΄Αρθρο 8 Ανάρτηση Εθνικής Σημαίας στα κρατικά αυτοκίνητα.

Τα κρατικά επιβατικά αυτοκίνητα φέρουν στο μπροστινό δεξιό μέρος και σε μεταλλικό κοντάρι ύψους 36cm., σημαία υπ` αριθμό μεγέθους 8, όπως αυτή περιγράφεται στο άρθρο 1 παρ. 4 του Ν.851/1978, κατά τις επίσημες τελετές και δεξιώσεις, όταν μεταφέρουν τα παρακάτω πρόσωπα:

1. Πρόεδρο της Δημοκρατίας
2. Πρόεδρο της Κυβέρνησης
3. Αρχηγό Αξιωματικής Αντιπολίτευσης
4. Πρόεδρο Βουλής
5. Αντιπροέδρους της Κυβέρνησης
6. Υπουργούς
7. Υφυπουργούς
8. Αντιπροέδρους της Βουλής
9. Γενικούς Γραμματείς Υπουργείων και Περιφερειών.
10. Προέδρους Διευρυμένων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων
11. Νομάρχες Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και Διαμερισμάτων.
12. Δημάρχους
Ειδικά ορίζουμε, όπως οι σημαίες των αυτοκινήτων του Προέδρου της Δημοκρατίας και του Προέδρου της Κυβέρνησης, φέρουν πλαίσιο από μεταξωτά κρόσσια, χρυσού χρώματος, μήκους δύο (2cm) εκατοστών του μέτρου.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 20:34 | Aπόστολος Χ

    Για να τιμήσεις ένα σύμβολο δεν χρειάζεται να είναι και μεταξωτό για να γίνει κατανοητή η τιμή. Προσωπικά βρίσκω σκόπιμο να προηγείται η σημαία του ανθρώπου που είναι στο αμάξι και εκπροσωπεί όλους μας. Ίσως έτσι δεν ξεχνάει ποτέ τον λόγο για τον οποίο βρίσκεται στο δεδομένο αμάξι.

  • 23 Οκτωβρίου 2009, 11:41 | ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΚΑΛΟΥΔΗΣ

    ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ…
    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΟΥΣ.

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 18:17 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

    ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ..
    ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ.. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 17:03 | Σπυρίδων Τόλιος

    Κατάργηση.

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 14:02 | Martin Hank

    Καλό είναι. Να είναι πρόσωπα που έχουν εκλεγεί και τιμώνται.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 20:58 | Μιχαήλ Πετρίδης

    ΜΟΝΟ κατά τις επίσημες τελετές και δεξιώσεις, όταν μεταφέρουν τα παραπάνω πρόσωπα και βέβαια κάθε λογής ένστολοι με πλατίνες και ξίφη .
    Άλλωστε το έχουμε συνηθίσει έτσι για να ξεχωρίζει από τη καθημερινότητα !

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 16:17 | giorgos

    bebeos na mpoun shmees sta kratika aytokinhta gia na gnorizei k o laos pia plhronei!!!

  • Στο άρθρο 8 -«Στάθμευση αυτοκινήτων» θα πρέπει να προστεθεί η υποχρέωση δημιουργίας ειδικών θέσεων στάθμευσης για τα προσβάσιμα οχήματα, με κατάλληλες διαστάσεις σύμφωνα με τις απαιτήσεις του «Καθολικού σχεδιασμού ή Σχεδιασμού για Όλους» ώστε να διασφαλίζεται η άνετη και ασφαλής από/επιβίβαση ατόμων με αναπηρία.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 10:51 | ΕΛΙΖΑ

    Υπερβολή μοιάζει η Ελληνική σημαία σε όλα τα οχήματα…

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 21:50 | Π.Κοτσικος

    Σημαια μονο το αυτοκινητο του ΠτΔ και του ΠτΚ
    Κανεις αλλος.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 21:09 | ΓΡΗΓΟΡΗΣ Κ.

