Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΙΣΘΩΣΗ, ΤΡΙΤΕΚΝΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣΆρθρο 19 Πιστοποίηση τριτεκνικής ιδιότητας – Προσθήκη άρθρου 1Β στον ν. 3454/2006Σχόλιο του χρήστη Ιωάννης Σαμαράς | 5 Αυγούστου 2025, 16:00
Σε γενικές γραμμές το νομοσχέδιο κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Όμως, σε μια εποχή όπου η ελληνική οικογένεια βάλλεται από παντού, πρέπει να γίνουν ενέργειες που να ευνοούν και την εγγύς καθημερινότητα των τριτέκνων, ειδικά όσων και οι δύο είναι εργαζόμενοι. Οι τρίτεκνοι πρέπει να αποκτήσουν πλήρη πρόσβαση στα κοινωνικά τιμολόγια ενέργεια, αν ανεβεί το εισοδηματικό όριο τότε θα επιλυθούν πολλά ζητήματα, όπως αυτό που αναφέρω παρακάτω: Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου τα σχολεία είναι κλειστά, υπάρχει πρόβλημα με τη φύλαξη των παιδιών αυτών που δε διαθέτουν βοήθεια από γονείς ή συγγενείς. Συγκεκριμένα, λόγω εισοδηματικών κριτηρίων, δεν υπάρχει η δυνατότητα εγγραφής των παιδιών σε Δημοτικά ΚΔΑΠ. Πληρώνουμε, για τη φύλαξη των παιδιών, στα ιδιωτικά ΚΔΑΠ ιδιαίτερα υψηλά δίδακτρα ισάξια με το ενοίκιο του σπιτιού μας. Ένα άλλο εξίσου σημαντικό ζήτημα είναι το ωράριο λειτουργίας των σχολείων κατά την σχολική περίοδο, όταν το ωράριο εργασίας των γονέων αρχίζει από τις 07:00 και τα νηπιαγωγεία δέχονται τα παιδιά στις 07:45 και τα Δημοτικά σχολεία σχολεία στις 07:00, τότε δημιουργείται πρόβλημα με την προσέλευση των γονέων στην εργασία τους. Δεν υπάρχει ένα θεσμικό πλαίσιο ή σχολικές υποδομές που να καλύπτουν τους γονείς και τους εργαζόμενους σε αυτές τις υποδομές ώστε να εξισορροπηθεί ο χρόνος της πρωινής προέλευσης για τον εργαζόμενο γονέα αλλά και τον εργοδότη και να είναι όλοι σύννομοι. Γενικά, οι τρίτεκνοι γονείς παρακαλούν, διαπραγματεύονται και "ταπεινώνονται" στον προϊστάμενο τους ώστε να τους "λυπηθεί" που έχουν τρία (03) παιδιά και θέλουν τα τα συνοδεύσουν στο σχολείο. Ευχαριστώ πολύ.