• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΣ - ΦΙΛΟΣ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΗΣ' | 1 Δεκεμβρίου 2010, 14:08

    Κύριε ΥΠΟΥΡΓΕ , Κύριε ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ, Κύριε. ΓΕΝΙΚΕ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΞΗΣ Η προσπάθεια είναι αξιέπαινη και αποτελεσματική αφού δίνει διέξοδο στη σημερινή στασιμότητα της Υπηρεσίας της Ελληνικής Αγροφυλακής. Για την τελμάτωση της Υπηρεσίας, τη σταδιακή της απομόνωση και την μερική της απαξίωση ευθύνονται όλοι εκείνοι, ανώνυμοι και επώνυμοι, που μελετούσαν την οικολογική αστυνομία χωρίς να την πιστεύουν. Και μόνο η παντελής έλλειψη εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης των στελεχών της Υπηρεσίας αυτής αποδεικνύει το μέγεθος της αδιαφορίας των ιθυνόντων. Η Υπηρεσία λειτούργησε από το ενδιαφέρον και τις φιλότιμες προσπάθειες του αγρονομικού προσωπικού. Ίσως εντός εξαμήνου από την ίδρυση και τη μετονομασία της σε Οικολογική ή Περιβαλλοντική Αστυνομία θα έπρεπε η Υπηρεσία αυτή να έχει μεταφερθεί και να κατέχει, με την κατάλληλη στελέχωσή της, περίοπτη θέση στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης ή στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής. Η χρησιμότητα της Αγροφυλακής για την εξυπηρέτηση της αγροτικής ασφάλειας έχει διαχρονικά κριθεί και κάθε παροχή υπηρεσιών με αρμοδιότητες που διευκολύνουν την αγροτική παραγωγή και ανάπτυξη και την ασφάλεια αγροτικών κτημάτων και ιδιοκτησιών είναι αποδεκτή από το σύνολο του πληθυσμού και ειδικότερα της αγροτικής και κτηνοτροφικής οικογένειας. Η αγροτική ασφάλεια είναι μέρος της περιβαλλοντικής ασφάλειας αλλά παρά τις ιδιαιτερότητες και το εύρος των αρμοδιοτήτων διαφαίνεται από τις διατάξεις του άρθρου 19 η συρρίκνωση ενός Αρχηγείου και μιας αυτοτελούς Υπηρεσίας σε μία και μόνη Δ/νση Αγροτικής Ασφάλειας της Ειδικής Γραμματείας Δασών και Περιβάλλοντος. Πιθανόν ένα και μόνο άρθρο να μην επαρκεί για την κάλυψη των σημαντικών νομικών και οργανωτικών αναφορών για την συγχώνευση και την ενσωμάτωση με μετάταξη του προσωπικού. Είναι ευνόητο ότι η ενσωμάτωση των αρμοδιοτήτων και του προσωπικού στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής και ειδικότερα στην Ειδική Γραμματεία Δασών και Περιβάλλοντος δημιουργεί από μόνη της νομικά, λειτουργικά και υπαλληλικά προβλήματα. Στις επιμέρους παραγράφους του άρθρου 19 του παρόντος σχεδίου νόμου δεν καταγράφεται ευκρινώς και επακριβώς το μέγεθος των διατάξεων του Νόμου 3585/2007 που θα συνεχίσουν να ισχύουν. Επίσης δεν περιγράφεται το αρμόδιο όργανο που θα κρίνει τα προσόντα για την ένταξη του προσωπικού ανάλογα με τα τυπικά του προσόντα. Ακόμη το μετατασσόμενο προσωπικό θα συνεχίσει να έχει την ιδιότητα του ειδικού ανακριτικού υπαλλήλου για τα αγροτικά αδικήματα και μόνο; Επιπλέον παραβλέπει την αιτιολογική έκθεση για τις οργανικές θέσεις και αντί «συνιστώνται αντίστοιχες οργανικές θέσεις» αναγράφεται «καταλαμβάνουν ισάριθμες κενές οργανικές θέσεις» - « ή στην περίπτωση που τα τυπικά τους προσόντα δεν ανταποκρίνονται στις θέσεις που προβλέπονται στους οργανισμούς των Υπηρεσιών που μετατάσσονται, καταλαμβάνουν προσωποπαγείς θέσεις που δημιουργούνται με την απόφαση μετάταξης ». Στην περίπτωση αυτή το αγρονομικό προσωπικό καταλαμβάνει ήδη υπάρχουσα μόνιμη οργανική θέση και θα πρέπει να ενταχθεί με το ίδιο νομικό καθεστώς.