Άρθρο 53 Έναρξη ισχύος

Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

  • 30 Νοεμβρίου 2020, 16:30 | Μαριάνθη Σπουργίτη

    Δεν μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα. Χρειάζεται κάποια μεταβατική περίοδος μερικών ετών. Επιπλέον, απαιτείται αιτιολογική έκθεση που να αποδεικνύει την άμεση αναγκαιότητα εφαρμογής ενός τόσο σημαντικού νομοσχεδίου και μάλιστα εν μέσω πανδημίας και λον ντάουν.

  • 29 Νοεμβρίου 2020, 22:12 | Κώστας

    Αν ψηφιστεί αυτό το νομοσχέδιο θα πρέπει να εφαρμοστεί μετα το 2025 τουλάχιστον ώστε να υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος για τους κόπους τοσων ατόμων να σπουδάσουν και να αποκτήσουν τα πτυχία, μεταπτυχιακά, ξενες γλώσσες, δευτερα πτυχία και διδακτορικά που απέκτησαν.

  • 28 Νοεμβρίου 2020, 15:35 | Τραγεα Παναγιώτα

    Απαράδεκτο προς απόσυρση

  • 27 Νοεμβρίου 2020, 09:43 | el – x-

    Εντελώς αναξιοκρατικό. Η έννοια του κράτους δικαίου προφανώς σας διαφεύγει. Επίσης παντελώς ανεπίτρεπτο να νομοθετείτε σε περίοδο καραντίνας και εν μέσω πανδημίας.20 ολόκληρα χρόνια μας πήρε για να σπουδάσουμε και να αποκτήσουμε την πολυπόθητη εργασιακή εμπειρία και έρχεστε να τα αλλάξετε όλα. Αλήθεια όσοι εισηγούνται αυτό το νομοσχέδιο μπήκανε στη διαδικασία να εργαστούν με συμβάσεις ξανά και ξανά, να αγωνίζονται για υψηλούς βαθμούς πτυχίων και την απόκτηση μεταπτυχιακών; Αυτοί που έχουν υψηλούς βαθμούς πτυχίων είναι ελάχιστοι. Γιατί λοιπόν να αλλάξετε τη μοριοδότηση; Πριμοδοτείτε τις ξένες γλώσσες λες και πρόκειται να εργαστούν όλοι στο Υπουργείο Εξωτερικών ή στα όργανα της Ευρ. Ένωσης. Η πιο παραγωγική γενιά αυτής της χώρας θα καταστραφεί. Δεν σας εκλέξαμε για αυτό. Κοιτάξτε να βελτιώσετε την καθημερινή ζωή των πολιτών, να επιλύσετε καίρια προβλήματα και μην ασχολείστε με το ΑΣΕΠ γιατί αντί να εκσυγχρονίσετε το σύστημα προσλήψεων θα το πάτε πολύ πίσω. Θα πρέπει να ξεπεράσετε το σύνδρομο του ότι «νομοθετώ άρα είμαι και παραγωγικός». Οι νομοθετικές πρωτοβουλίες πρέπει να είναι στοχευμένες. Η Ευρ. Επιτροπή ζητάει από τα κράτη μέλη να πάρουν μέτρα για να επιτευχθεί το λεγόμενο better regulation. Η Ελλάδα ωστόσο είναι βαθιά νυχτωμένη. Μην το προχωρήσετε σε καμία περίπτωση. Ξανά δείτε το. Δεν είναι πρόσφορο το έδαφος για κάτι τέτοιο!!!