    OI ΚΑΤΩΘΙ ΔΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ…

    . Γενικούς Γραμματείς Υπουργείων και Περιφερειών.
    . Προέδρους Διευρυμένων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων
    . Νομάρχες Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και Διαμερισμάτων.
    . Δημάρχους

  • Μονίμως αναρτημένη σε όλα τα κρατικά οχήματα.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:01 | ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

    ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

  • Ανάρτηση Σημαίας μόνο για τις περιπτώσεις 1,2,4,5 και 6.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 18:01 | Κων/νος Ιωάννου

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ πρέπει να είναι μονίμος ανηρτημένη σε όλα τα κρατικά αυτοκίνητα.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:14 | Θεόφιλος Βαμβάκος

    Συμφωνώ και εγώ ότι σημαία θα πρέπει να προβλέπεται μόνο για τα αυτοκίνητα του Προέδρου της Δημοκρατίας και του Πρωθυπουργού. Οτιδήποτε άλλο είναι υπερβολή.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 16:49 | ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΚΑΛΟΥΔΗΣ

    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 13:38 | Georgios Georgantas

    Το Άρθρο 8 ρποτείνεται όπως συμπληρωθεί ως εξής:

    ¨Ανάρτηση Εθνικής Σημαίας και διακριτικών στα κρατικά αυτοκίνητα¨

    Επιπρόσθετα προτείνονται τα παρακάτω:

    Ως γενική αρχή θα πρέπει να επισημανθεί ότι η ανάρτηση της Εθνικης μας Σημαίας δεν είναι ποτέ περιττή, αντίθετα είμαστε από τις πολύ λίγες ¨προηγμένες¨ χώρες που η ανάρτηση/χρήση της Σημαίας μας έχει ευτελιστεί σε σημείο απάθειας από τους εντεταλμένους κρατικούς λειτουργούς.

    1. Ο ΠτΔ θα φέρει στο αυτ/το του επισείοντα με την Εθνική Σημαία στο εμπρός αριστερά μέρος καθώς και επισείοντα με το Εθνόσημο στο εμπρός δεξιά μέρος. Οι πινακίδες εμπρός και πίσω θα απεικονίζουν το Εθνόσημο.

    2. Ο ΠτΚ θα φέρει στο αυτ/το του επισείοντα με την Εθνική Σημαία στο εμπρός δεξιά μέρος καθώς και επισείοντα με το Διακριτικό του στο εμπρός αριστερά μέρος. Οι πινακίδες εμπρός και πίσω θα αναγράφουν ¨ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ¨.

    3. Οι Αρχηγός Αξιωματικής Αντιπολίτευσης,Πρόεδρος Βουλής, Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης,Υπουργοί, Υφυπουργοί, Αντιπροέδροι της Βουλής,Γενικοί Γραμματείς Υπουργείων και Περιφερειών,Πρόεδροι Διευρυμένων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων,Νομάρχες Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και Διαμερισμάτων και Δήμαρχοι, θα φέρουν στο αυτ/το τους επισείοντα με την Εθνική Σημαία στο εμπρός δεξιά μέρος. Οι πινακίδες εμπρός και πίσω θα αναγράφουν την ιδιότητα τους.

    Εφόσον ο Οργανισμός (Υπουργείο,Νομαρχία,Δήμος) έχει θυρεό αυτός θα απεικονίζεται στην εμπρόσθια πινακίδα.

    Με την ευκαιρία, επιτρέψτε μου να τονίσω ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο από πλευράς του Υπουργείου σας να αποσταλεί εγκλύκλιος σχετικά με την Εθνική μας Σημαία ώστε να μπεί φρένο στον ευτελισμό της Εθνικής μας Σημαίας διότι:

    1. Ενώ το Προεδρικό διάταγμα του 1978 καθορίζει σαφώς ότι η Σημαία μας είναι κυανόλευκη, δεν γνωρίζω για ποιούς λόγους, οι κατασκευαστές την έχουν κάνει βαθυκύανη.

    2. Εντεταλμένοι κρατικοί λειτουργοί δεν γνωρίζουν π.χ ότι η Σημαία μας τοποθετείται πάντα δεξιά του ομιλητή, δεν γνωρίζουν ότι όταν η Σημαία λερώνεται ή ατονεί χρωματικά πρέπει να αντικαθίσταται και άλλα απίθανα που βλέπουμε καθημερινά και μας εξοργίζουν μακριά από οποιαδήποτε πολιτική ή άλλη χροιά.

