΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.

Οι υπηρεσίες των οποίων ο Υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης καθορίζει τη χρήση, την κυκλοφορία και άλλα σχετικά θέματα των υπηρεσιακών τους αυτοκινήτων, είναι αυτές που περιλαμβάνονται στο δημόσιο Τομέα της παρ. 1 του άρθρου 51 του Ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101/Α΄), όπως το άρθρο αυτό ισχύει.

  • 26 Οκτωβρίου 2009, 01:23 | ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Είναι γεγονός ότι το διαδίκτυο δίνει την δυνατότητα να εφαρμοστεί στην πράξη, η πίστη της νέας διακυβέρνησης στην συμμετοχική δημοκρατία και είναι ευχάριστο που αυτό άρχισε να εφαρμόζεται από τα πρώτα βήματά της.

    Σχετικά με το θέμα που μας απασχολεί έχω να καταθέσω την επόμενη σκέψη.

    Επειδή ο αριθμός των κρατικών αυτοκινήτων είναι πραγματικά τρομακτικός, ίσως θα πρέπει να οργανωθεί ένα γραφείο κίνησης αυτοκινήτων σε κάθε περιφέρεια ή σε κάθε τομέα κυβερνητικό, όπου χρειάζεται, αυτό σίγουρα θα το προβλέψει μία συγκεκριμμένη μελέτη. (Θυμάμαι από τα στρατιωτικά μου χρόνια, σε κάθε μονάδα υπήρχε ένα τέτοιο γραφείο το οποίο ήταν υπεύθυνο για την κίνηση του κάθε οχήματος.)Το γραφείο κίνησης της κάθε περιφέρειας θα συμπεριλαμβάνει διάφορους τύπους αυτοκινήτων και αριθμό ανάλογο με τις ανάγκες της κάθε περιφέρειας. Θα υπάρχουν δηλαδή αυτοκίνητα πολλών κυβικών, που θα χρησιμοποιούνται προφανώς σε μεγάλες διαδρομές και μικρότερα οικολογικά αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούνται μέσα στις πόλεις. Το κάθε γραφείο κίνησης θα έχει οργανωθεί κάθετα ούτως ώστε να μπορεί να υποστηρίξει τα καύσιμα, την επισκευή και συντήρηση των αυτοκινήτων, οι οδηγοί θα είναι χρεωμένοι στο κάθε γραφείο κίνησης. Μέσω του διαδικτύου ο εξουσιοδοτημένος για κάθε δημόσια υπηρεσία θα μπορεί από την προηγούμενη να δεσμεύει το αυτοκίνητο που θα χρειάζεται, την ώρα που το χρειάζεται, την διαδρομή που θα κάνει, τα χιλιόμετρα κατά προσέγγιση και την πιθανή ημέρα και ώρα αποδέσμευσης. Όταν κρίνεται απαραίτητη η συνεχής παρουσία κάποιου αυτοκινήτου σε μία υπηρεσία αυτό θα γίνεται με απόφαση του γραφείου κίνησης, δηλαδή το κάθε όχημα θα έχει βάση αναφοράς το γραφείο κίνησης στο οποίο ανήκει.
    Ο διαχειριστής του γραφείου κίνησης θα κάνει τον ανάλογο προγραμματισμό.
    Με τον παραπάνω τρόπο σίγουρα θα μπορεί να γίνει μία πολύ καλύτερη διαχείριση του αριθμού και των τύπων των αυτοκινήτων που χρειάζονται και με τον τρόπο αυτό να περιοριστεί σημαντικά ο αριθμός τους, όπως επίσης και τα έξοδά τους.

    Στις περιπτώσεις που οι διαδρομές θα είναι πολύ μικρές να υπάρχει η ευελιξία χρησιμοποίησης αυτοκινήτων των ιδίων των δημοσίων υπαλλήλων ή των δημοσίων λειτουργών με μία μικρή αποζημίωση που θα προβλεφθεί.

    Τα θέματα και οι ιδιαιτερότητες που προκύπτουν ανάλογα με την φύση της κάθε υπηρεσίας θα αντιμετωπίζονται ανάλογα.

    Σας ευχαριστώ για την δυνατότητα της μικρής μου σημβολής.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 23:01 | Ορέστης Κυρίτσης

    Στον ιδιωτικό τομέα, ξέρετε κε. Πρωθυπουργέ τι ισχύει; Ο υπάλληλος που χρειάζεται αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις της εργασίας του, έχει το δικό του αλλά η εταιρεία κάθε μήνα του πληρώνει ένα σεβαστό ποσό για τα καύσιμα και ένα ποσό αναλογικά με τα χιλιόμετρα που διανύει κάθε μήνα για τις φθορές του αυτοκινήτου του. Αλλά δεν του πληρώνει τις κλήσεις της Τροχαίας!Επίσης, όταν πρέπει να μετακινηθεί και δεν έχει αυτοκίνητο, του πληρώνει στο ακέραιο τα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς. Αν θέλει να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητό του και για βόλτες πρέπει να πληρώσει μόνος του το υπόλοιπο ποσό. Και μάλιστα, το ποσό που δικαιούται αναπροσαρμόζεται με βάση τη μέση τιμή της βενζίνης. Φυσικά, αυτό προϋποθέτει συν τοις άλλοις οργάνωση και τήρησή της φυσικά. Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Για ποιό λόγο να πληρώνουμε από τους φόρους μας τις τζιπάρες ακόμη και στον κλητήρα του Δημάρχου;

    Συγχαρητήρια για την πρωροβουλίας σας!