  • 26 Νοεμβρίου 2020, 10:55 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Η κατεύθυνση προς την οποία κινείται το νομοσχέδιο είναι τελείως λάθος κατά τη γνώμη μου.
    Ευτελίζονται προσόντα με τη δικαιολογία ότι δεν κάνουν τον υποψήφιο ιδανικό για τη θέση.
    Έχει αναφερθεί για παράδειγμα ότι εμπειρία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά και ξένες γλώσσες δεν θα πρέπει να συνυπολογίζονται σημαντικά. Μα όποιος έχει κάνει κάτι από αυτά εύκολα καταλαβαίνει ότι από ΌΛΑ κάτι κερδίζεις σε γνώση. Όσο «χαλαρό» και να είναι ένα μεταπτυχιακό κάτι θα σου δώσει, ακόμα κι αν εκείνη τη στιγμή δεν το καταλάβεις θα έρθει η στιγμή που θα χρησιμοποιήσεις αυτή τη γνώση.
    Επιπλέον, όλα όσα προανέφερα σε διαμορφώνουν και σε βελτιώνουν σε αποδοτικότητα, σε κάνουν ικανότερο να αντιμετωπίσεις μια κατάσταση και αν φέρεις σε πέρας κάτι που σου έχει ανατεθεί.
    Πώς μπορούν να αντικατασταθούν όλα αυτά που σου προσφέρουν οι σπουδές και η διαρκής επιμόρφωση (το ουσιαστικό τους κομμάτι και όχι το «χαρτί») με ένα τεστ πολλαπλών επιλογών;
    Το υπάρχον σύστημα ΑΣΕΠ είναι από τα λίγα πράγματα στην Ελλάδα που λειτουργούν επί σειράς ετών και έχουν πλήρη αποδοχή από τους υποψηφίους, χωρίς γκρίνιες και υπονοούμενα για «πλάγιες» μεθόδους, για ποιο λόγο να το πειράξετε;
    Το υπάρχον πρόβλημα στις προσλήψεις δεν ήταν τα κριτήρια διορισμού αλλά η καθυστέρησή τους. Εστιάστε λοιπόν στην ηλεκτρονική διεκπεραίωση των διαδικασιών αλλά χωρίς αλλαγή κριτηρίων (τα οποία έχουν την αποδοχή των υποψηφίων και δεν αφήνουν «παραθυράκια»).
    Το θέμα είναι το σύστημα από αξιοκρατικό (που είναι) και αργό γίνει αξιοκρατικό και γρήγορο, όχι από αξιοκρατικό και αργό να γίνει αναξιοκρατικό και γρήγορο.

  • 25 Νοεμβρίου 2020, 03:37 | Μαρια

    Θα πρεπει να ισχυσει μετα απο μια 5ετια.

  • 24 Νοεμβρίου 2020, 14:04 | Γεωργία

    Προτείνω να διατηρηθεί το υπάρχον σύστημα, δηλαδή και προκηρύξεις με γραπτό διαγωνισμό αλλά και προκηρύξεις με σειρά προτεραιότητας. Έτσι θα δίνονται ΙΣΕΣ ευκαιρίες σε ΟΛΟΥΣ, και στους νέους που δεν έχουν προϋπηρεσία αλλά και στους μεγαλύτερους που δεν έχουν το χρόνο να προετοιμαστούν για τις εξετάσεις! Είναι ΑΔΙΚΟ να ακυρώνεται η προσπάθεια τόσων ετών!

  • 24 Νοεμβρίου 2020, 09:54 | Γεωργία

    Να αποσυρθεί! Ματώσαμε κύριοι τόσα χρόνια για την απόκτηση όλων αυτών των ακαδημαϊκών προσόντων. Σεβαστείτε τον κόπο των πολιτών που πίστεψαν σε αυτό το κράτος, παρέμειναν στη χώρα και εργάζονται εδώ! ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΟ ΑΣΕΠ!

  • 23 Νοεμβρίου 2020, 18:21 | NTASIOS

    Διαφωνώ σε οποιασδήποτε μορφής συνέντευξη και θεωρώ αδιανόητο να μην υπάρχει ένας εύλογος χρόνος προσαρμογής (τουλάχιστον μίας τετραετίας)όπως προβλέπεται και στον εκλογικό νόμο…

  • 22 Νοεμβρίου 2020, 14:50 | EYA

    Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες!Η ισχύς του νόμου να είναι τουλάχιστον μετά από 3-4 χρόνια!
    Έγιναν θυσίες για να αποκτηθούν πτυχία και άλλες περγαμηνές. Δεν είναι κάτι εύκολο να σπουδάζεις για 15 χρόνια και να περιμένεις να περιμένεις και μετά να αλλάζει όλο το σύστημα….

  • 22 Νοεμβρίου 2020, 00:10 | Ρουλα

    Θα πρέπει να υπάρξει μεταβατική περίοδος τουλάχιστον 5ετιας. Είναι δυνατόν, οι κόποι μας για να μαζέψουμε πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλωσσες κτλ, να πηγαίνουν ουσιαστικά χαμενοι; μέχρι τώρα όλα αυτά μοριοδοτουνταν και γι αυτο αγωνιστήκαμε να τα αποκτήσουμε για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε μια θέση στο δημόσιο. Ειναι άδικο και αναξιοκρατικο να εξαρταται το αν θα διοριστεις απο μια συνεντευξη και ενα τεστ.

  • 21 Νοεμβρίου 2020, 03:26 | Μιχαήλ Βολκίδης

    Να αποσυρθεί.

  • 21 Νοεμβρίου 2020, 03:37 | Μάγδα

    Είναι νομοσχέδιο που ανταπορκίνεται στις συνθήκες του 1960 . Σίγουρα θέλετε να το φέρετε στην βουλή προς ψήφιση? Ποίος το έγραψε ?