    Είναι ευκαιρία με αυτή την πολύκαλή προσπάθεια που ξεκινά να καταλάβουν όλοι ότι η Εθνική Σημαία δεν ερμηνέυεται κατά το δοκούν…

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 12:51 | Σάκης

    Συμφώνώ ότι σημαία θα πρέπει να προβλέπεται μόνο για τα αυτοκίνητα του Προέδρου της Δημοκρατίας και του Πρωθυπουργού.Οτιδήποτε άλλο είναι υπερβολή.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 11:56 | Δέρδας Χρήστος

    Μία πρόταση προς περιορισμό της χρήσης των κρατικών οχημάτων θα ήταν η εμφανής επικόλληση διακριτικών (πέρα από τις πορτοκαλί πινακίδες) τα οποία θα αναφέρουν σε ποιον ανήκει το όχημα.

    Επίσης η χορήγηση συνοδευτικών εγγράφων όπου θα αναφέρεται σε ποιον έχει χρεωθεί το όχημα. Αν βρεθεί σε ελέγχους της Τροχαίας (που καιρός είναι να ξεκινήσουν να γίνονται σε κρατικά οχήματα, όπως και σε όλα τα υπόλοιπα οχήματα) ότι χρησιμοποιείται από άλλους να επιβάλλεται μείωση μισθού κατά 25% στον έχωντα χρεωθεί το όχημα.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 11:34 | Παναγιώτης Νεοφώτιστος

    Σημαία μόνο για τα αυτοκίνητα του Προέδρου της Δημοκρατίας και του Πρωθυπουργού.Οτιδήποτε άλλο είναι υπερβολή.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 10:54 | ΝΙΚΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

    Κατ’ αρχάς συγχαρητήρια για την ηλεκτρονική διαβούλευση που θα πρέπει να επεκταθεί σε όλους τους τομείς της κυβερνητικής δραστηριότητας,

    Στο συγκεκριμένο θέμα πέραν των προτεινόμενων ρυθμίσεων που τις θεωρώ στην σωστή κατεύθυνση, θα ήθελα να καταθέσω δύο σκέψεις μου:

    1.- Να εξετασθεί η χρήση υπηρεσιακού οδηγού με κατεύθυνση να περιορισθεί στο ανώτατο και μόνο επίπεδο ωστε να περιορισθεί το κόστος μισθοδοσίας και η «βλαχο-μπαρόκ» εικόνα της κουστωδίας συνοδών σε ολα τα επίπεδα της κρατικής ιεραρχίας και

    2.- Να χρησιμοποιούνται τα κρατικά αυτοκίνητα για προώθηση-προβολή συγκεκριμένων δραστηριοτήτων όπως πολιτιστικές οργανώσεις (Πχ Unicef) με ανάρτηση Banners ή διαφημιστικών αυτοκόλλητων πάνω στα αυτοκίνητα για διαφήμιση τέτοιων οργανώσεων ή κρατικών δράσεων με κοινωφελές προφίλ. Υποχρεωτικές δαπάνες που προβλέπονται για διαφήμιση επιχορηγούμενων απο την ΕΕ προγραμμάτων-δράσεων μπορούν να διατεθούν για κάλυψη τέτοιων εξόδων ή και υπηρεσιών διαφήμισης από κρατικά αυτοκίνητα??

    Ευχαριστώ,

    Νίκος Δασκαλάκης

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:11 | Μπληζιωτης Κων/νος

    Είναι υπερβολή σε όλα και χάνεται και η ουσία. Το όχημα του ιεαραρχικά ανώτερου στην κάθε τελετή θα φέρει σημαία ή εκείνου που εκπροσωπεί την κυβέρνηση.
    Σε επίσημες τελετές με Πρωθυπουργό και Πρ. της Δ. μόνον οι δυο τους.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 08:04 | ΣΕΛΙΑΝΙΤΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ

    Αρχης γενομένης της κατάθεσης του Νομοσχεδιου τα σχόλια ειναι θετικά. Αρκεί βέβαια να υλοποιηθούν οι δεσμεύσεις σας, και το επίμαχο Νομοσχέδιο να μήν μείνει στο συρτάρι σας κύριε Υπουργέ, όπως γίνεται με πλειάδα Νόμων που είναι ανεφάρμοστοι.
    Επιπρόσθετα θα ήθελα να σας επισημάνω ότι μέσα στο Νομοσχέδιο πρέπει να γίνει σαφής αναφορά για τις ώρες λειτουργίας των υπηρεσιακών οχημάτων και για τα εξουσιοδοτημένα σέρβις που πρέπει να παρέχονται σε πολύ χαμηλότερες τιμές σε σύγκριση πάντα με τα υπόλοιπα οχήματα.
    Τέλος καλό θα είναι να υπάρχει στόλος απο ένα φορέα και μόνο ωστε το κόστος συντήρησης να είναι και χαμηλότερο. Απόδειξη άλλωστε οτι το φτηνό είναι και πιο ακριβό.
    Ευχαριστώ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 07:17 | ΝΙΚΟΣ ΖΕΥΓΩΛΗΣ