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 19:47 | Δανάη Μελίστα

    Θεωρώ οτι ο μεγάλος αριθμός των υπηρεσιακών αυτοκινήτων και μάλιστα πολλών εξ’αυτών πολυτελών, προκαλεί το δημόσιο αίσθημα σε μια εποχη που η οικονομική κατάσταση της χώρας κρίνεται τραγική. Κατά συνέπεια πιστεύω οτι υπηρεσιακά αυτοκίνητα για προσωπική χρήση, θα πρέπει να διατίθενται μόνο στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, στον Πρωθυπουργό και στους Υπουργούς.
    Κατά αυτόν τον τρόπο νομίζω ότι θα εξοικονομηθούν χρήματα για να καλύψουν άλλες σοβαρές ανάγκες που έχει η χώρα.
    Η απόφασή σας για δημόσια διαβούλευση συμβάλλει στην εμπέδωση της συμμετοχικής δημοκρατίας.
    Καλή επιτυχία!!!

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 10:44 | ΔΩΡΑ ΜΠΕΗ

    Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
    Επιτρέψτε μου να σας συγχαρώ για την πρωτόγνωρη για τη χώρα μας πρωτοβουλία σας να ζητήσετε τη γνώμη των πολιτών για το θέμα των προσώπων που θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
    Εκτιμώ ότι είμαι ανάμεσα στους πολλούς που πιστεύουμε ότι, για πολλά χρόνια, έγινε αλόγιστη χρήση του μέτρου.
    Δεν κατανοώ, για παράδειγμα, γιατί ένας εκπροσωπός μας στο Ελληνικό κοινοβούλιο ή ένας Γενικός Γραμματέας Υπουργείου πρέπει να έρχεται στη δουλειά του, αλλά να πηγαίνει και όπου αλλού επιθυμεί, έχοντας προσωπικό οδηγό(που, κατά πάσα πιθανότητα, εργάζεται σε άλλη μόνιμη θέση και θα έπρεπε να προσφέρει στον τομέα του) και κρατικό αυτοκίνητο.
    Είμαι μόνιμη υπάλληλος της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς και είμαι υποχρεωμένη να πηγαίνω στη δουλειά μου με δικό μου μέσο. Το ίδιο περιμένω και από πολλούς άλλους δημόσιους λειτουργούς.
    Πιστεύω, ωστόσο,ότι οι Δημόσιες Υπηρεσίες θα πρέπει να διαθέτουν ένα, τουλάχιστον, υπηρεσιακό αυτοκίνητο, προκειμένου να διεκπεραιώνονται οι υπηρεσιακές ανάγκες, που, σε μεγάλο ποσοστό, εξυπηρετούνται με την εθελοντική προσφορά υπαλλήλων που διαθέτουν ιδιωτικό αυτοκίνητο. Το αναφέρω γιατί είμαι, συχνά, μία από τους πολλούς «εθελοντές».
    θα ήθελα να συμφωνήσω με το σχόλιο ενός πρώην αντιπρύτανη (απολογούμαι που μου διαφεύγει το όνομά του) που σχολίαζει αρνητικά την μέχρι σήμερα εξυπηρέτηση πανεπιστημιακών δασκάλων με υπηρεσιακά αυτοκίνητα. Οι δάσκαλοι πρέπει να δίνουν πρότυπα στους φοιτητές τους και στους πολίτες.
    Είναι, για μένα αυτονόητο, ότι θα πρέπει να δώσουμε τη δυνατότητα διευκόλυνσης σε Υπουργούς και Υφυπουργούς, λόγω του φόρτου και της σοβαρότητας της δουλειάς τους.
    Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω ότι, η πρωτοβουλία σας να ζητήσετε τη γνώμη μας με βοηθά να συμπεράνω ότι θα κρίνετε ορθά και το σύνολο των κατηγοριών των προσώπων που θα πρέπει να έχουν και στο μέλλον αυτή τη δυνατότητα.
    Ίσως, ωστόσο, θα πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να γίνεται χρήση της δυνατότητας, αυστηρά, για τις ανάγκες της δουλειάς τους και μόνο.
    Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία στο έργο σας για το καλό όλων μας.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 10:15 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΟΣΧΟΣ

    Η χρήση κρατικού αυτοκινήτου δεν έχει άλλο σκοπό από την διευκόλυνση άσκησης των υπηρεσιακών καθηκόντων συγκεκριμένων κρατικών λειτουργών (υπαλλήλων), ορισμένες φορές αναβάθμισης της κρατικής εκπροσώπισης σε συγκεκριμένες εκδηλώσεις και τέλος προστασίας συγκεκριμένων προσώπων, που έχουν άμεση σχέση με κρατικές υποθέσεις, από εγκληματικές ενέργειες. Κάθε άλλη χρήση πρέπει να θεωρείται άσκοπη.
    Επομένως πρέπει να καθοριστεί ποιοί φορείς είναι αυτοί που πρέπει να ασκούν μηχανοκίνητη υπηρεσία (αστυνομία, ΕΚΑΒ, στρατός κλπ), ποιοί έχουν το δικαίωμα να εκπροσωπούν την ελληνική πολιτεία και κατ’ επέκταση τον ελληνικό λαό (πρωθυπουργός, πρόεδρος δημοκρατίας κλπ) και ποιοί χρήζουν προστασίας από δολοφονικές ενέργειες (επίσημοι ξένοι επισκέπτες, εγκληματίες που υπάρχει κίνδυνος αυτοδικίας κλπ).
    Το κρατικό αυτοκίνητο πρέπει να αντιμετωπισθεί σαν εργαλείο δουλειάς και όχι σαν αντικείμενο αναπλήρωσης κενού αρρωστημένης προσωπικότητας ή μικροαπατεωνίας.
    Σημαντικό ίσως θα ήταν, εκτός από την αντικατάστασή τους με άλλα χαμηλού κυβισμού, και η αλλαγή του χρώματός τους από μαύρο σε ένα άλλο χρώμα, πιό υπηρεσιακό, που να μην δημιουργεί την ψευδαίσθηση της εξουσίας και της χλιδής αλλά της εργασίας.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 10:35 | ΚΩΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ.
    ΕΙΜΑΙ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ ΣΕ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ (ΜΟΝΙΜΟΣ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ). ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ, ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΦΘΟΡΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2.000 € (ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΛΟΓΩ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ…ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΛΑΓΚΑΔΙΑ…). ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟΝ Ε.Φ.Ε.Τ., ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΞΙΟΠΟΙΗΤΑ 50 SKODA OCTAVIA ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ, ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΦΟΡΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΟΠΙΕΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΖΩΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΚΤΛ. – ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΥΣ ΤΩΝ ΝΟΜΑΡΧΙΩΝ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ, ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΕΣΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΑΞΤΕ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΣΩΣΤΟ. ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 07:41 | ΔΟΡΓΙΑΚΗΣ ΖΩΗΣ

    ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ.
    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

    ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ. ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΥΠΕΡΒΟΛΗ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΠΟΥ ΛΟΥΦΑΡΟΥΝ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ. ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΧΡΕΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΥΠΕΡΒΑΣΕΙΣ.

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ. ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ.

    ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΗΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΨΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 02:01 | Γεώργιος Μπαρσούμ

    Για μένα πλην του Προθυπουργού και του Προέδρου κανείς άλλος δεν πρέπει να έχει αυτοκίνητο.
    Το ότι κάποιος εκλέχθηκε δεν σημαίνει αυτόματα ότι όλοι οι πολίτες πρέπει να πληρώνουν για αυτόν.
    Αν έχεται την πολιτική βούληση και το σθένος να σας δούμε.
    Από λόγια χορτάσαμε!!!

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 23:26 | Βαλμάς Ισαάκ

    Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

    Αξίζει συγχαρητήρια η πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα πρωτοβου-λία της Κυβέρνησης να διαβουλεύεται ανοικτά και δημόσια με τους Έλληνες.Είμαι σίγουρος ότι η πλειψηφία των Ελλήνων την επιβραβεύει.

    Αναφορικά με το μέτρο του περιορισμού του ατέλειωτου στόλου των κρατικών αυτοκινήτων, που κανείς δεν γνωρίζει τον πραγματικό σήμερα αριθμό τους και της μείωσης του κυβισμού τους,πιστεύω ότι είναι σωστό

    Είναι όμως αναμενόμενο ότι οι λάτρεις της φαυλοκρατίας και του ρουσφετολογικού κράτους,σε όποιο χώρο και εάν ανήκουν,θα ενοχληθούν και θα προσπαθήσουν να υποβαθμίσουν τη σημασία του, είτε γιατί οι ίδιοι θα στερηθούν τα έως τώρα προνόμιά τους είτε γιατί θα θελήσουν να σας αντιπολιτευτούν με φθηνό και αγοραίο τρόπο και για το μέτρο αυτό καθ’ εαυτό και για τον τρόπο διαβούλευσης σας με τους Έλληνες. Εσείς όμως θα πρέπει να κρατήσετε σταθερά το δύσκολο αυτό δρόμο που ξεκινήσατε μαζί με τον ελληνικό λαό και να τον συνεχίσετε σε κάθε περίπτωση, που η λήψη απόφασης θα βαρύνει τους έλληνες αλλά και θα επηρεάσει το μέλλον αυτής της χώρας.

    Ήρθε πλέον ο καιρός να γυρίσουμε σελίδα στο βιβλίο της ιστορίας μας.

    Δυνατά λοιπόν και καλή επιτυχία.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 19:50 | PEDIADITIS MAN

    Μπράβο πολύ καλή ηπρωτοβουλία σας αυτή.
    H συμμετοχική δημοκρατία αρχίζει να αποκτά πραγματικό νόημα.
    Για το θέμα των αυτοκινήτων, λόγω της ιδιαίτερα δύσκολης οικονομικής κατάστασης της χώρας, νομίζω ότι θα πρέπει να γίνει μεγάλη περικοπή του αριθμού των αυτοκινήτων των κρατικών Υπηρεσιών έτσι ώστε να καλύπτουν μόνο τις ανάγκες τους.
    Σε ότι αφορά τα πρόσωπα στα οποία διατίθεται υπηρεσιακό αυτοκίνητο αυτά θα πρέπει να αφορούν τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό,τους Υπουργούς,τους Υφπουργούςκαι βουλευτές, όχι σε Πρώην πρωθυπουργούς καο προέδρους Δημοκρατίας, όχι σε Ιεράρχες, όχι σε Στρατιωτικούς Διοικητές.
    Επιπλέον θα ήθελα να σχολιάσω επ ευκαιρία και την αποδέσμευση των αστυνομικών που χρησιμοποιούνται για την ασφάλεια των υψηλών προσώπων να διατήθεντε ελάχιστοι για όλους τους πρώην υπουργούς, πρωθυπουργούς και προέδρους και για τους πλούσιους κανένας να πάρουν ιδιωτική ασφάλεια. Έτσιθα μπεί μια σειρά σε αυτό το κράτος.

