΄Αρθρο 4 Αποκλειστική χρήση ενός αυτοκινήτου.

Κάθε πρόσωπο που δικαιούται αποκλειστικής χρήσης αυτοκινήτου, σύμφωνα με την παρούσα απόφαση (άρθρα 2 και 3), χρησιμοποιεί ένα (1) και μόνο υπηρεσιακό αυτοκίνητο.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 14:35 | ΣΤΑΥΡΟΥ ΕΛΕΝΗ

    Οι κρατικές υπηρεσίες να χρησιμοποιούν μόνο ένα αυτοκίνητο και αυτό αυστηρά μόνο εν ώρα υπηρεσίας.Αρκετά έχει πληρώσει ο ελληνικός λαός.Φτάνει πια στις ανεξέλεγκτες σπατάλες του Ελληνικού Δημοσίου.Θα πρέπει να υπάρξει πιο αυστηρός έλεγχος από τον αρμόδιο υπουργό.Έχουμε εμπιστοσύνη στην νέα κυβέρνηση.Θα τα καταφέρει.

  • 23 Οκτωβρίου 2009, 22:36 | ΒΑΪΟΣ ΡΑΓΓΟΣ

    ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ ΚΟΣΜΑΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑΣΗ.
    ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ, ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΓΟΡΑΣ,ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ, ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ,ΑΛΛΙΩΣ ΑΣ ΜΗΝ ΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΧΥΛΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟ, ΔΙΟΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΙΜΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ 450 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Τ Ι Π Ο Τ Α.

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 17:44 | Σπυρίδων Τόλιος

    Τροποποίση (αντι αρ.2 και αρ.3) του αρ.4 σε αρ.2-> Κάθε πρόσωπο που δικαιούται αποκλειστικής χρήσης αυτοκινήτου, σύμφωνα με την παρούσα απόφαση (άρθρα 1), μπορεί να χρησιμοποιεί πέραν του ενός υπηρεσιακού αυτοκίνητου εφόσον υπάρχει αποδεδειγμένη ανάγκη(τα κριτήρια θα προσδιοριστούν) και διαθεσιμότητα οχημάτων.

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 01:34 | ΜΟΝΟΠΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Κε υπουργέ μπράβο.
    Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να έχει κανένας ακόμα και ο πρόεδρος δικό του υπηρεσιακό αυτοκίνητο .Απλά να υπάρχουν αυτοκίνητα και ένα συντονιστικό κέντρο όπως τα ραδιοταξί και να γίνονται με αυτά οι μετακινήσεις. βέβαια μπορεί να καθυστερήσει κάποιος υπουργός η δήμαρχος να πάει στο ραντεβού του .Δεν χάλασε και ο κόσμος αν δεν μπορεί να βρει υπερεσιακό ας πάρει το μετρό η ταξί. Έτσι θα είναι και σε επαφή με το λαό άλλωστε πεθαίνουν άνθρωποι επειδή αργούν τα ασθενοφόρα.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 21:14 | Αρετή Κωνσταντινίδου

    Προτείνω, κάθε υπηρεσία να διαθέτει ένα-δυο αυτοκίνητα, τα οποία θα χρησιμοποιούν τα επίσημα πρόσωπα εναλλάξ και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Για τις άλλες μετακινήσεις τους, να χρησιμοποιούν το μετρό, το λεωφορείο, το τραμ και το ποδήλατο!

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 19:09 | Πίκος Απόστολος

    Στην κυβέρνηση που μπορεί, προτείνω για τους κρατικούς λειτουργούς στόλο αυτοκίνητων ελλήνικης συναρμολόγησης με ίδια εξωτερική εμφάνιση π.χ τα ταξί του Λονδίνου.Τα αυτοκίνητα θα μπορούν να εναλάσονται στα χέρια των κρατίκων λειτουργών με βάση ένα κρατικό συνεργείο που θα καλύπτει τις εκάστοτε ανάγκες των αυτοκινήτων. Όποτε σε περίπτωση που οι προσωπικές τους ανάγκες ξεπερνούν τα 1600cc θα το πληρώνουν απο την Δική τους τσέπη.
    Σε περίπτωση που επιθυμούν να διαφέρουν μεταξύ τους θα μπορούν να κρεμάνε στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου τους διαφορετικού χρώματος χαϊμαλιά….και πίσω το κλασσικό χεράκι που κουνιέται!!!