    Νομίζω ότι σημαία θα πρέπει να μπαίνει ως αξεσουάρ με κάποια βάση στις επίσημες εκδηλώσεις, κατά τα άλλα δεν την θεωρώ απαραίτητη.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 01:44 | Κωστής Κατσαμάγκος

    Το Άρθρο 8 είναι συνολικά ορθό.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:58 | ΘΩΜΑΣ Δ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ

    Κατ’ αρχήν θέλω να χαιρετίσω την αξιόλογη προσπάθεια σας. Θεωρώ πολύ σωστή την χρήση της σημαίας, όπως ορίζεται από το παρόν άρθρο. Επίσης θα πρότεινα και στα υπόλοιπα κρατικά αυτοκίνητα, να τοποθετείτε σημαία αυτοκόλλητη ή ενσωματωμένη στις πινακίδες του οχήματος, όπως γίνεται στα οχήματα του στρατού.

    Πιστεύω, πως το μέτρο προωθεί, έστω και ελάχιστα την τόνωση της εθνικής συνείδησης (είναι ωραίο να βλέπεις την σημαία σου), καθώς και την οπτική διαφοροποίηση των κρατικών αυτοκινήτων, γεγονώς που ίσως περιορίσει την κατάχρηση τους.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:10 | Μ. Ζαχαράκης

    Είναι υπερβολή σε όλα και χάνεται και η ουσία. Το όχημα του ιεαραρχικά ανώτερου στην κάθε τελετή θα φέρει σημαία ή εκείνου που εκπροσωπεί την κυβέρνηση.
    Σε επίσημες τελετές με Πρωθυπουργό και Πρ. της Δ. μόνον οι δυο τους.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 20:41 | ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ.ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 19:03 | Νικόλαος ΚΟΥΝΙΝΙΩΤΗΣ

    Η σημαία να χρησιμοποιείται μόνον απο τον Π/Δ. Και απο τον Π/Θ, μόνον οταν φιλοξενεί στο αυτοκίνητό του ομόλογό του. Ας εξετάσουμε και το γίνεται σε άλλα κράτη της ΕΕ. Πάντως, προς θεού, να μην δοθεί σημαία σε όλα αυτά τα αυτοκίνητα. Στην Σουηδία, ακόμη και τα αυτοκίνητα των ξένων πρέσβεων, οι οποίου αντιπροσωπεύουν Αρχηγό κράτους, έφεραν σημαία μόνον οταν ο επιβαίνων μετέβαινε στα ανάκτορα.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 19:24 | Κονιδαρης Τασος

    TO μετρο ειναι απολυτα σωστο.Ελπιζω να επεκταθει και στα στρατιωτικα οχηματα.Δεν υπαρχει κανενας λογος στρατιωτικοι απο τον βαθμο του συνταγματαρχη και επανω να χρησιμοποιουν κρατικο οχημα με οδηγο(συνηθως καποιο φανταρο).

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 19:55 | Λεωνίδας

    Χρήση ελληνικής σημαίας μόνο για το Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον Πρωθυπουργό. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις γίνεται κατάχρηση εθνικού συμβόλου. Οι υπουργοί, οι γενικοί γραμματείς, οι νομάρχες, οι δήμαρχοι κλπ. δεν εκπροσωπούν τη χώρα στο σύνολό της αλλά την υπηρεσία τους και τον συγκεκριμένο τομέα ευθύνης που εχουν αναλάβει.

  • ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΗ Η ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΗ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΙΝΑΚΙΔΑ Η ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΚΡΗΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙ……………..