    Καλή δύναμη και καλή επιτυχία σε αυτή σας την προσπάθεια.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 17:15 | Πάνος Μελίστας

    Εξαίρετη πρωτοβουλία η δημόσια διαβούλευση.
    Ετσι, η συμμετοχική δημοκρατία αρχίζει να αποκτά πραγματικό νόημα.
    Η έκφραση της γνώμης των πολιτών θα είναι χρήσιμη για τη διαμόρφωση των διαφόρων επιλογών σας, αλλά θα κάνει και τους ίδιους τους πολίτες να ασθάνονται χρήσιμοι.
    Θα οικοδομηθεί έτσι μια ποιοτική σχέση μεταξύ Πολιτείας και πολίτη.
    Επί του θέματος των αυτοκινήτων, λαμβάνοντας υπόψη και την ιδιαίτερα δύσκολη οικονομική κατάσταση της χώρας, νομίζω ότι θα πρέπει να γίνει δραστική περικοπή του αριθμού των αυτοκινήτων των κρατικών Υπηρεσιών ώστε να καλύπτουν αποκλειστικά και μόνο τις ανάγκες τους και κάτω από αυστηρό έλεγχο.
    Σε ότι αφορά τα πρόσωπα στα οποία διατίθεται υπηρεσιακό αυτοκίνητο αυτά θα πρέπει να αφορούν τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό και τους Υπουργούς.
    Όχι σε Υφπουργούς και Γραμματείς, όχι σε Βουλευτές, όχι σε Πρώην, όχι σε Ιεράρχες, όχι σε Στρατιωτικούς όχι, όχι, όχι…
    Ετσι μπορούμε να μιλάμε για αρχή νοικοκυρέματος και καλού παραδείγματος που τόσο έχει ανάγκη ο τόπος.

    Καλή δύναμη και καλή επιτυχία στην πρωτοπόρα αυτή προσπάθειά σας.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 13:04 | ΑΥΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    εστω και αν ξεκινησατε απο τα μικρα,λειτουργηστε σαν αυτο που ειστε:η μεγαλυτερη εταιρεια στην ελλαδα.και προστατευστε τα συμφεροντα των …μετοχων σαs.δλδ του ελληνικου λαου.
    ετσι αυτοκινητα-αυτα που πρεπει ανα περιπτωση-ΜΟΝΟ σε οσουs ειναι απαραιτητα και τα υπολοιπα,εκποιηση για να μαζεψετε κανα φραγκο και οτι απομεινει σε μκο ‘η ιδρυματα.
    δωστε το συνθημα:οικονομια και αξιοκρατια παντου

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 13:30 | Ανδρέας Κατσιαρδής

    Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

    Συγχαρητήρια γιά την πρωτοβουλία σας να διαβουλευτείτε ανοικτά και δημόσια με τους Έλληνες.
    Κρατήστε ζωντανή και παραγωγική -κατά το δυνατό- την επικοινωνία αυτή.

    Αφορμή λαμβάνοντας, λέω πως «καλά κάνετε και προσπαθείτε να στήσετε σωστά κάποια πράγματα από την κρατική οργάνωση, προχωρείστε γρήγορα και αποφασιστικά», αλλά ακόμη «μην διστάσετε να προσπαθήσετε να αλλάξετε κάτι και απ’όλους εμάς τους απλούς, αλλά και κακομαθημένους πολίτες, γιατί όπως τραγούδησε και ο Δ. Σαββόπουλος, «φταίει και ο ίδιος ο λαός γιατί είναι μαραζιάρης».
    Δυστυχώς, όλοι μαζί «περί άλλων άδοντες» στραβά αρμενίζουμε γιά πολλά χρόνια τώρα, και δεν μας φταίει (μόνο) ο γιαλός.
    Θα διαβάσετε εδώ (ρίχνετε και εσείς καμμιά ματιά όταν προλαβαίνετε αντί της παρουσίας στην Τηλεόραση που θα λιβανίζει ή θα βρίζει την Κυβέρνηση η/και το Κόμμα σας κατά τα συμφέροντα που την ορίζουν) πολλά και διάφορα, όμως τα πραγματικά χρήσιμα θα είναι αυτά, τα κόσμια και καλόπιστα, όπου θα σας κρίνουν οι Πολλοί και μέσα απ’αυτούς η Ιστορία.
    Όταν αυτά τα αντέξετε και τα λάβετε υπ΄όψην σας για να διορθώσετε τα -αναπόφευκτα- λάθη και όχι γιά να σας ξαναψηφίσουν, θα έχετε πραγματικά πετύχει.
    Μάθετε και του άλλους συναδέλφους και τους κομματικούς συντρόφους σας να κάνουν το ίδιο.
    Καλή Επιτυχία.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 13:57 | Ανδρέας Κατσιαρδής

    Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

    Συγχαρητήρια γιά την πρωτοβουλία σας να διαβουλευτείτε ανοικτά και δημόσια με τους Έλληνες.
    Κρατήστε ζωντανή και παραγωγική -κατά το δυνατό- την επικοινωνία αυτή.