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 15:33 | ΚΩΣΤΑΣ ΓΙΑΒΑΣΟΓΛΟΥ

    Θα προτιμούσα να γίνεται χρήση ενός των ήδη υπαρχόντων σε κάθε μονάδα και να μην υπάρχει αποκλειστικό.Ετσι θα μπορεί με το ίδιο αυτοκίνητο να εξυπηρετείται και ο υπουργός και ο υφυπουργός και ο γενικός γραμματέας και γιατί όχι αν υπάρχει διαθέσιμο και ο γενικός διευθυντής, πάντοτε όμως για υπηρεσιακούς λόγους. Να υπάρχει GPS και η κίνηση να γίνεται με διαταγή πορείας. Με λίγα λόγια να υπάρχει ορθολογισμός στην διαχείριση και τα υπάρχοντα αυτοκίνητα να καλύπτουν πραγματικές ανάγκες.
    Τα αυτοκίνητα είναι εργαλεία και είδη πρώτης ανάγκης και εξυπηρετούν μετακινήσεις που θα πρέπει να γίνουν για υπηρεσιακούς λόγους πχ φεύγει ο Γεν Γραμματεύς ή ο Γενικός Δ/ντης για ταξείδι στο εξωτερικό από το υπουργείο για λόγους υπηρεσιακούς, να τον πάει στο αεροδρόμιο.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 13:09 | Μαρία

    Τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα να χρησιμοποιούνται μόνο για υπηρεσιακούς λόγους και όχι κατ’αποκλειστικότητα.
    Εάν συμβεί αυτό, τότε θα είναι εφικτή και η μείωση του αριθμού των υπηρεσιακών αυτοκινήτων.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 12:56 | Λαχανάς Βαγγέλης

    Το άρθρο 3 αναφέρεται σε πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.

    Σύμφωνα με τα παραπάνω πως είναι δυνατόν στο άρθρο 4, το οποίο αναφέρεται στα πρόσωπα που δικαιούνται αποκλειστικής χρήσης αυτοκινήτου, να συμπεριλαμβάνονται και τα πρόσωπα του άρθρου 3???

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 23:31 | Σάρος Δημήτρης

    χαιρετώ την προσπαθεια…..ειμαι οδηγος στο δημόσιο Ι.Κ.Α…και παραθέτω ενα παράδειγμα στο τι συμβαινει….έχουμε 1 διοικητη και 3 υποδι/τες αυτοκίνητο με τον κανονισμό παρέχεται στον διοικητη αλλα εχουν απαίτηση να εχουν και οι υπολοιποι 3 υποδι/τες και μιλαμε τα χρησιμοποιουν για κομματικες προσωπικες υποχρεώσεις τους απο 07.00 μεχρι και 24.00 το βραδικαι φυσικα δεν αμοιβομαστε παραπάνω…..και να μην πώ και για τις κάθε προισταμένες και παρατρεχάμενους που απο ομονεια ζητούν μεταφορα στο συνταγμα ενω εχει και μετρο…..αυτα ευχαριστώ…..

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:31 | ΓΡΗΓΟΡΗΣ Κ.

    Να μην δικαιούται για αποκλειστική χρήση κανένας από τους δημόσιους οργανισμούς. Να παρέχεται μικρός αριθμός ΙΧ ανά υπηρεσία και να χρησιμοποιήται το εκάστοτε ΙΧ μόνο κατά τις ώρες λειτουργίας της υπηρεσίας και μόνο για υπηρεσιακούς λόγους.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:31 | ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΔΥΝΑΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ. Π.Χ
    (ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΚΑΘΕ ΜΕΗΝΑ ΚΑΙ Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΜΕ ΙΣΟΠΟΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ)
    (ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ GPS ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ, ΒΟΛΤΕΣ, ΚΛΠ.
    ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΚΑΝΟΝΩΝ.
    ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΟΠΟΥ ΤΑ ΣΥΝΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:57 | ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

    ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΛΟ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑ<Ι ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΟΔΗΓΟ….

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 18:11 | Κοτζαπαναγιώτης Στάθης

    ΄΄ΌΧΙ ΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑ΄΄ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΄΄ΓΙΩΡΓΟ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΟΛΑ΄΄.ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ!!!

