• Σχόλιο του χρήστη 'Θεοδόσιος Θέος, ΣΠΒ'' | 3 Μαΐου 2019, 12:49

    -Αρ. 63: Η αυτοδίκαιη απόλυση λόγω ορίου ηλικίας στα 67 (και μάλιστα χωρίς μεταβατικές διατάξεις), χωρίς "αντισταθμιστικά μέτρα", δημιουργεί συσσώρευση στα ανώτερα κλιμάκια της επετηρίδας και εμποδίζει την ομαλή υπηρεσιακή εξέλιξη των Συμβούλων και Γραμματέων. Προτείνεται η εισαγωγή - τουλάχιστον - διαζευκτικού ορίου 37 ή κατ' ανώτατο 40 χρόνων υπηρεσίας, στα οποία να συμπεριληφθούν και τυχόν χρόνια προυπηρεσίας σε άλλο κλάδο του Υπουργείου. Επίσης, θα μπορούσε να εισαχθεί όριο ηλικίας μικρότερο ή ίσο του 65 για ανάληψη Πρεσβείας στο Εξωτερικό. Η διεύρυνση του αριθμού των Πρεσβευτών- Συμβούλων θα μπορύσε να αποτελέσει ένα ακόμη "αντισταθμιστικό". -Αρ 69&2δ σε συνάφεια με αρ. 72&5δ: Να καταργηθεί η συμπερίληψη "εγγράφων θετικού ή αρνητικού περιεχομένου" από τον ατομικό φάκελο και την αξιολόγηση, διότι αποτελούν κερκόπορτα για την εισαγωγή οποιουδήποτε κακόπιστου εγγράφου προερχόμενου από παράγοντες εκτός πρεσβευτικής ή προξενικής Αρχής με πιθανό στόχο την άσκηση εκβιασμών και πιέσεων ένατι διπωματικών υπαλλήλων, για εξυπηρέτηση ιδιοτελών συμφερόντων. - Αρ. 70: Δυστυχώς, η σημαντικότερη παράμετρος του συστήματος αξιολόγησης που θα έπερεπε να είναι η στοχοθεσία, παραπέμπεται για το μέλλον, ενώ οι νεοεισερχόμενες διατάξεις αποτελούν επιλεκτική αντιγραφή του Ν4369/2016 χωρίς π.χ. να προβλέπουν και αντίστροφη αξιολόγηση προισταμένου από υφιστάμενο. -Αρ. 72&11β: Να καταργηθεί η παραγραφή του πειθαρχικού παραπτώματος μεροληπτικής σύνταξης έκθεσης αξιολόγησης, η οποία για ανεξήγητο λόγο έχει τεθεί στα 3 χρόνια. Είναι γνωστό ότι διαδικασίες τελεσιδικίας ενστάσεων επί εκθέσεων αξιολόγησης είναι υπερβολικά χρονοβόρες, με αποτέλεσμα να καθίστανται πιθανές ανάλογες παραγραφές. -Αρ. 79: Παραμένει δυστυχώς, έστω και με όριο διάρκειας 2 ετών, ο χωρίς όριο αριθμός ειδικών αποστολών, ως εν δυνάμει παράλληλο σύστημα αδιαφανών μεταθέσεων. Προτείνεται να παραμείνει τουλάχιστον το σημαρινό όριο των 20 ειδικών αποστολών κατ΄έτος με ταυτόχρονη δημοσιοποίησή τους για εκδήλωση ενδιαφέροντος. Η αιτιολόγηση "για υπηρεσιακούς λόγους όταν δεν μπορούν οι θέσεις να καλυφθούν με άλλο τρόπο" είναι τουλάχιστον ατυχής και επιδέχεται κάθε παρερμηνίας. Η απόψη του Κλάδου εν προκειμένω, τουλάχιστον όπως έχει εκφραστεί με γενική ομοφωνία στις προηγούμενες Συνελεύσεις, είναι σαφής. - Αρ. 93& ε και στ: Η αύξηση των κατώτατων ορίων παραμονής στους βαθμούς των Συμβούλων, δεν μας εξηγήθηκε ποτέ γιατί ήταν αναγκαία, αλλά είναι αυταπόδεικτο ότι αποτελεί συνέπεια της αύξησης των ορίων συνταξιοδότησης χωρίς τα αντισταθμιστικά που προανέφερα. - Αρ. 103&β και δ: Δεν νομίζω ότι πρέπει να αποδεχτούμε την παραχώρηση διευθυντικού δικαιώματος του Κλάδου στην Ε1 Διεύθυνση και στη Γενική ΥΔΑΣ, προς όφελος του Κλάδου Εμπειρογνωμόνων. - Αρ. 139&10Αβ,γ: Να καταργηθεί η μείωση καταβολής δαπάνης οικοσκευής σε περίπτωση ημιεπιπλωμένης ή πλήρως επιπλωμένης κατοικίας διότι αφενός δεν μπορεί πάντα να διαπιστωθεί και αφετέρου καθιστά το τελικό ποσό ανεπαρκές σε σχέση με τις τιμές αγοράς μεταφοράς οικοσκευών, όπως έχει ως τώρα ήδη διαπιστωθεί από αριθμό συναδέλφων που έχουν αναγκαστεί να συνεισφέρουν εξ΄ιδίων, γεγονός απαράδεκτο για υπηρεσιακή μετακίνηση.