Άρθρο 1 Σκοπός

1. Σκοπός του Μέρους Α’ είναι η διασφάλιση της ακεραιότητας και της διαφάνειας κατά την άσκηση δραστηριοτήτων επιρροής.
2. Σκοπός του Μέρους Β’ είναι η ενίσχυση της διαφάνειας και της λογοδοσίας κατά την προσφορά δώρων, ωφελημάτων και άλλων παροχών προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τα μέλη της Κυβέρνησης.

  • 7 Ιουλίου 2021, 10:28 | Α.Κ.

    Σα δε ντρεπόμαστε ! Δεν διαβάζουμε ΚΑΝΕΝΑ άρθρο, αλλά ερωτάται ο υπουργός και η κυβέρνηση με βάση προηγούμενες πρακτικές :
    – γιατί δεν είναι λειτουργικό, ανοιχτό και εύκολο να αξιοποιηθεί από όλους τους υπαλλήλους το σύστημα , εφόσον ούτως ή άλλως ζητούν να εργαστούν σε θέση δημόσια χωρίς να απειλείται «το ισοζύγιο» των δημοσίων υπαλλήλων;
    -για το ΥΠΑΙΘ δημιουργεί τόσα προβλήματα , εφόσον είναι το μόνο που καλύπτει ΑΜΕΣΑ τα κενά του οποτεδήποτε στη χρονιά;
    -γιατί εμπαίζετε διαχρονικά τους εκπαιδευτικούς και δη τους επιτυχόντες σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ (οι πλέον ικανοί και αξιολογημένοι που δεν μπήκαν από το παράθυρο με αμαρτωλές – ενίοτε- προϋπηρεσίες και οι μόνοι που δεν είχαν άκρες κομματικού ή φιλικού βολέματος, αλλιώς ΔΕΝ θα ήταν καν στο δημόσιο;;; αντί να έχουν και προώθηση κιόλας εντός των υπηρεσιών τους )και τους πετάτε μπαλάκι από υπηρεσία σε υπηρεσία (και του υπ. εσωτερικών) , αφού δεν είναι διαφανές και λειτουργικό το σύστημα; περιληπτικά : σχετικά με το θέμα της αποδέσμευσης σε προηγούμενο κύκλο 2018 επί υπουργίας Γαβρόγλου , και ενώ το αρμόδιο όργανο γνωμάτευσης, ΚΥΣΔΕ, αποφάνθηκε θετικά, έγινε αναπομπή της απόφασης (για να μη ληφθεί πολιτική απόφαση ) και με νέα σύνθεση σε ένα μήνα περίπου το ίδιο όργανο έκρινε ότι δεν αποδεσμεύει. η ειρωνεία και ο εμπαιγμός συνεχίστηκε από τη δική σας, κ. Κεραμέως, η οποία σε μια στιγμή μεγαλοψυχίας μόλις ανέλαβε αποδέσμευσε όλους τους αιτούντες ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ αίτηση καν επανεξέτασης , αλλά ΦΕΥ είχαν γίνει από τους φορείς υποδοχής οι επιλογές ΚΑΙ παρότι ήταν μερικοί ΠΡΩΤΟΙ στις επιλογές λόγω καθυστέρησης μη αποδέσμευσης ΧΑΣΑΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ! Είναι ηθικό αυτό και νόμιμο; αποτελεί στοιχείο ισονομίας και ισοπολιτείας των δημοσίων υπαλλήλων; Κάποιοι είναι β’ κατηγορίας; Ακόμα μεγαλύτερη υποκρισία φυσικά ο προηγούμενος κύκλος, για τον οποίο η ίδια υπουργός δεν έδειξε την ίδια μεγαλοψυχία (για να αποκαταστήσει και απέρριψε πολλές αποδεσμεύσεις (όχι κάποιων ημετέρων ωστόσο, που υπηρετούν και στο υπουργείο της μάλιστα , δεν είμαστε τόσο ηλίθιοι). Δεν είναι οι εκπαιδευτικοί που ζητούν μετάταξη ανίκανοι να μείνουν στην τάξη – ίσα ίσα πολύ ικανοί για πολλές θέσεις- αλλά η απογοήτευση και η αηδία πια από την αντιμετώπιση του ΥΠΑΙΘ και συνολικά είναι απαράδεκτη.
    Δεν θα λύσετε το θέμα (παρά τις όποιες θετικές κινήσεις). Δώστε μεγαλύτερη ευελιξία και εξορθολογισμό στο δημόσιο. Δεν πάει άλλο.