  • 18 Νοεμβρίου 2020, 14:49 | Δ Μ

    Γιατί τόση βιασύνη; Συμπεριλαμβάνεται η αιτιολογική έκθεση; Υπάρχει επιστημονική επιτροπή και ποιοι την απαρτίζουν; Σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, εν μέσω καραντίνας και απαγόρευσης κυκλοφορίας των πολιτών με τη χώρα να έρχεται αντιμέτωπη με σοβαρά προβλήματα η κυβέρνηση φέρνει προς ψήφιση ένα τόσο σημαντικό νομοσχέδιο, τυχαίο; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει συζήτηση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (πανεπιστήμια, ενώσεις εργαζομένων κ.τ.λ.), είναι τόσο αναγκαία η αλλαγή που πρέπει να γίνει τόσο άμεσα;

  • 18 Νοεμβρίου 2020, 08:27 | γεωργιου αλεξανδος

    Πριν αλλαξετε το νομο,
    απαγορευστε τις μονιμοποιησεις συμβασιουχων απο τους δημους, που προσφευγουν στα διοικητικα δικαστηρια κ μονιμοποιουνται αν εχουν συναπτες συμβασεις κ οι δημαρχοι δεν εξαντλουν οχι μονο τα ενδικα μεσα επειδη ετσι αποφασισε ο ΣΥΡΙΖΑ.

    Εμεις μαζευαμε πτυχια κ αλλοι μονιμοποιηθηκαν επειδη ετυχε να συναπτπυν συμβασεις με δημους. κ οχι παλια…τωρα 2016 κ 2017

    Αυτα το υπουργειο δεν τα βλεπει;

    τι να κανω το γραπτο οταν εχω αυτη την κερκοπορτα ανοιχτη;

  • 17 Νοεμβρίου 2020, 14:40 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΡΙΟΣ ΜΑΡΑΓΓΟΣ

    Καλησπέρα σας.
    Δεν μοιάζει δίκαιο να αλλάζει έτσι μία διαδικασία , όπου πάνω σε αυτήν και τα κριτήρια τις αγωνίστηκε μια ολόκληρη γενιά.
    καλός η κακός τα προηγούμενα χρόνια όσοι επιθυμούσαμε μια συγκεκριμένη θέση , αναζητούσαμε σε προηγούμενες προκηρύξεις τα κριτήρια που χρειαζόταν και με κόπο χρήμα και πολύ διάβασμα ξεκινούσαμε να συλλέγουμε τα απαραίτητα χαρτιά/πτυχία/σεμινάρια.
    Ουσιαστικά όποιος ήθελε πιο πολύ μια θέση θα ήταν και αυτός που θα έκανε τις πιο πολλές θυσίες για να μαζέψει τα πιο πολλά χαρτιά.
    Τώρα με το νέο αυτό σύστημα απλά πετάτε τον κόπο όλων όσων προσπαθούσαν αυτά τα χρόνια. σαν να τους λέτε οτι κακός πέταξαν τα νιάτα τους.
    1 χρόνο φροντιστήριο θα κάνουν όλοι και θα έχουν τις ίδιες πιθανότητες. Τις ίδιες πιθανότητες θα έχει κάποιος που το έκανε στόχο ζωής, τις ίδιες και αυτός που δεν έκανε τίποτα τόσα χρόνια και απλά στάθηκε τυχερός την μία μέρα τις εξέτασης.
    η εξέταση όμως δεν μπορεί να είναι αντικειμενική , διότι δεν μπορεί να καλύψει το εύρος όλον τον γνώσεων ενός ατόμου.
    είναι σαν το παράδειγμα που συγκρίνουν 2 ζώα για το πιο θα πετάξει πιο γρήγορα , και ο ελέφαντας μοιάζει άχρηστος μπροστά στο περιστέρι , ενώ αν τα σύγκριναν στο βάρος το περιστέρι θα έμοιαζε αυτό άχρηστο .
    η εξέταση είναι μόνο η μία άκρη του νομίσματος .
    Δεν γίνεται ένα κράτος δικαίου να πετάει τον αγώνα μου και τα πτυχία μου στα σκουπίδια.

  • Δεν υπάρχει πρόβλεψη αξιολόγησης γνώσης ξένων γλωσσσών είτε ως μοριοδότηση κατοχής αντίστοιχου τίτλου με αντίστοιχη διάκριση επιπέδου γνώσης ανάλογη με τον αντίστοιχο τίτλο, είτε ως πρόβλεψη εξέτασης γνώσης (προφορική ή/και γραπτή) μέσω αντίστοιχης δοκιμασίας στο σώμα της προβλεπόμενης γραπτής δοκιμασίας γνώσεων και δεξιοτήτων.