα πιο σημαντικό, δεν έχω δει ποτέ μου φίλους πολιτικούς να κατεβαίνουν δυό δυό από τις λιμουζίνες τους! Εγώ προσωπικά όταν ζητάω από τη μαμά μου να με γυρίσει σπίτι μου μετά από κάποια έξοδό μου, παίρνω και τους φίλους μου μαζί στο αμάξι για να μην είναι παραπάνω από ένα αμάξι σε κίνηση. Εφόσον λοιπόν οι λιμουζίνες σε σχέση με τους πολιτικούς είναι άχρηστες, θεωρώ ότι άνετα θα μπορούσαν να βολέψουν τα μεταξωτά τους οπίσθια σε μικρότερα και πιο άνετα αυτοκίνητα, όπως εγώ!
    Υ.Γ. Να μην αναφερθώ στα πάρτι με ποτά που είναι χαρακτηριστικό της λιμουζίνας. Γιατί αν τουλάχιστον τηρούσατε αυτήν την ιδιότητα, θα βγαίνατε πάντα με χαμόγελα μέχρι τα αυτιά από δαύτες! Που είναι το χαμόγελο οεο???
    Υ.Γ.2 Επιπλέον θέλω να θέσω μια ερώτηση. Θα κάνετε κάτι παρόμοιο όταν θα συζητάτε για τις αλλαγές στην Παιδεία? Γιατί εκεί έχω πολλά περισσότερα να προτείνω!

    Ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Αγγελική

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 13:47 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Σχετικά με τα χιλιάδες αυτοκίνητα του Δημοσίου τομέα,έχω την εξής πρόταση: να αντικατασταθούν με αντιρυπαντικής τεχνολογίας όταν φτάσουν το όριο ζωής τους κι όχι νωρίτερα,αυτοί δε που τα χρησιμοποιούν συμπεριλαμβανομένου του Προέδρου και του Πρωθυπουργού να πληρώνουν ενοίκιο όσο χρόνο τα χρησιμοποιούν και να τα συντηρούν με δικά τους έξοδα.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 13:29 | Λίνα

    Για πρώτη φορά μας δίνεται η δυνατότητα,ως ενεργοί ΄Ελληνες πολίτες,να εκφέρουμε την γνώμη μας και κατά καποιο τρόπο να συμμετέχουμε στην λήψη αποφάσεων και λήψη μέτρων για θέματα που μας αφορούν,που έχουν άμεση επίπτωση στην ζωή μας και για το μέλλον του τόπου μας..΄Ενα μεγάλο ευχαριστώ στην τωρινή Κυβέρνηση.
    Για το θέμα των κρατικών αυτοκινήτων συμφωνώ στην άμεση κατάργηση των και τον περιορισμό τους μόνο σε ελάχιστα πρόσωπα. Προτείνω την πώληση τους σε δημόσιους πλειστηριασμους,ωστε να προκύψει ένα επιπλέον έσοδο του Δημοσίου.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 12:10 | αννε δουρου

    ΘΕΜΑ : ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ και ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΔΗΜΩΝ/ ΔΑΣΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ/ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ

    Θα ηθελα να θέσω υπόψην σας μερικά πρόβλημα- τα οποία ίσως μπορεί να ρυθμιστούν νομικά.
    Σε πολλούς δήμους υπάρχουν ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΔΑΣΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ. Μιλάω επίσης συγκεκριμένα για τον ΔΗΜΟ ΝΕΑΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ/ΑΤΤΙΚΗΣ.
    Είμαστε 80 άτομα (καταγεγραμένοι, με ταυτότητες κτλ) , υπάρχουν πάνω από 25 ΟΔΗΓΟΙ πυροσβεστικών οχημάτων- εννοώ ότι διαθέτουν διπλώματα οδήγης για φορτηγα/λεοφωρεία/ τρι-αξωνικά κτλ.

