• Σχόλιο του χρήστη 'George Arctouros' | 7 Μαρτίου 2022, 16:16

    Το Άρθρο 8, παρ. 1: "Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας μπορεί να είναι και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας ή/και των άμεσων θυγατρικών της εταιρειών" έρχεται ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ το Άρθρο 8, παρ. 4, εδ. β.: "β) δεν κατέχουν θέση Προέδρου του Δ.Σ., εκτελεστικού μέλους του Δ.Σ., ή διευθυντικού στελέχους στην Εταιρεία, ή σε επιχείρηση που συνδέεται με την Εταιρεία με σχέση μητρικής–θυγατρικής". Αναγνωρίζετε δηλαδή την ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ στην περίπτωση κατοχής θέσεων του Δ.Σ. από μη ανεξάρτητα σε σχέση με την Εταιρεία φυσικά πρόσωπα, και ΑΝΤΙ να απαγορεύσετε σε τέτοια πρόσωπα να μετέχουν στο Δ.Σ., όχι μόνον τους το επιτρέπετε, αλλά τους καθιστάτε και πλειοψηφία, εφόσον από τα 7 μέλη του Δ.Σ. μόνον για τα τρία (3) από αυτά διασφαλίζετε ότι θα είναι "ανεξάρτητα και μη εκτελεστικά". Στο δε άρθρο 8, παρ. 3, "3. Η θητεία των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου είναι πενταετής και μπορεί να ανανεώνεται", επί της ουσίας δημιουργείτε ένα Δ.Σ. με δυνάμει ισόβια ισχύ. Άρθρο 18, παρ. 2, πρώτη πρόταση, "2. Ο εσωτερικός ελεγκτής ορίζεται από την Γενική Συνέλευση και είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης", κατά την γνώμη μου ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ το άρ. 18, παρ.2, τελευταία πρόταση, "Ο οριζόμενος ελεγκτής παρέχει τις υπηρεσίες του με σύμβαση παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών". Εδώ δηλαδή μας λέτε ότι ένας υπάλληλος πλήρως εξαρτημένος από το συμβόλαιό του με την Εταιρεία, και άρα από την ίδια την Εταιρεία, μπορεί ταυτοχρόνως να είναι και ανεξάρτητος, δηλαδή να ασκεί κριτική στον ίδιο τον εργοδότη του, από τον οποίο μάλιστα εξαρτάται πλήρως και αποκλειστικά, ήτοι δεν έχει άλλη πηγή χρηματοδότησης επαγγελματικής φύσεως. Εγώ το δέχομαι, αν μου υποδείξετε σε ποιό μέρος της Ελλάδας συμβαίνει κάτι τέτοιο, για να πάω να το δω.