΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.

Με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, εξυπηρετούνται κατ’αποκλειστικότητα:
α. Οι Γενικοί Γραμματείς των Υπουργείων και της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης.
β. Οι Γενικοί Γραμματείς των Περιφερειών.
γ. Οι Πρόεδροι των Διευρυμένων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.
δ. Οι Νομάρχες Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και Νομαρχιακών Διαμερισμάτων.
ε. Ο Πρέσβης, Διευθυντής Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών.
στ. Οι Προϊστάμενοι των Γραφείων του Πολιτικού Γραφείου Πρωθυπουργού.
ζ. Ο Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών.
η. Οι Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.).
θ. Οι Μητροπολίτες.
ι. Οι ΄Επαρχοι.
ια. Οι Δήμαρχοι Δήμων με πληθυσμό άνω των 10.000 κατοίκων.
ιβ. Ανώτατοι Αξιωματικοί των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, της Αστυνομίας, του Λιμενικού και του Πυροσβεστικού Σώματος, (ύστερα από συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.)

  • 26 Οκτωβρίου 2009, 10:13 | Απόστολος Π.

    Επισημαίνεται πώς σε περιφερειακή μονάδα επιπέδου διεύθυνσης του ΥΠ.ΠΟ. στην Μακεδονία, με ευθύνη έναν μονάχα νομό, χρησιμοποιούνται παραπάνω από 5 οχήματα με διάφορα καθεστώτα. Δύο τουλάχιστον δε από αυτά, διατίθενται αποκλειστικώς σε συγκεκριμένους υπαλλήλους επί 24ώρου βάσεως. Μάλιστα το ένα εξ αυτών, χρησιμοποιείται, με κρατικό, μάλιστα, οδηγό, να μεταφέρει καθημερινά, πρωϊ-απόγευμα, από την κατοικία τους σε προάστειο, τον προϊστάμενο της Υπηρεσίας αυτής και την σύζυγό του, στα γραφεία της Υπηρεσίας στο κέντρο της πόλης!!!

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 23:03 | Ορέστης Κυρίτσης

    «Με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, εξυπηρετούνται κατ’αποκλειστικότητα:
    «η. Οι Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.).»

    Κύριοι, «Ανώτατα» λέγονται εδώ και χρόνια με νόμο του ΠΑΣΟΚ και τα ΤΕΙ, δηλαδή μετονομάστηκαν σε Α.Τ.Ε.Ι! Το αν έχουν Πρύτανη ή όχι είναι άλλο θέμα αλλά αφού θέλετε να δώσετε σε αυτούς κρατικά αυτοκίνητα τότε να δώσε και στους Προέδρους των Α.Τ.Ε.Ι. Ίσως όμως πρέπει να το ξανασκεφτείτε αν θα δώσετε αυτοκίνητα στα πανεπιστήμια και ΤΕΙ, δηλαδή να μας εξηγήσετε από πού προκύπτει αυτή η ανάγκη;

    Μετά τιμής.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 19:08 | ΚΡΙΚΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΑΠΑΝΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ(ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ)
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ Ι.Χ.
    ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΩΦΕΛΟΣ.
    ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΠΑΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ Ι.Χ.;

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 17:04 | ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