    * Πρώτο πρόβλημα: Επειδή τα ΜΕΓΑΛΑ πυροσβεστικά των δήμων έχουν πινακίδες κυκλοφορίας ΜΕ (μηχάνημα έργου) ο -όποιος- οδηγός πρέπει να διαθέτει ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΧΡΗΣΗΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ ΕΡΓΟΥ (κάπως έτσι λέγεται) – πράγμα που οι περισσότεροι εθελοντες-οδηγοι δεν διαθέτουν.

    * Δεύτερο πρόβλημα: Τα ΜΕ εξαιρούνται από τις ειδικές και κατ’εξαιρεση ΑΔΕΙΕΣ της περιφέρειας Αττικής , με την οποιά ΠΟΛΙΤΗΣ μπορεί σε εξαιρετικές περιπτώσεις (καταστάσης έκτακτης ανάγκης κτλ) να οδηγεί νομιμα κρατικό αυτοκίνητο. (τραγελαφικό….μας δόθηκε άδεια κατ΄εξαιρεσην οδήγης ακόμα και για τα απορριμματοφόρα του δήμου- έχουν ΚΗΟ πινακίδες- αλλά ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ!!!!)

    Συμπέρασμα: Σε περίπτωση ανάγκης ΟΛΟΙ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ και ευτυχώς έρχονται να βοηθήσουν….αλλά ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ( και οι δήμαρχοι) ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΑΛΥΠΤΟΙ σε περίπτωση ατυχήματος , ή και καταγγελίας για την μη νομιμη οδήγηση κρατικού οχήματος! (συνέβει σε μας, δυστυχώς).

    * Τρίτο πρόβλημα: η απαγόρευση κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων οχημάτων δήμων εντός περιοριστικών ορίων περιφέρειας αττικής! Στόν δήμο μας , το 2007, ( μετά (… !!! ) τις μεγάλες πυρκαγιες ) χορηγηθηκαν 3 μικρά πυροσβεστικά οχήματα , 4Χ4, Pickup, που φέρνουν δεξαμενες 1 τόνου νερού.Μετά από ένα τρομερό , χρονοβόρο και αποκαρδιοτικό αγώνα που κράτησε ενάμισο χρόνο (Σεπτέμβρης 2007 μέχρι Ιούνιος 2009) , καταφέραμε -πάλι κατ’ εξαίρεση- και μόνο με την μεσολάβηση Υπουργών, γραμματέων και γνωστών …- να πάρουμε στην Νέα Πεντέλη ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ!!! ‘Ομως …οι πινακίδες είναι και πάλι ΜΕ και έτσι αρχίζουν -φτου και απ την αρχή…..τα πιο πάνω προβλήματα!!!

    Σύμπέρασμα δεύτερο: Απ όποια πλεύρα και να πιάσει κανείς το θέμα….δεν μπορεί ο Εθελοντης οδηγός να οδηγήσει ΝΟΜΙΜΑ δημοτικό πυροσβεστικό όχημα!

    Πρόταση: 1. Τα πυροσβεστικά οχήματα των δήμων- μικρά και μεγάλα- να ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ (ΕΙΔΙΚΆ?) ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, και οπωςδήποτε ΟΧΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΕΡΓΩΝ!
    2. Όλοι οι εθελοντές-οδηγοι να περάσουν ειδικές εξετάσεις ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ για την απόκτηση ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ανάλογα με το κυβισμό κτλ των οχημάτων ( αν δεν κάνω λάθος αυτό έχει ήδη προταθεί και απ την πυροσβεστική- αλλά δεν έχει εφαρμοστει).
    3. Να εξαιρούνται τα πυροσβεστικά οχήματα των δήμων απ την απαγόρευση κυκλοφορίας πετρελαιοκινητων εντός ορίων αττικής!!! ( είναι αδιανόητο να έχουμε πχ στην Νεα Πεντέλη, 5 τέτοια μικρά οχήματα που έχουν σβήσει πάνω από 500 μικρο-πυρκαγιές….και στην ούσια να μη μπορούμε να τα κυκλοφορήσουμε νόμιμα !!!)