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 15:52 | ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ

    ENNOEITAI OTI MILAME GIA ENA AYTOKINHTO KAI OXI 2,3 (ΤΟ’ ΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΚΙ’ΑΥΤΟ) ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!!!

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:55 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΣΠΑΝΟΜΗΤΡΟΣ

    Κατά αρχην θέλω να πω ότι συμφωνώ γενικά με την εφαρμογή του μέτρου περί της μείωσης της χρήσης των αυτοκινήτων του δημοσίου, διότι δυστυχώς υπάρχει σπατάλη και υπερβολική χρήση πολλές φορές χωρίς να υφίσταται πραγματικός λόγος

    Στην ουσία θα υπάρξει μείωση των δαπανών που αφορά την συντήρηση των οχημάτων, άρα εξοικονόμηση πόρων ,και σε συνδυασμό με άλλων παρόμοιων μέτρων μπορούν αυτοί μπορούν να διατεθούν για άλλα κοινωνικά αγαθά, όπως υγεία, παιδεία .

    Σε ότι αφορά την αποκλειστική χρήση των οχημάτων άποψη νου είναι το μέτρο να επεκταθεί και στο υπουργείο Άμυνας. Διότι με την εμπειρία 34 ετών στην ΠΑ, και έχω διαπιστώσει υπερβολική αποκλειστική χρήση οχημάτων .
    Κάθε Διοικητής , Διευθυντής , Μοίραρχος κλπ όλοι έχουν από ένα αυτοκίνητο για αποκλειστική χρήση, και αυτοί που εργάζονται (αξιωματικοί και υπαξιωματικοί ) στην πρώτη γραμμή των επιχειρήσεων καθυστερούν στην αποδοτικότητα της δουλειάς τους λόγω έλλειψης οχημάτων.

    Μετά από τα παραπάνω εισηγούμαι την εφαρμογή του μέτρου και στο υπουργείο Άμυνασ και να δικαιούνται αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών οχημάτων οι:

    Α. Σε επίπεδο επιτελείου (ΓΕΑ-ΑΤΑ-ΔΑΥ-ΔΑΕ)
    Αρχηγός
    Υπαρχηγός
    Δντες κλάδων

    Β. Σε επίπεδο Πολεμικής Πτέρυγας –Σμηναρχίας

    Δκτης
    Υπδκτης

    Κάτι ανάλογο να εφαρμοστεί και στους άλλους κλάδους των ενόπλων δυνάμεων .

    Αν εφαρμοσθεί το μέτρο και χάσουν το προνόμιο της αποκλειστικής χρήσης ΚΆΠΟΙΟΙ ΑΝΏΤΑΤΟΙ ,ΚΥΡΙΩΣ ΤΑΞΙΑΡΧΟΙ, η κάθε υπηρεσία να το πω έτσι , μετά την εφαρμογή του μέτρου θα έχει διαθέσιμα αυτοκίνητα για τυχόν έκτακτη μετακίνηση ανώτερου ή ανώτατου αξιωματικού.

    Με λίγα λόγια γεμίσαμε από Ταξιάρχους(βέβαια αυτό είναι θέμα κ. Βενιζέλου) και ο κάθε ένα από αυτούς δικαιούται και από ένα όχημα για να τον μεταφέρει κάθε μέρα από το σπίτι του (το οποίο το παρέχει η υπηρεσία χωρίς ενοίκιο φως νερό τηλέφωνο) στην Υπηρεσία. Έλεος !!

    Καιρός είναι αυτό να σταματήσει.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 10:03 | ΗΛΙΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

    ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΩ ΕΛΕΓΧΟ.ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 06:52 | ΝΙΚΟΣ ΖΕΥΓΩΛΗΣ

    Τουλάχιστον μέχρι το 2005 που υπηρετούσα, εμείς (σαν Τράπεζα) κάναμε μακροχρόνιες μισθώσεις (5ετιας) οι οποίες καλύπτονταν από σέρβις επισκευές ακόμα και λάστιχα (σε συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων). Νομίζω ότι πλέον το δημόσιο μπορεί να μπει σε τέτοιες διαδικασίες έχοντας κάποιο τμήμα να παρακολουθεί το όλο θέμα. Πάντα όμως κεντροποιημενα υπό την επίβλεψη του Υπουργού ώστε να μην κάνει ο καθένας ότι θέλει.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:53 | Νίκος Κρητικός