    Αφορμή λαμβάνοντας, λέω πως «καλά κάνετε και προσπαθείτε να στήσετε σωστά κάποια πράγματα από την κρατική οργάνωση, προχωρείστε γρήγορα και αποφασιστικά», αλλά ακόμη «μην διστάσετε να προσπαθήσετε να αλλάξετε κάτι και απ’όλους εμάς τους απλούς, αλλά και κακομαθημένους πολίτες, γιατί όπως τραγούδησε και ο Δ. Σαββόπουλος, <>».
    Δυστυχώς, όλοι μαζί «περί άλλων άδοντες» στραβά αρμενίζουμε γιά πολλά χρόνια τώρα, και δεν μας φταίει (μόνο) ο γιαλός.
    Θα διαβάσετε εδώ (ρίχνετε και εσείς καμμιά ματιά όταν προλαβαίνετε αντί της παρουσίας στην Τηλεόραση που θα λιβανίζει ή θα βρίζει την Κυβέρνηση η/και το Κόμμα σας κατά τα συμφέροντα που την ορίζουν) πολλά και διάφορα, όμως τα πραγματικά χρήσιμα θα είναι αυτά, τα κόσμια και καλόπιστα, όπου θα σας κρίνουν οι Πολλοί και μέσα απ’αυτούς η Ιστορία.
    Όταν αυτά τα αντέξετε και τα λάβετε υπ΄όψην σας για να διορθώσετε τα -αναπόφευκτα- λάθη και όχι γιά να σας ξαναψηφίσουν, θα έχετε πραγματικά πετύχει.
    Μάθετε και του άλλους συναδέλφους και τους κομματικούς συντρόφους σας να κάνουν το ίδιο.
    Καλή Επιτυχία.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 13:57 | Μιχαήλ Μινούσης

    Ενα μεγάλο μπράβο -και πιστεύω να το συνεχίσετε αυτό της δημόσιας διαβούλευσης με τον απλό λαό των καθημερινών προβλημάτων του τόπου μας-στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ που επιτέλους τολμά.
    Να προχωρήσετε σε τομές βαθιές το έχει ανάγκη ο τόπος μη διστάσετε να βάλετε το μαχαίρι βαθειά και ο απλός πολίτης θα το αναγνωρίσει και θα προχωρήσει μαζί σας.
    Η περίφημη θεωρία του πολιτικού κόστους πρέπει να παέι στα σκουπίδια
    αυτή η θεωρία έχει φτάσει τον τόπο μας στο χείλος της καταστροφής.
    Μην λυγίσετε από τις πιέσεις κομματικών πασόκων και να έχετε κατά νου ότι οι γνήσιοι πασόκοι πρέπει να συμφωνούν με την αξιοκρατία να πιστεύουν στην ισονομία να βοηθούν στην πρόοδο να λατρεύουν την διαφάνεια να έχουν όραμα ένα δίκαιο κράτος που να οδηγήσει σε ένα ισχυρό και ρωμαλέο έθνος.
    Κάθε άλλη οπτική γωνία θα πρέπει να την εκλαμβάνετε ως μη ελληνική πρωτίστως και δευτερευόντως ως μη πασοκική και να δράσετε αναλόγως.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 13:33 | Μιχαήλ Μινούσης

    Σε καμμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να δοθεί κρατικό αυτοκίνητο στους μητροπολίτες.
    Μόνο στον αρχιεπίσκοπο.

  • Θεωρω οτι η χρηση υπηρεσιακων αυτοκινητων για τις μετακινησεις του Πρυτανη και των Αντιπρυτανεων ειναι μια περιττη πολυτελεια. Τα μελη της Πρυτανειας ειναι πανω απο ολα ερευνητες και ενα σοβαρος ερευνητης για να προωθησει την ερευνα του χρειαζεται μια λιτη, συγκροτημενη και αφοσοιωμενη στο αντικειμενο του ζωη. Ως αντιπρυτανης απο το 2007 στο Πανεπιστημιο Κρητης δεν χρησιμοποιησα παρα μονο μια φορα το υπηρεσιακο αυτοκινητο και αυτη την φορα που το χρησιμοποιησα αισθανθηκα αβολα.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 11:18 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΟΔΟΥΚΑΣ

    Συμφωνώ με τις απόψεις του Λ.Λιαρόπουλου. Για να λειτουργήσει ολοκληρωμένα αυτή η καλή ιδέα πρέπει μέσα σε μία λογική προθεσμία να βρεθεί απασχόληση για τους οδηγούς των αυτοκινήτων που θα αποδεσμευτούν. Ισως με μετάταξη ή άλλη διαδικασία. Πολλά σχολεία π.χ. έχουν ανάγκη από φύλακες .

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 01:55 | Κόσμίδης Μανώλης

    Το πρόβλημα με τα κρατικά αυτοκίνητα είναι πολύ μεγάλο όσοι έχουν ασχοληθεί με το αντικείμενο αυτό θα πρέπει να βρέθηκαν σε ένα μεγάλο εμπόδιο που λέγεται απογραφή
    Σε μελέτη που έκανα στην υπηρεσία βρέθηκα μπροστά σε ένα πρόβλημα
    Πόσο αυτοκίνητα είναι σε χρήση και πόσα είναι γενικά γραμμένα και από ποια χρονολογία . Φυσικά σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για μητρώο
    Αποτέλεσμα ένας μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων να έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία και να μην έχει διαγραφεί
    Αυτό διευκόλυνε την άναρχη χρήση των υπολοίπων αυτοκινήτων που ποτέ δεν μπορούσε να ελεγχτεί αφού δεν ήταν ποτέ σε γνώση πόσα αυτοκίνητα είναι σε πραγματική χρήση πόσα πάνε για ψώνια και πόσα αυτοκίνητα που εδώ και πολλά χρόνια δεν κυκλοφορούν τροφοδοτούν κρατική βενζίνη σε ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα
    Υπάρχει Δήμαρχος με τρία κρατικά αυτοκίνητα ( πορτοκαλί πινακίδες )και δυο μερσεντές που δεν είναι γνωστό που είναι σήμερα
    Ο Ούλαφ Πάλμε πάντως πήγαινε με τα πόδια και όταν τον σκότωσαν γυρνούσε με τα πόδια από το Θέατρο
    Το πρώτο που πρέπει δηλαδή να γίνει είναι η απογραφή και ο καθορισμός συγκεκριμένης ποσότητας βενζίνης ανάλογα με την χρήση κάθε κρατικού αυτοκινήτου πολύ σημαντικό αυτό