    Στην διάθεση σας για κάθε σχετική πληροφορία, εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο σας!

    Αννε Δούρου
    Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Νέας Πεντέλης

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 10:00 | Χατζάκης Εμμανουήλ

    Η χρηστή Διοίκηση και η χρηστή Διαχείρηση διδάσκονται απο τους Κυβερνώντες με το παράδειγμα. Συμφωνώ με την δραστική μείωση των κρατικών αυτοκινήτων. Έπρεπε να είχε γίνει πρίν πολλά χρόνια. Βέβαια το μέτρο αυτό πρέπει να επεκταθεί και σε άλλους οργανισμούς. Εκείνο που με προσβάλει όμως σαν Έλληνα πολίτη είναι να χπησιμοποιούνται αυτά τα οχήματα για προσωπικούς λόγους

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 10:16 | Χατζάκης Εμμανουήλ

    Η χρηστή Διοίκηση και η χρηστή Διαχείρηση διδάσκονται απο τους Κυβερνώντες με το παράδειγμα. Συμφωνώ με την δραστική μείωση των κρατικών αυτοκινήτων. Έπρεπε να είχε γίνει πρίν πολλά χρόνια. Βαίβαια το μέτρο αυτό πρέπει να επεκταθεί και σε άλλους οργανισμούς. Εκείνο που με προσβάλει όμως σαν Έλληνα πολίτη είναι να χπησιμοποιούνται αυτά τα οχήματα για προσωπικούς λόγους

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 10:00 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    Έχετε σκεφθεί πόσα χρήματα ξοδεύονται από αξιωματούχους για τις προσωπικές δημόσιες σχέσεις τους;
    Προσέξτε: Ένας Γενικός Γραμματέας μιας μικρής Περιφέρειας στέλνει κατά μέσο όρο περίπου 15.000 ευχετήριες Κάρτες. Δηλαδή 15.000 γραμματόσημα δηλαδή 15.000 ευρώ, τα οποία χρεώνονται στο κράτος δηλαδή σε μένα τον φορολογούμενο. Γιατί; Μήπως δεν πληρώνονται αδρά; Τους πληρώνει επίσης το κράτος το σπίτι που μένουν και τους πληρώνει και τους λογαριασμούς. Γιατί; Τους επέβαλε κανένας να γίνουν Γενικοί Γραμματείς; Σκεφτείτε λοιπόν πόσοι Γενικοί και Ειδικοί Γραμματείς υπάρχουν και πολλαπλασιάστε επί … επί …. = αξιοπρεπή αύξηση των συντάξεων.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 00:52 | ΒΙΚΥ ΧΑΡΙΣΗ

    ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΝΙΩΘΩ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ
    ΓΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ.
    ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑΜΟΥ ΑΓΟΡΙΑ 30 ΕΤΩΝ
    ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΛΑΞΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΣΩ ΤΗΝ
    ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΙΒΑΛΕΤΑΙ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΒΙΚΥ ΧΑΡΙΣΗ

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 22:01 | ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    Πιστεύω πως τα αναγγελθέντα μέτρα είναι προς την σωστή κατεύθυνση.
    Θα ήθελα σύντομα όμως να επεκταθούν και στα υπόλοιπα οχήματα του Ελληνικού Δημοσίου όπως είνα τα στρατιωτικά οχήματα που τα περισσότερα είναι δεκαετιών, μολύνουν αφάνταστα το περιβάλον και το θεωρώ απαράδεκτο ο ΄Ελληνας πολίτης να πληρώνει για ΚΤΕΟ και τα ανωτέρω οχήματα να κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους χωρίς κανένα ουσιαστικό έλεγχο. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύσει και για τα λεωφορεία και μια σειρά άλλων οχημάτων.Προσωπικά θα περιμένω σύντομα επέκταση.
    ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
    ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Ν. ΔΡΑΜΑΣ
    ΥΠΕΡΝΟΜΑΡΧΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 21:10 | Ζαχαριάδης Γεώργιος

    Έχω την εντύπωση ότι η ελληνική φυλή ποτέ δεν στερούνταν ιδεών και τεκμηριωμένων απόψεων, επί παντός θέματος. Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα τόσο κατά το απώτερο παρελθόν (βλεπε αρχαίοι ρήτορες στην Ελλάδα) όσο και ασφαλώς μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας της δημόσιας διαβούλευσης ενός νόμου, αφού παρατηρούμε θαυμάσιες ιδές και εμπεριστατωμένες απόψεις από το σύνολο σχεδόν των σχολιαστών που συμμετέχουν στην διαδικασία.

