• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Κουλαξίδης (Υπηρεσία Ασύλου)' | 21 Οκτωβρίου 2019, 00:47

    Επισημαίνεται ότι απαιτείται αναριθμητισμός των παραγράφων διότι η παρ. 2 επαναλαμβάνεται. Παρ. 2 – Θα έπρεπε να προβλέπεται ότι στην περίπτωση αναλφάβητων αιτούντων το περιεχόμενο του εγγράφου ενημέρωσης θα επεξηγείται στους αιτούντες μέσω των υπηρεσιών διερμηνέα σε γλώσσα επικοινωνίας που θεωρείται ότι κατανοούν επαρκώς. Επιπλέον, οι συγκεκριμένες πληροφορίες δύνανται να παρέχονται περαιτέρω και με ηλεκτρονικά μέσα (πχ. μέσω ειδικής ιστοσελίδας και εφαρμογής «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων). Παρ. 2 (3?) Για την αποδοχή κατηγορίας αλλοδαπών δημόσιων εγγράφων προκειμένου να πραγματοποιηθούν συγκεκριμένες διοικητικές ενέργειες (για παράδειγμα, για την τροποποίηση των στοιχείων ταυτότητας των αιτούντων όπως προβλέπεται στις παραγράφους 1 και 3 του άρθρου 79 του ίδιου σχεδίου νόμου) αυτά θα πρέπει να είναι, σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία, κατάλληλα επικυρωμένα και επίσημα μεταφρασμένα στα Ελληνικά. Παρ. 4 (5?) – Ο αναγραφόμενος στο δελτίο των αιτούντων περιορισμός κυκλοφορίας και διαμονής κατά το άρθρο 45 θα πρέπει να αίρεται αυτόματα μετά την αναγνώρισή τους ως δικαιούχων διεθνούς προστασίας, σύμφωνα και με τις προβλέψεις του άρθρου 33 του ίδιου σχεδίου νόμου.