  • 23 Οκτωβρίου 2009, 20:38 | ιωαννης-γεωργιος ρανος

    Μπραβο
    αλλα αυτο το…..μικρο ! βημα να σηματοδοτησει περικοπες
    και σε πολλες αλλες χλιδατες ! δαπανες του δημοσιου .
    θα εφαρμοστει αυστηρα και στους κηφηνες παπαδες ?
    θα πληρωνουν τις κλησεις του Κ.Ο.Κ και οι διαφοροι αξιωματουχοι του δημοσιου ?
    π.χ οσοι βγαινουν απο το γκαραζ της βουλης και τους βολευει να χρησιμοποιουν το αντιθετο ρευμα (λεωφορειολωριδα της λ.αμαλιας ?)
    η ο αστυφυλακας που θα τους δωσει κληση θα μετατιθεται στα συνορα ?
    αυτα και αλλα πολλα
    παντως
    ευχες για καλη αρχη

  • 23 Οκτωβρίου 2009, 19:07 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΕΞΙΟΥ

    ΟΙ ΣΤΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΒΑΘΜΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ ΚΑΙ ΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.
    AN TOYΣ ΜΕΤΡΗΣΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ.

  • «Έχετε ένα τεράστιο πολιτικό πλεονέκτημα». Να το εκμεταλλευθείτε αυτό και γρήγορα να αλλάξετε τα πάντα με τόλμη και χωρίς υπολογισμούς και φόβο.
    «Προσοχή μην αρχίσει ο εσωτερικός πολιτικός συμβιβασμός».
    Μέχρι τώρα έχετε δείξει καλά δείγματα.

    Η παρούσα υπουργική απόφαση είναι μάλλον άτολμη.

  • 23 Οκτωβρίου 2009, 10:52 | ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΛΙΑΡΟΠΟΥΛΟΣ

    Η μεγαλύτερη εξοικονόμηση πόρων μπορεί να γίνει με τον περιορισμό των οδηγών και όχι μόνο των αυτοκινήτων. Ως χρήστης (επανειλημμενα)υπηρεσιών κρατικού αυτοκινήτου και οδηγού, σας διαβεβαιώ ότι τον περισσότερο καιρό τον περνούν καθήμενοι και κουτσομπολεύοντας, αλλά αμοιβόμενοι αδρά (και) με υπερωρίες. Η λύση είναι απλή: να γίνει ένα car pool όπου ο καθένας από τους «δευτερεύοντες» δικαιούχους μπορεί με SMS , τηλέφωνο ή όποιο άλλο τρόπο να ζητά αυτοκίνητο για συγκεκριμένη μέρα και ώρα και … τελειώσαμε.
    Ο περιορισμός μέχρι κατάργησης των προσωπικών οδηγών θα έχει και ένα άλλο τεράστιο όφελος: Επειδή είναι γνωστό ότι το αυτοκίνητο αποτελεί το μεγαλύτερο κίνητρο διαγκωνισμού των κομματικών απαρατσίκων για μία κυβερνητική θέση (πουλάνε … μούρη στις γυναίκες και τους γνωστούς τους)αν ξέρουν ότι η θέση «πάει χωρίς οδηγό» θα συμμαζευτούν και θα γλυτώσουν και οι υπουργοί από τους αγράμματος που τους πολιορκούν. Ενας σοβαρός άνθρωπος με διάθεση προσφοράς, δεν χρειάζεται αυτοκίνητο και, κυρίως, οδηγό. Ο ανεπάγγελτος κομματικός, όμως….

  • 23 Οκτωβρίου 2009, 09:21 | ΜΑΥΡΕΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

    Μήπως ο περιορισμός στη χρήση κρατικών οχημάτων πρέπει να ισχύει και για τις επιχειρήσεις που έχει συμμετοχή το Ελληνικό Δημόσιο, και είναι εισηγμένες στο Ελληνικό Χρηματιστήριο, διότι εκεί γίνεται το μεγάλο φαγοπότι. Αυξήσεις στους μισθούς, bonus, αυτοκίνητα, πιστωτικές κάρτες, ταξίδια για την ανώτατη διοίκηση κ.λ.π. Αυτά περιορίζουν τα καθαρά κέρδη των επιχειρήσεων και συνεπώς τα μερίσματα που παίρνει το Ελληνικό Δημόσιο και κακώς υπολογίζονται ως marketing expenses που συμμετέχει σε αυτά αναλογικά με το ποσοστό που κατέχει στις εταιρείες αυτές και το Ελληνικό Δημόσιο. Το Δημόσιο έχει έννομο συμφέρον να επέμβει στις σπατάλες αυτές και δεν καταλαβαίνω γιατί οι εκπρόπωποι του Ελληνικού Δημοσίου στις Επιχειρήσεις αυτές που είναι (Μέλη Διοικητικών Συμβουλίων των Επιχειρήσεων αυτών) δεν καταψηφίζουν τυχόν τέτοιες προτάσεις. Γνωρίζετε ότι τα αυτοκίνητα αυτά με την αποχώρηση των συγκεκριμένων στελεχών από τις επιχειρήσεις αυτές παραχωρούνται (μέσω leasing ή με ένα μικρό τίμημα) για δική τους χρήση? Μήπως έτσι είναι ένας τρόπος να μπορεί η κυβέρνηση να διατηρεί σταθερά τα τιμολόγια των συγκεκριμένων επιχειρήσεων (ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΕΛΤΑ, κ.λ.π.) για το χρονικό διάστημα που διαρκεί η ύφεση στην Ελληνική Αγορά? Μήπως έτσι δεν βοηθάει η κυβέρνηση τα Ελληνικά νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις σε αυτή την χρονική στιγμή?