    Ζητούμενο μεγάλο κατά την γνώμη μου, πέραν των αλλαγών που επιβάλλεται να γίνουν σε μερικούς αναχρονιστικούς νόμους που υπάρχουν και εφαρμόζονται από την εποχή του Όθωνα κάποιες φορές, η δυνατότητα παρακουλούθησης της εφαρμογής ενός νόμου.
    Π.χ. μιλώντας για τον συγκεκριμένο νόμο, πως θα μπορούμε να δούμε τα on-line συγκριτικά στοιχεία για τα έξοδα μετακίνησης κάθε οχήματος, κάθε υπουργού, κάθε στόλου οχημάτων ενός φορέα ή μιας υπηρεσίας κ.λ.π.

    Νομόζω πως η παραπάνω μέθοδος θα βοηθούσε να διαπιστώσουμε και στην πράξη ποιος σέβεται το δημόσιο χρήμα, ποιος πραγματικά κάνει περιστολή δαπανών όταν επιβάλλεται, ποιος πραγματικά διαχειρίζεται συνετά και με ευθύνη τον φόρο που πληρώνουμε όλοι εμείς οι Ελληνες πολίτες στην οικία ΔΟΥ μας κάθε χρόνο και ποιος μας κοροϊδεύει πίσω από την πλάτη μας, καταχρώντας την εμπιστοσύνη του προϊσταμένου πολιτικού ή μη προσώπου που τον τοποθέτησε ή ακόμα και της εμπιστοσύνης των πολιτών που τον εξέλεξαν.

    Αν λοιπόν έχω ένα φόβο, όταν ακούω για έναν καινούργιο νόμο, είναι πραγματικά για το αν εφαρμοστεί, από ποιους, με ποιες τελικά εξαιρέσεις (χωρίς να αναφέρονται στο νόμο) και ποιο παραθυράκι θα ανακαλύψουν όλοι αυτοί στους οποίους αναφέρεται ο νόμος!!!

    Ελπίζω πραγματικά, αυτή η προσπάθεια να είναι μια καινούργια αρχή για τα πολιτικά πράγματα αυτής της χώρας και να έχει την επιτυχιά και την αποτελεσματικότητα που ευελπιστούν, οι εμπνευστές αυτής της νέας προσπάθειας.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 18:27 | Κώστας

    Φτιάξτε επιτέλους ΕΝΑ νομοσχέδιο χωρίς παραπομπές και παραθυράκια
    Είναι πλέον ευκαιρία καταργείστε όλους τους Νομους και τις υπουργικές αποφάσεις που σχετίζονται με τα υπηρειακά αυτοκίνητα και δημιουργείστε επιτέλους ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΛΗΡΕΣ ΝΟΜΟ
    Έχουμε χάσει ως υπάλληλοι το παιχνίδι των νόμων (με τις παραπομπές τους σε Π.Δ. και υπουργικές αποφάσεις που αλλιως ερμηνεύονται από το υπουργείο με τις διαφόρους εγκυκλίους και αλλιώς από τους επιτρόπους και εμείς είμαστε το μπαλάκι)
    Αν θέλετε να βοηθήσετε την Δημόσια διοίκηση μόνο αυτό ο δρόμος υπάρχει
    Ευχαριστώ

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:27 | Ιωάννης Ιορδανίδης

    Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία ,αφου επιτέλους αρχίζει να φαίνεται η συμμετοχική δημοκρατία στην πράξη.

