• Σχόλιο του χρήστη 'Ευαγγελος' | 28 Ιουνίου 2026, 01:43

    Θα ήθελα ξεκινωντας πω ένα μεγάλο μπράβο για την προσπάθεια σας και την προσοχή που δίνετε στα ΑΜΕΑ ώστε να μπορέσουν να ενταχθούν ομαλά στο κοινωνικό σύνολο και να ανεξαρτητοποιηθούν. Θα πρέπει όμως να μεριμνήσετε για τις αποδοχές των ΠΒ να αυξηθούν τόσο ωστέ να προσελκύσουν περισσότερους εργαζόμενους για να πετύχει το πρόγραμμα . Γιατί καλό,είναι ο διπλασιασμός των ωφελουμενων αλλά αν δεν υπάρχουν προσωπικοί βοηθοί είναι δωρον άδωρον. Επίσης ας υπάρχει κατηγοριοποίηση της αμοιβής για τις βαριές περιπτώσεις όπως αυτές της κινητικής αναπηρίας που οι περισσότεροι ΠΒ αποφεύγουν για ευνόητους λόγους.π με αποτέλεσμα να δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο η προσπάθεια για συνεργασίες .Δηλ.αντι 4’5€/ω να είναι 6’5€/ω