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 22:34 | ΚΩΣΤΑΣ

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.
    ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ (ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ,ΝΟΜΑΡΧΕΣ,ΔΗΜΑΡΧΟΙ,ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ) ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ.

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 20:32 | Παντελής Παπαδογιάννης

    κ. Ραγκούση συγχαρητήρια για την ιδέα σας, ελπίζω κάποιος να τα διαβάσει ολα αυτα και να καταλαβουμε εμπρακτα εμεις που τα γραψαμε οτι αξιζε τον κοπο και δεν χασαμε απλα τον χρονο μας.
    Συμφωνω με τον Ελληνα της Στοκχολμης στην Σουηδια που τυγχανει και γνωστός μου, για την υπερβολη της Ελληνικης Πρεσβειας να εχει 3 ΤΡΙΑ υπηρεσιακα αυτοκινητα με ολο το μεγαλο κοστοσ που σημαινει αυτο για τιν Ελλαδιτσα μας, αλλες μεγαλυτερες χωρες εχουν μονον 1 ΕΝΑ καλο αυτοκινητο, πολυτελειας.
    Εμεις γιατι να εχουμε 3 δεν το καταλαβαινω και εμεις οι Ελληνες πολιτες εδω πανο να τα βλεπουμε να κυκλοφορουν για τα ψωνια των κυριων δεξια κι αριστερα ΑΣΚΟΠΑ ΕΞΟΔΑ και πολυ μεγαλα εξοδα δεδομενων και των κλιματολογικων συνθηκων της χωρας. ΕΝΑΙ ΚΡΙΜΑ Η ΣΠΑΤΑΛΗ ΑΥΤΗ. Ελπιζω να κανετε κατι και να μας ενημερωσετε κιολας ετσι για να ξερουμε οτι επιασε τοπο η γνώμη μας.
    Σας ευχαριστω και ευχομαι καλη επιτυχια στο εργο σας

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 17:07 | ΠΑΡΙΩΤΑΚΗ ΒΑΝΝΑ

    ΟΛΟΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΥΠΟΥΡΓΟΙ, ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΛΠ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΡΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.
    ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΠΩΛΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΤΑ ΕΣΟΔΑ.
    ΚΑΤ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΟΥΤΗΕ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΣ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 17:11 | Σπυρίδων Τόλιος

    Με βάση το σχόλιο μου στην πρώτη ενότητα είναι ευνόητο ότι πρέπει να τροποιηθεί το εν λόγω άρθρο και να αποσαφηνιστεί ο τρόπος αποζημίωσης (καύσιμα – ασφάλεια – συντήρηση) των Φυσικών ή Νομικών Προσώπων οι οποίοι έως σήμερα χρησιμοποιούσαν κρατικά αυτοκίνητα και εφεξής θα χρησιμοποιούν τα ιδιόκτητα αυτοκίνητα τους για τις μετακινήσεις της υπηρεσίας τους.Επίσης να καθοριστούν τα κριτήρια που πρέπει να πληρούν τα αυτοκίνητα που θα αγοραστούν για τις ανάγκες των Υφυπουργών – Υπουργών – Πρωθυπουργού(κατά προτίμηση υβριδικά).
    Τέλος να τεθεί ένα χρονικό διάστημα εφαρμογής της συγκεκριμένης ρύθμισης με την δυνατότητα παράτασης (με δεδομένο ότι δεν θα βρισκόμαστε σε τέτοια δεινή οικονομική κατάσταση εφ όρου ζωής – ελπίζω).

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 15:04 | Φένια Μπότσιου

    Ειναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο το γεγονός ότι μπορούμε να εκφράσουμε την άποψή μας για θέματα που μας αφορούν άμεσα (αφού εμείς ως φορολογούμενοι πολίτες πληρώνουμε ουσιαστικά τα αυτοκίνητα του δημοσίου).
    Κατά τη γνώμη μου κρατικό αυτοκίνητο θα δικαιολογούσα στον Προθυπουργό και στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μόνο. Θα προσέθετα όμως ότι και οι δύο θα έπρεπε με κάποιον τρόπο να δώσουν το παράδειγμα στους υπολοίπους με την επιλογή τους στο συγκεκριμένο θέμα.
    Οπωσδήποτε είμαι αντίθετη με το γεγονός να παρέχεται κρατικό αυτοκίνητο στους άρχοντες της τοπικής αυτοδιοίκησης και στους αξιοματούχους της εκκλησίας.
    Για την περίπτωση που απαιτείται κρατικό αυτοκίνητο για να διεκπεραιώνουν την εργασία τους δημόσιοι υπάληλοι και λειτουργοί, κάλλιστα μπορεί να υπάρχει στόλος κρατικών αυτοκινήτων που να κατανέμεται ανάλογα με τις ανάγκες. Τα αυτοκίνητα όμως αυτά θα παραμένουν στο πάρκινγκ τους το βράδυ και οι υπάληλοι θα πηγενοέρχονται στις δουλειές τους με το δικό τους μέσο όπως και όλοι εμείς οι υπόλοιποι.
    Τέλος, πιστεύω πως η προμήθεια των απαραίτητων οχημάτων θα πρέπει να γίνεται από τον ΟΔΔΥ.

    Σας ευχαριστώ

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 14:14 | Kostas T

    1. Καλή αρχή με τη Δημόσια Διαβούλευση και την Ηλεκτρονική Δημοκρατία, έστω και ως πρόθεση.