    Η πρώτη κίνηση με τα κρατικά αυτοκίνητα είναι στην σωστή κατεύθυνση .
    Οι επόμενες κινήσεις θα πρέπει να αφορούν τις σπατάλες σε κινητά και σταθερά τηλέφωνα , περιορισμός της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας απο κρατικές υπηρεσίες και τέλος το μεγάλο φαγοπότι στις προμήθειες των δημοσίων υπηρεσιών και φορέων .

    Για το τελευταίο θα πρότεινα την δημιουργία μίας Γενικής Γραμματείας Προμηθειών παρά τον Πρωθυπουργό ,η οποία θα αναλαμβάνει τις προμήθειες όλων των Υπουργείων ,Δημοσίων Φορέων ,Νοσοκομείων ,Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης κλπ.
    Η κεντρική παρακολούθηση με αυστηρά κριτήρια και συγκεντρωτικές παραγγελείες ανά τρίμηνο ,πλην εξαιρέσεων ,θα συντελέσει στην μείωση του κόστους του Δημοσίου κατά κάποια δις ευρώ ετησίως .

    Αυτά τα λίγα προς το παρόν και συγχαρητήρια και πάλι για την πρωτοβουλία αυτή .

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 13:13 | ΥΠΑΤΙΟΣ ΔΡΟΣΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ

    ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΙΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΑΠΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΟΙΝΟΥ ΝΟΥ ΟΠΩΣ ΣΥΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ (ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΧΑΛΚΙΔΑΣ) ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΘΗΝΩΝ – ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
    Α.- Η ΑΥΣΤΗΡΗ (ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΙΤΕ ΑΠΛΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ.
    Β.- Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ)ΩΣ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΚΥΡΙΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΘΟΥΝ ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΕΠΙΣΗΣ. ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΙΣ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ/ΠΑΡΕΞΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΥΠΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ.
    Γ.- ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΝΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΜΟΝΟΝ ΕΑΝ ΣΤΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΠΙΒΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ(ΟΙ) ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Ο ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΕΙ(ΟΥΝ) ΤΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΛΛΩΣ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΘΕΙ Ο ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΕΙΤΕ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ??, ΜΕ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ Π.Χ. ΩΣ ΚΛΗΤΗΡΩΝ, ΕΙΤΕ ΑΓΓΕΛΙΑΦΙΟΡΩΝ, ΕΙΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΕΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ, (ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ), ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΟΠΟΥ Ο ΔΙΚΑΙΟΎΜΕΝΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑ ΟΔΗΓΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ (Π.Χ. ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ), ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΛΙΣΚΟΜΕΝΩΝ/ΔΙΑΤΕΘΙΜΕΝΩΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΟ-ΩΡΩΝ.
    Δ.- ΜΗΝΙΑΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΜΕ ΔΙΑΝΥΘΕΙΣΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΤΥΧΟΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΘΕΙΣΑ ΟΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΜΕ ΡΗΤΑ ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΕΡΒΑΣΕΩΝ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.
    Ε.- ΟΡΙΟ ΖΩΗΣ/ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ.
    ΣΤ.- ΕΑΝ ΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΦΟΒΗΘΕΙ ΤΥΧΟΝ ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΑΝΕΡΓΩΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ, «Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΟΗΣΗ ΜΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΧΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ», ΚΑΘΟΣΟΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ ΔΙΑΚΥΡΗΤΟΥΝ ΟΤΙ ΟΥΔΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ. ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΑΣΦΑΛΩΣ.
    Ζ.- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΟ ΙΔΕΕΣ, ΔΙΑΚΥΡΗΞΕΙΣ, ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΛΟΓΙΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΟΡΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΑΝ ΟΧΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΙ, ΑΣ ΠΕΡΑΣΩΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣ ΕΠΙΛΥΣΩΜΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΑΓΓΥΛΩΣΕΙΣ, ΑΡΤΗΡΙΟΣΚΛΥΡΗΝΣΕΙΣ ΚΤΛ. ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΚΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ 50-60ΑΡΙΔΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΒΟΛΕΥΘΕΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ ΔΗΛ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 12:54 | ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ

    Με τα κρατικά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που χρησιμοποιούνται ως σήμερα και που θα αντικατασταθούν από αυτοκίνητα μικρού κυβισμού ή από υβριδικά αυτοκίνητα τι θα γίνει?
    Υπάρχει καμιά σκέψη ή πρόβλεψη για αυτά?