    Κατ’αρχήν θα ήθελα να σας συνχαρώ για την Δημόσια Διαβούλευση.Ελπίζω η γνώμη των πολιτών επιτέλους να ακουστεί.Είμαι οδηγός κρατικού αυτοκινήτου και επίσημου προσώπου για πάνω από δέκα χρόνια,και έχω να προτείνω τα εξής:
    1.Σύσταση μιας νέας Υπηρεσίας (Ενιαίο Γραφείο Κίνησης), στην οποία θα συγκεντρωθούν όλα τα οχήματα καθώς και όλοι οι οδηγοί όλων των υπηρεσιών με μετάταξη. Το ΕΓΚ θα ελέγχεται από την Περιφέρεια και οι προιστάμενοί της δεν θα τοποθετούνται από αιρετό.
    2.Κατάργηση όλων των πολυτελών αυτοκινήτων Νομαρχών,Δημάρχων, Μητροπολιτών,Πρυτάνεων,Βουλευτών και Προέδρων Ν.Α.
    3.Κάθε Υπηρεσία θα κάνει τον Προγραμματισμό της και θα ζητάει αυτοκίνητο ανάλογο των αναγκών της, για την επόμενη μέρα ή εβδομάδα.
    4.Οι μισθοί των Οδηγών θα επιβαρύνουν το αρμόδιο Υπουργείο, οι υπερωρίες και τα εκτός έδρας θα πληρώνονται από κάθε Υπηρεσία ανάλογα με τις ανάγκες της.
    5.Το ΕΓΚ θα εξυπηρετεί και πολίτες ιδιαίτερων κοινωνικών αναγκών.(πχ μεταφορά μαθητών απομακρυσμένων περιοχών σε Σχολεία.)
    6.Τα ειδικά οχήματα θα παραμείνουν στις Υπηρεσίες τους(πχ απορριματοφόρα του Δήμου).
    Τα παραπάνω θεωρώ ότι είναι αναγκαία προκειμένου:
    Α.Να μην έχει ο καθένας πρόσβαση σε Κρατικό αυτοκίνητο (αιρετοί και συνεργάτες τους, που τα χρησιμοποιούν ως Ι.Χ. και περιφέρονται ασκόπως)
    Β.Δεν θα υπάρχει υπηρεσιακή σχέση Οδηγού-Επιβαίνοντα Προιστάμενου (άδειες, υπερωρίες, ρεπό και εκτός έδρας, που απειλούνται από κατάχρηση εξουσίας του Προιστάμενου, αν δεν γίνουν προσωπικές και όχι υπηρεσιακές δουλειές)
    Γ.Τα έξοδα θα γίνονται για να καλυφθούν πραγματικές υπηρεσιακές ανάγκες και όχι την μεταφορά του καθενός από το σπίτι στη δουλειά και αντίστροφα.

    Μόνο αν σταματήσουμε την ύπαρξη οδηγών και κρατικών αυτοκινήτων έξω από την πόρτα της κάθε Δημόσιας Υπηρεσίας, θα σταματήσουν οι κάθε είδους παρανομίες και καταχρήσεις.
    Η πρόταση για μείωση κυβικών και αντικατάσταση των υφιστάμενων οχημάτων με υβριδικά με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 14:45 | ΔΩΡΑ ΜΠΕΗ

    Η ρύθμιση δεν με βρίσκει σύμφωνη, πλην της περίπτωσης του προέδρου της Ακαδημίας Αθηνών.

    Πιστεύω επίσης ότι, παρά το γεγονός ότι όλες οι κατηγορίες που αναφέρονται στη ρύθμιση, ενώ τυπικά μπορούν να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο της Υπηρεσίας τους, στην πράξη είναι οι αποκλειστικοί χρήστες.
    Στη δουλειά μου γνώρισα ελάχιστους Γενικούς Γραμματείς που δεν εκμεταλλεύθηκαν το μέτρο για αποκλειστική από εκείνους χρήση του υπηρεσικαού αυτοκινήτου. Και, όχι μόνο για τις υπηρεσιακές τους ανάγκες.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 14:20 | νικηφορος μανωλης

    να διαγραφουν οι παραγραφοι ζ,η καιθ.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 12:20 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΘΕΜΑ. ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΡΑ. ΕΛΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΩΤΟΑΡΧΙΣΕΙΣ. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ ΣΕ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ, ΣΕ ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ. ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΔΗΜΩΝ, ΔΕΚΟ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΡΗ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ-ΘΕΣΜΟΥΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΣΥΜΕΜΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟΨΕΩΝ.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 10:19 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΤΣΟΥΠΑΚΗΣ

    Συγχαρητήρια για το δικαίωμα συμμετοχής και ενημέρωσης σε νέα νομοσχέδια και ελπίζω να συνεχιστεί και σε άλλα νομοσχέδια.
    Θα αναφερθώ μόνο στην χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων στους Ο.Τ.Α. γιατί όσοι εργάζονται σε αυτούς γνωρίζουν ότι γίνεται χρήση των υπηρεσιακών αυτοκινήτων από Δημάρχους Δήμων με πληθυσμό μικρότερο από 10000, αλλά και από αντιδημάρχους όλων των Δήμων.
    Η συμμετοχή στα κοινά μέσω της εκλογής σε τέτοιες θέσεις είναι εθελοντική και θα πρέπει να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για τους υπόλοιπους πολίτες. Γι αυτό θα πρέπει να υπάρχουν σαφής κυρώσεις σε όσους καταχράζονται την εξουσία που τους παρείχε η ψήφος των συμπολιτών μας.
    Επίσης κατά την κίνηση των υπηρεσιακών οχημάτων δεν γίνεται, σχεδόν ποτέ, έλεγχος για ασφάλειες, ΚΤΕΟ, άδειες οδήγησης – χειρισμού, Κάρτες καυσαερίων, νομιμότητα χρήσης οχήματος κλπ. Πιστεύω ότι κατά την κυκλοφορία οχημάτων θα πρέπει να γίνονται οι παραπάνω έλεγχοι, όπως συμβαίνει με τα Ι.Χ. αυτοκίνητα.
    Αποτέλεσμα θα είναι :
    1) να σταματήσει η χρήση των οχημάτων από άτομα που δεν έχουν το δικαίωμα χρήσης ούτε και πληρούν τα απαραίτητα από πλευράς ασφαλειών, ΚΤΕΟ κλπ.
    2) να αναγκαστούν οι Ο.Τ.Α. να συντηρούν κατάλληλα τα οχήματα τους
    3)ο κάθε πολίτης να μην αισθάνεται ότι ο αιρετός δήμαρχος ή αντιδήμαρχος κλπ. έχει εκλεγεί μόνο για να απολαμβάνει ιδιαίτερης μεταχείρισης και οφέλη από την εκλογή του
    Μέσω του ελέγχου ρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 10:14 | Βαφειάδης Κώστας

    Προτείνετε:
    -δ. Ιερά Αρχιεπισκοπή Αλβανίας.
    -ε. Διεύθυνση Κρατικών Αυτοκινήτων και Επικοινωνιών της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., για την αντιμετώπιση άλλων ειδικών αναγκών.

    Σχόλιο στο (δ):
    Δεν συμφωνώ με καμμία επίσημη εξυπηρέτηση οιουδήποτε θρησκευτικού δόγματος εντός ή εκτός Ελλάδος. Γνωρίζουμε την εντυπωσιακή οικονομική τους ευμάρεια, και δεν αντέχουμε ως Ελληνες πρόσθετο και αναίτιο ζυγό!

    Σχόλιο στο (ε):
    Θεωρώ ουσιαστική την συμπληρωματική αναλυτική μας ενημέρωση γιά την …λεγεώνα των καλυπτομένων προσώπων της παραγράφου αυτής, γιατί ουσιαστικά εδώ βρίσκεται η πραγματική σπατάλη. Δεν καταλαβαίνω προς τι τα τιμητικά προνόμια αυτών των αξιωματούχων, καθώς όλοι διαθέτουν ΙΧ αυτοκίνητα και δεν νοούνται ως υπερέχοντες από τον κοινό πολίτη, ενώ εξ΄ορισμού είναι όργανα στην υπηρεσία του πολίτη.
    Επίσης οργίζομαι όταν βλέπω υπηρεσιακά τζίπ με στρατεύσιμους οδηγούς να μεταφέρουν πλοιάρχους πρός και από το σπίτι τους.
    Εν τέλει θεωρώ απαράδεκτη την αποκλειστική αγορά-συντήρηση-λειτουργία λεωφορείων μεταφοράς προσωπικού ενόπλων δυνάμεων σε ολόκληρη τη χώρα, τα οποία άκουσον-άκουσον, πραγματοποιούν ένα μόνο δρομολόγιο στην πρωϊνή προσέλευση, και ένα στην μεσημβρινή αποχώρηση. Είναι απίστευτη ΣΠΑΤΑΛΗ!
    Κ. Βαφειάδης

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 22:42 | Ελένη Κ.

