• Σχόλιο του χρήστη 'Βενετία Αντωνάκα' | 27 Ιουνίου 2026, 19:16

    1. Το καθαρό ωρομίσθιο των 4,50 ευρώ μέσω εργοσήμου είναι ιδιαίτερα χαμηλό, ειδικά όταν δεν καταβάλλονται δώρα, επίδομα αδείας, αμοιβή αργιών και λοιπές παροχές που λαμβάνουν οι υπόλοιποι εργαζόμενοι. Παρακαλώ να εξεταστεί η αύξησή του ανάλογα, ώστε να εξασφαλίζεται δίκαιη και αξιοπρεπής αμοιβή. 2. Η χορήγηση δωρεάν σεμιναρίου πρώτων βοηθειών είναι απαραίτητη για τους προσωπικούς βοηθούς. 3. Πρέπει να φτιαχτεί τρόπος οι προσωπικοί βοηθοί να έχουν πρόσβαση ή επικοινωνία με μητρώο ωφελούμενων που αναζητούν προσωπικο Βοηθό. Η αναμονή να μας καλέσουν για να βρούμε εργασία δεν λειτουργεί. 4. Πρέπει να δημιουργηθεί υπηρεσία όπου οι προσωπικοί βοηθοί θα μπορούν να λαμβάνουν υποστήριξη για προβλήματα της εργασίας τους. Το helpdesk είναι απόλυτα ανεπαρκές.