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:12 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΧΟΣ

    Πρέπει να είναι ευδιάκριτα και να τιμώνται αναλόγως τα θεσμικά πρόσωπα σε κάθε κοινωνία.
    Αποτελεί τιμή για τα πρόσωπα αυτά αλλά και για όλους μας, η ανάρτηση του εθνικού συμβόλου.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:57 | Μπουτζέλης Ιωάννης

    Η σημαία σε όχημα που μεταφέρει δημόσιο πρόσωπο, όπως ο πρόεδρος ή ο προθυπουργός, είναι σύμβολο κύρους. Επίσης, είναι σύμβολο που κοινοποιεί την εθνικότητα του προσώπου που μεταφέρει. Το δεύτερο είναι σημαντικό σε περιπτώσεις όπου το δημόσιο πρόσωπο αντιπροσωπεύει την χώρα σε εκδηλώσεις εκτός Ελλάδος και συνάμα συντελεί και στην εθνική υπερηφάνεια. Συμφωνώ τέλος με την άποψη του Κωνσταντίνου Μπιθυμήτρη.

    Όσο για το σχόλιο του Αλεξ Βαμβαλη, η σημαία δεν είναι σύμβολο ολοκληρωτικού καθεστώτος. Όλα τα δημοκρατικά κράτη χρησιμοποιούν σημαίες. Το γεγονός οτι τα εθνικά σύμβολα γίνονται αντικείμενα καταχρησης από ολοκληρωτικά καθεστώτα, δεν σημαίνει οτί εμείς που είμαστε δημοκράτες δεν πρέπει να τα χρησιμοποιούμε. Αυτό θα ήταν σαν να απαγορεύαμε την χρήση των μαχαιριών (ως εργαλείων) επειδή κόβουν και τραυματίζουν. Όλοι οι μάγειρες χρησιμοποιούν μαχαίρια χωρίς να είναι αντεροβγάλτες. Έτσι και εμείς μπορούμε να έχουμε σημαίες στα κρατικά αυτοκίνητα χωρίς να είμαστε χουντικοί.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:14 | Αθανάσιος Αντωνίου

    Μόνο για Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Πρόεδρο της Κυβέρνησης,
    Πρόεδρο Βουλής
    και Αρχηγό ΓΕΕΘΑ-Αρχηγούς Ε.Δ,Αρχηγό ΕΛ.ΑΣ.,Αρχηγό Λ.Σ.,Αρχηγό Π.Υ.όταν κινούνται σε χώρους και υπηρεσίες ευθύνης τους

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:00 | ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ

    ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ – ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ!!!
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ.. Υ Π Ε Ρ Β Ο Λ Η…..

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:40 | ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ

    ΣΗΜΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ…
    ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ/ΚΑΤΩ… ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Υ Π Ε Ρ Β Ο Λ Η ….

  • ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ -ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΩΝ ΤΩΝ 3 ΟΠΛΩΝ

  • Συμφωνώ απόλυτα…άντε γιατί μας τα έχουν πρήξει οι ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ…που όλα τα γνωρίζουν σε αυτή τη χώρα…
    ΜΠΡΑΒΟ και πάλι ΜΠΡΑΒΟ…

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:04 | Αλεξ Βαμβαλη

    τι τις θελετε τις σημαιες?χουντα εχουμε?

  • Τα όποια επιπλέον εξαρτήματα προστεθούν θα πρέπει να μην επηρεάζουν την ασφάλεια του οχήματος. Ιδιαίτερα το αναφερόμενο κοντάρι θα πρέπει να ελεγχθεί εάν καλύπτει τις προδιαγραφές ασφάλειας σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:01 | Ευαγγελος

    Δεν καταλαβαινω αυτη την εμμονη με τις σημαιες,δεν εχουν νοημα υπαρξης πανω σε αυτοκινητα.Οχι οτι ειναι μείζον το θεμα.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:07 | Κωνσταντίνος Μπιθυμήτρης

    Συμφωνώ απόλυτα!
    Πρέπει να είναι ευδιάκριτα και να τιμώνται αναλόγως τα θεσμικά πρόσωπα σε κάθε κοινωνία που σέβεται την δομή της.
    Αποτελεί τιμή για τα πρόσωπα αυτά αλλά και για όλους μας, η ανάρτηση του εθνικού συμβόλου κατά τις επίσημες περιστάσεις.

  • Αδυνατώ να φανταστώ ένα υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ PRIUS με σημαία με χρυσά κρόσια!!!!