    Επιτέλους αποκτήσαμε και μεις ένα δημόσιο βήμα για να λέμε τη γνώμη μας για θέματα που αφορούν εμάς.Προχωρείστε σε όλα όσα μιλήσατε προεκλογικά,μην συστάσετε και προπσαντός μην καθυστερήσετε,ειδικά σε θέματα δικαιοσύνης και διαφάνειας!Σχετικά με το θέμα των κρατικών αυτοκινήτων,το μέτρο πρέπει να επεκταθεί καιστα ΟΤΑ γιατί υπάρχει μεγάλη κατάχρηση.

  • Επίσης θεωρώ αναχρονισμό ακαδημαϊκοί δάσκαλοι (ήτοι, οι πρυτάνεις) και κάθε λογής αξιωματικοί να διεκδικούν υπηρεσιακά αυτοκίνητα για να πηγαίνουν στην δουλειά τους. Το δημόσιο τους πληρώνει ως υπαλλήλους του, όπως και τόσους άλλους δημοσίους υπαλλήλους. Οφείλουν να πηγαίνουν στην δουλειά τους με τα δικά τους μέσα.

    Επίσης τουλάχιστον ως κατάλυπο του βυζαντινού μεσαίιωνα και της τουρκοκρατίας μπορεί να θεωρηθεί η χορήγηση οιασδήποτε μορφής διακριτικης μεταχείρησης από το κράτος σε ιερείς. Καμία παραχώρηση κρατικού αυτοκινητου σε Μητροπολίτες.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 21:31 | Μαρκόπουλος Ιωάννης

    Θεωρώ ότι οι περιφερειάρχες, οι νομάρχες, οι μητροπολίτες, οι έπαρχοι, οι δήμαρχοι και οι ανώτατοι αξιωματικοί δεν πρέπει να χρησιμοποιούν κρατικά αυτοκίνητα. Αφενός το ύψος του μισθού και των επιδομάτων τους είναι δυσανάλογα υψηλό προς τους αντίστοιχους των υπόλοιπων Ελλήνων πολιτών και αφετέρου μετακινούμενοι με τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα ή τα μέσα συγκοινωνίας θα έρθουν πιο κοντά στα προβλήματα του λαού, τον οποίο υπηρετούν, και ίσως γίνουν αποδοτικότεροι στο έργο τους.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 19:22 | Μαρία Βόγδου

    Οταν ο 1 στους 4 Έλληνες ζεί κάτω από το όριο της φτώχειας ,όταν κάθε οικογένεια έχει ένα άνεργο,όταν ακούμε για έλλειμα 12,5% και απλώνουμε το χέρι για επαιτεία, δεν καταλαβαίνω γιατί το κράτος θα δανεισθεί να αγοράσει νέα αυτοκίνητα αντί να περικόψει τη χρήση αυτοκινήτων και να χρησιμοποιούν συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων κάθε υπουργείο 3 έως 5 το πολύ.
    Γιατί να έχουν αυτοκίνητα οι Βουλευτες κ.λ.π ας χρησιμοποιήσουν τα δικά τους αυτοκίνητο και ας πληρωθούν την βενζίνη όπως και ο τελευταίος υπάλληλος.
    Δεν συζητάμε για αυτοκίνητα για λοιπές περιπτώσεις ας δούμε ποιούς δίνει αυτοκίνητα η φτωχή Δανία και σε ποιούς οι πλούσια Ελλάδα
    Γιατί να χρησιμοποιούν αυτοκίνητα υπάλληλοι ΔΕΚΟ καιτων κρατικών τραπεζών όταν έχουν ζημίες ή το δημόσιο για να τις στηρίξει βάζει χρήματα που προφανώς τα δανείστηκε,π.χ ΑΤΕ 685 εκ.€, δηλαδή επιβραβεύονται τα στελέχη που οδηγούν τις εταιρείες σε ζημία; Αν ο κ.Πρωθυπουργος κινείται με 1600άρι υβριδικό κατα την άποψη μου δεν του παρέχει ασφάλεια σε περίπτωση επιθέσεων.
    Συνεπως πρωτα κανουμε περικοπες οπου και οπως μπορουμε και οταν θα το επιτρεψει η οικονομικη κατασταση της Χωρας αρχιζουμε τις αντικατα στασεις .Αποψη μου οταν υπαρχει κοινη λογική σαν βαση γινονται ολα ,συγκροτημενα και σταθερα χωρις νεα χρεη και κατηγοριες πάλι για μειζες για τα νεα αυτοκινητα.Ποσες εταιρειες εχουν υβριδικα 1600κε (2 -3)

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 17:54 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΕΤΡΑΚΗ

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ .

  • Οδηγοί και αυτοκίνητα μεταφοράς δημόσιων υπαλλήλων αυξάνουν τα έξοδα του κράτους, του Ελληνικού λαού.
    Σε αυτή την δύσκολη κατάσταση είναι το λιγότερο που πρέπει να αποδεχθούν με σεβασμό στους υπόλοιπους πολίτες όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι.
    Δεν γίνετε να υποφέρουν χιλιάδες οικογενειάρχες να τα βγάλουν πέρα και επιπλέον να επιβαρύνονται με το αυτοκίνητο και τον οδηγό του κάθε δημόσιου υπάλληλου που τουλάχιστον σε αυτή την φάση αυτοί έχουν ένα σίγουρο μισθό.
    Είναι πάρα πολύ μεγάλη πρόκληση και αυτός ο διαχωρισμός προκαλεί αγανάκτηση.

    Κάνετε ότι μπορείτε για να μη νοιώθουν οι υπόλοιποι πολίτες, δεύτερης και τρίτης κατηγορίας σε σχέση με τους δημόσιους υπαλλήλους.
    Δώστε δείγματα αποκατάστασης σχέσης κράτους- πολίτη πριν τα χειρότερα, που αυτή την φορά θα είναι ανεξέλεγκτη η έκρηξη απογοήτευσης αν διαπιστωθεί ότι χάνετε και η τελευταία ελπίδα που έχουμε εναποθέσει σε εσάς.

    Και ένα επιπλέον σχόλιο,
    Σε αυτή την κρίση, σε αυτή την δύσκολη κατάσταση, δεν είδαμε τους δημόσιους υπαλλήλους και τα συνδικαλιστικά τους όργανα να νοιώσουν την ανάγκη, να προτείνουν να εργαστούν για τα επόμενα δύο-τρία χρόνια από 15” λεπτά έως μισή ώρα ή και μια παραπάνω την ημέρα προκειμένου προσφέρουν ότι και όσο αυτοί μπορούν, που μπορούν, προς την κατεύθυνση να ξεπεράσουμε την κρίση. Δεν περίμενει ο λαός βέβαια μια τέτοια κίνηση, και αυτό είναι το κρίμα.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 14:00 | ΗΡΩ ΖΕΡΒΑΚΗ

    Στο προτεινόμενο νομοσχέδιο αναφέρεται ως έχων διακαίωμα – μη αποκλειστικής χρήσης – ο δήμαρχος δήμου άνω των 10.000 κατοίκων.
    Ωστόσο, εκτός του δημάρχου, οι Δήμοι έχουν αποκλειστικά επιβατικά αυτοκίνητα για χρήση όχι μόνο του Δημάρχου, αλλά και των Αντιδημάρχων, των Προέδρων Νομικών Προσώπων, κ.ο.κ.
    Πιστεύω ότι καλό είναι το Υπουργείο να κάνει απογραφή αυτών όλων των επιβατικών αυτοκινήτων, γιατί η προσπάθεια να συρρικνωθεί ο «κρατισμός» και τα λειτουργικά έξοδα με τον περιορισμό των κρατικών αυτοκινήτων δεν θα είναι επαρκής και αποτελεσματικός.

  • Όλοι όσοι συμπεριλαμβάνονται στην παράγραφο 3 δεν έπρεπε να χρησιμοποιούν κρατικά αυτοκίνητα . Να χρησιμοποιούν τα δικά τους και εάν δεν τους αρέσει να παραιτηθούν ,δεν θα χάσει» η Βενετιά βελόνι» .Η χρήση του αυτοκινήτου απο όλους αυτούς είναι ρουσφετολογική και καταχρηστική.