    2. Θετική η προσπάθεια περιορισμού της κρατικής σπατάλης και της προστασίας του περιβάλλοντος.

    3. Ας εφαρμοστούν όμως οι αρχές της Καλής Νομοθέτησης (όχι παραπομπές και αναφορές σε άλλα άρθρα, νόμους κλπ. που είναι δύσκολο να εντοπιστούν)

    4. Φοβάμαι ότι το εν λόγω σχέδιο νόμου δεν καλύπτει όλες τις περιπτώσεις κρατικών αυτοκινήτων, αλλά μόνο «για πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ. ή με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους». Τι γίνεται για παράδειγμα με τα αυτοκίνητα των 300 βουλευτών (προφανώς βαρύνουν τη Βουλή και δεν περιλαμβάνονται σ’ αυτό το σχέδιο νόμου), τα οχήματα των διαφόρων ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ, τα στρατιωτικά οχήματα κλπ.

    5. Το κράτος θα πρέπει να βαρύνεται γενικά με έξοδα κίνησης κρατικών λειτουργών. Οι ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού (ξεχωριστά ΝΠΔΔ από το Κράτος), η Εκκλησία της Ελλάδος (ΝΠΔΔ) και τα διάφορα ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ να βαρύνονται τα ίδια από τον προϋπολογισμό τους με τα έξοδα κίνησης των λειτουργών τους, βάσει κοινών κανόνων που θεσπίζει το Κράτος. Φυσικά χήρες και ορφανά (ιδιώτες) δεν βλέπω για ποιό λόγο πρέπει να καλύπτονται. Οι στρατιωτικοί (Διοικητές μονάδων κλπ.) να κινούνται με στρατιωτικά οχήματα (κατάλληλων προδιαγραφών) όπως απαιτεί ο ρόλος τους κι όχι με λιμουζίνες.

    6. Όλες οι κρατικές δαπάνες (και τα έξοδα κίνησης) στο διαδίκτυο (αρχή της δημοσιότητας – λογοδοσία).

    7. Αποκλειστικά για τα μέλη της Κυβέρνησης (για εκτός έδρας μετακινήσεις), Πρόεδρο Δημοκρατίας και επίσημους προσκεκλημένους της Κυβέρνησης υπάρχουν πολυτελή υβριδικά αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού (άλλης εταιρείας από τις γνωστές 2). Σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει να επιλεγεί η μέθοδος leasing ώστε να ελεγχθεί το κόστος.

  • Αξιότιμε κε Υπουργέ,
    χαίρομαι πολύ ως φορολογούμρνος πολίτης γιατί αντιλαμβάνομαι ότι με μέτρα σαν αυτό και παρόμοια,ένα μέρος των αμέσων και εμμέσων φόρων που καταβάλλω δεν θα σπατελιέται.
    Σας συγχαίρω για την απόφαση που λάβατε και σας παρακαλώ πολύ πριν προβείται στις απαιτούμενες ενέργειες, να εξετάσετε καλά το θέμα εάν για λόγους οικονομίας και μόνο, πρέπει να αντικατασταθούν άμεσα όλα τα αυτοκίνητα ή θα πρέπει να γίνει σταδιακά αφού γίνει απόσυρση και καταστροφή των ασύμφορων για την κυκλοφορία ( Κυβισμός, υπερκατανάλωση, παλαιότητα κλπ )αυτοκινήτων. Πιστεύω ότι τα νέα οικονομικά και αντιρρυπογόνα αυτοκίνητα εάν προμηθευτούν άμεσα, θα έχουν ένα μη αμελητέο κόστος αγοράς.
    Παρακαλώ επίσης όπως στο μέτρο του δυνατού, ελέγξετε τι έγιναν και που έχουν δοθεί τα αυτοκίνητα που χρησημοποιήθηκαν στους Ολυμπιακούς αγώνες.
    Με εμπιστοσύνη στην κρίση και την διάθεση των ανθρώπων που σας περιβάλλουν και θα βοηθήσουν στην εφαρμοπγή του μέτρου, δεν κάνω καμία υπόδειξη, γιατί δεν γνωρίζω πόσα αυτοκίνητα και γιατί χρησημοποιεί κάθε υπηρεσία κρατική. Είμαι απόλυτα σύμφωνος για τον περιορισμό του αριθμού των. Αντιλαμβάνομαι πάντως την αναγκαιότητα ύπαρξης αυτοκινήτων και πιθανότατα περεταίρω εμπλουτισμού,των υπηρεσιών για τις ανάγκες, ( Υγείας,πρόνοιας,πρόληψης εγκλήματος
    κλπ.)
    Ένα σχόλιο ακόμα παρακαλώ. Φοβάμαι ότι υπάρχει παραπληροφόρηση ή λάθος αντίληψη για τους συμπολίτες που γράφουν για τις Ι. Μητροπόλεις. Προσωπικά γνωρίζω πάρα πολύ καλά ότι το αυτοκίνητο που κατέχει η Μητρόπολη στην οποία ανήκω, είναι αγορασμένο και κυκλοφορεί με χρήματα αποκλειστικά της Μητροπόλεως. Γναρίζω ότι σε μερικές Μητροπόλεις έχουν δοθεί αυτοκίνητα από τον ΟΔΔΥ, για την εξυπηρέτηση κυρίως των εξωτερικών Ιεραποστολών και τα έξοδα των οποίων καλύπτονται απο τις ίδιες.
    Ευχριστώ για την φιλοξεναία και σας εύχομαι Καλή Επιτυχία.