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 11:28 | ΠΕΤΡΙΔΗ ΦΩΤΕΙΝΗ

    Κ.Πρωθυπουργέ καλημέρα,
    Είμαι εργαζόμενη σε πρόγραμμα Stage εδώ και 22 μήνες.Εργάζομαι σε νοσοκομείο στο λογιστήριο, κάνω την ίδια δουλειά με τους μόνιμους υπαλλήλους, και σίγουρα κατέχω πάγια θέση. Ίσως να ακούσετε από εμένα μία διαφορετική άποψη από αυτήν που δίνουν τα ΜΜΕ.Εντάχθηκα στα προγράμματα Stage, όχι γιατί είχα την αυταπάτη ότι κάποια στιγμή θα γίνω αορίστου, απλά μόνο και μόνο για τα μόρια. Έχω όλες τις προυποθέσεις καταθέτω τα χαρτιά μου μέσω Ασεπ και πάντα βρίσκομαι στην 4η ή 5η θέση κατάταξης.Περιμένω πώς και πώς να κλείσω το 24μηνο έτσι ώστε να πάρω τα παραπάνω μόρια που δίνουν τα Stage, ώστε αξιοκρατικά μέσω Ασεπ να μπω στο Δημόσιο. Με τις πρόσφατες δηλώσεις που έκανε ο Κ. Λοβέρδος, εάν καταργήσετε τώρα τα Stage θα χαντακoθούμε όλα τα παιδιά που βρίσκονται στην ίδια μοίρα για λίγους μήνες να μην πάρουμε τα απαιτούμενα μόρια.Άποψή μου είναι, ξέροντας ότι προεκλογικά μπήκαν 60.000 άτομα ίσως θα έπρεπε να σταματήσετε τις συμβάσεις αυτών των παιδιών που ούτως ή άλλως δεν έχουν καμμιά πιθανότητα να συμπληρώσουν 24 μήνες.Είμαι παντρεμένη με παιδί, και αφήνω το παιδί μου στα χέρια ξένων,παίρνω αμοιβή 480€, δεν παίρνω ένσημα, εργάζομαι΄σκληρά, και όλα αυτά εις γνώσην μου για να πάρω τα μόρια έτσι ώστε να εξασφαλίσω ένα καλύτερο μέλλον στο παιδί μου και στην οικογένειά μου.
    Θα σας παρακαλούσα να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας όσον αφορά αυτό το ζήτημα. Είναι άδικο γιατί κάποιοι είχαν την τύχη να μπουν σε αυτά τα προγράμματα νωρίτερα να παγιώσουν τα δικαιώματά τους και εμείς για λίγους μήνες να βγούμε εκτός.
    Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 08:21 | Νίκος

    Εκτός του μεγάλου θέματος των πάσης φύσεως κρατικών αυτοκινήτων στα οποία γίνεται μεγάλη κατάχρηση, ένα άλλο θέμα προς διερεύνηση είναι και αυτό των πολλών τηλεφωνικών συνδέσεων που έχουν οι υπηρεσίες των Υπουργείων, ΝΠΔΔ, Οργανισμών, Νομαρχιακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Πολλά τηλέφωνα, λίγη εξυπηρέτηση του κοινού.
    Επίσης τηλεφωνικές συνδέσεις σε περισσότερες της μιας τηλεφωνικών εταιριών.
    Αλήθεια έχετε σκεφθεί την περιστολή δαπανών για αυτή την υπόθεση?
    Για τα αυτοκίνητα όλοι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας αυτής έχουν πολλά να προτείνουν και πολλά συμπεράσματα να εξαχθούν εκ μέρους σας.
    Κάθε πρόταση δεκτή εκ μέρους σας και ενδελεχής μελέτη.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 08:27 | ΝΙΚΟΣ ΖΕΥΓΩΛΗΣ