    Ναι αλλά χωρίς οδηγό.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:54 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΜΠΑΣ

    Το αυτοκίνητο να μην παρέχεται σε ένα άτομο με τον οδηγό του, αλλά να λειτουργεί σε 24ωρη βάση (12ωρη για να είμαστε πιο ακριβείς) ως διαμετακομιστικό μέσο για τις μετακινήσεις υπηρεσιακών παραγόντων για υπηρεσιακούς και μόνο λόγους, σε συνάρτηση με το σημείο που βρίσκεται και την κατεύθυνση που έχει το όχημα. Πιθανώς να μπορούν να συγχωνευθούν σε διαφορετικές ώρες μετακινήσεις με το ίδιο όχημα. Έχουμε δηλαδή ένα υπηρεσιακό αυτοκίνητο που κινείται ανάλογα με τις ανάγκες και κλήσεις των υπηρεσιακών παραγόντων (με ωράριο 06:00-20:00). Μετά το πέρας αυτών των ωρών έχουμε μόνο έκτακτο προσωπικό. Επισκέψεις σε θέατρα, δεξιώσεις γίνονται με καταβολή αντιτίμου υπέρ δημοσίου
    -Εξαιρούνται κορυφαίοι πολιτειακοί θεσμοί και ηγέτες ξένων χωρών, ή τιμώμενα κατά περίπτωση πρόσωπα

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:34 | Κωστής Κατσαμάγκος

    Αποκλειστική χρήση ένος μόνο αυτοκινήτου θα πρέπει να έχουν μόνο όσοι υπάγονται στο Άρθρο 2, πλην του Αρχιεπίσκοπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος και των συζύγων αποβιωσάντων Πρωθυπουργών (βλ. σχετικό σχόλιο).

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:57 | Μ. Ζαχαράκης

    Εδώ πρέπει να τονιστεί η αποκλειστική χρήση από τον δικαιούχο και μόνο για υπηρεσιακή χρήση. Το σημείο που συνήθως γίνεται κατάχρηση είναι εκεί. Πρέπει να βρεθεί δικλίδα ελέγχου. Πχ βιβλίο κίνησης ή μέθοδος χιλιομέτρησης. Σε αντίθετη δεν θα χρεώνεται η κάθε υπηρεσία τα έξοδα.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:06 | Μουλάς Ισίδωρος

    Αποκλειστική χρήση αυτοκινήτου σημαίνει αποκλειστική χρήση και μόνο. Άρα service, τέλη, ασφάλεια, καύσιμα είναι αποκλειστικά έξοδα που πρέπει να επιβαρύνουν αποκλειστικά τον ωφελούμενο (και ας πάρει μαζί την οικογένεια του και όποιον άλλον θέλει).

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:22 | ΣΚΟΥΡΟΛΙΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    ένα και μοναδικό.Κίνηση μόνο για τής ανάγκες του νόμιμου χρήστη και όχι τής οικογένειάς όλης. Καλό να ήταν το κάθε όχημα να είχε και ένα σύστημα δορυφορικής παρακολούθησης.
    Όχι για παρακολούθηση του προσώπου, αλλά για παρακολούθηση της ορθής χρήσης.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 20:32 | ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 20:55 | Παναγιώτης Φωτόπουλος

    Συμφωνώ αλλά όταν εννοούμε αποκλειστική χρήση θα πρέπει να περιορίζεται μόνο στον έχοντα το δικαίωμα και οχι στη σύζυγο ή άλλο μέλος της οικογένειας.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:30 | Καρυπίδης Σίμος

    Να δικαιούνται αποκλειστικής χρήσης μόνον οι :
    Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
    Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης.
    Ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης.
    Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί .
    Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρχηγοί των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και στην Ευρωβουλή.
    Και να επιτρέπεται η κυκλοφορια τους ΜΟΝΟΝ οταν επιβαίνει ο έχων το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης .( Όχι να το στέλνει η σύζυγος του δικαιούχου με τον οδηγό και τον αστυνομικό για ψώνια …)