    Είναι πολύ καλή η κίνηση που κάνετε. Δεν είμαι υπέρ του υπέρ συγκεντρωτισμού του κράτους, αλλά έχει αποδειχτεί στην πράξη ότι όλο το παραπάνω θέμα πρέπει να παρακολουθείτε κεντρικά. Μετά από κάποια χρόνια εμπειρίας στο χώρο μπορώ να πω ότι και οικονομία θα γίνει και έλεγχος θα υπάρχει και πραγματικά η δουλειά θα γίνετε.

    Το επόμενο θέμα θα πρέπει να είναι τα κινητά τηλεφώνα που υπάρχουν – το κόστος των λογαριασμών, το είδος των Υπηρεσιακών τηλεφώνων κ.λ.π
    Διάβασα στις εφημερίδες για κινητά που τα ψάχνατε αλλά και για το κινητό κάποιου βουλευτή με λογαριασμό 105.000 euro.
    Δεν ξέρω ποιες είναι οι καταργούμενες διατάξεις, ίσως θα έπρεπε να αναφέρονται επιγραμματικά.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:14 | Νίκος Κρητικός

    ένα τελευταίο σχόλιο.
    Να επιδιώξει η Κυβέρνηση, να εγκατασταθεί στην Ελλάδα αυτοκινητοβιομηχανία, να δώσει δουλειά σε κόσμο, και αυτοκίνητα στο Κράτος.

    Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να πώ ντη γνώμη μου.
    Πάντα τέτοια,

    Νίκος Κρητικός

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:12 | Ορφανουδακης-Andreansen Ιωαννης

    Επι της αρχης ειναι ενας καλος επαναπροσδιορισμος των εχοντων δικαιωματα χησης κρατικων αυτοκινητων . Ομως ευελπιστω και ευχομαι μεγαλητερη ακομα μειωση του αριθμου των ατομων . Σε ορισμενες περιπτωσεις συμφωνω ακμα και σε αξηση

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 19:43 | Πανορμιτης

    Και τα υπηρεσιακα αυτοκινητα να εχουν το δικο τους ωραριο,και οχι να πηγαινουν για καφε.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:57 | ΓΕΩΡΓ ΜΠΑΤΖΙΛΗΣ

    Πολύ φοβούμαι ότι αυτή η λεπτομερής-σχολακίστικη-νομικίστικη αναφορά σε ένα ζήτημα ηθικής οδηγεί στο αντίθετο απτό επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Ολόκληρη ηθική ο Μωϋσής την περιγράφει σε 10 γραμμές με είκοσι λέξεις.
    Ο κατέχων αξίωμα δεν διαφέρει απτόν νοικοκύρη τού Ι.Χ., το οποίο διαχειρίζεται όσο ξέρει και όσο μπορεί, εκτός εάν τον ελέγχει η πεθερά η οποία ματαιοπονεί και απαιτεί τον έλεγχο του ελέγχου.
    Είναι ορατό το πνεύμα τού σταχανοβισμού το οποίον βέβαια συντρίβεται στο Αιγαίο απτόν πανούργο Οδυσσέα.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:38 | Νίκος Παπαδιονυσίου

    Διαβάζοντας όλα σχεδόν τα σχόλιά μας για ένα σύστημα που αξίζει για συγχαρητήρια, κάνω αισιόδοξες και απαισιόδοξες σκέψεις. Αυτό γιατί βλέπω πολύ καλές προτάσεις που εύχομαι να ληφθούν υπόψη αλλά και πολύ παραπάνω από υπερβολές. Ευχομαι στα άτομα που θ’ απασχοληθούν με την επεξεργασία τους καλή δουλιά.