|
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Το νομοσχέδιο δεν έχει ακολουθήσει την αρμόζουσα δημοκρατική οδό. Οτιδήποτε δεν αφορά σε μια απλή μεταρρύθμιση αλλά ανακατατάσσει εκ βάθρων ένα τόσο σημαντικό πυλώνα λειτουργίας του Έθνους όπως η Άμυνα και Ασφάλεια του, οφείλει να φέρει την σφραγίδα έγκρισης του Ελληνικού Λαού. Κοινώς να έχει τεθεί υπόψη του μέσω προεκλογικής εξαγγελίας. 2. Το Έλληνικό κράτος παρουσιάζεται ως ο πλέον αναξιόπιστος εργοδότης καθώς ουσιαστικά αλλάζει μονομερώς μια εργασιακή σύμβαση, παρεκκλίνοντας από την εγκύκλιο εισαγωγής ( με οριοθετημένο και σαφές career path) των σπουδαστών στις Στρατιωτικές Σχολές ΑΣΣΥ. Οι περισσότεροι σπουδαστές ΑΣΣΥ της περασμένης δεκαετίας, παρότι έχουν εισαχθεί με βαθμολογία υψηλότερη παλαιότερων και σημερινών σπουδαστών ΑΣΕΙ, καθηλώνονται αιφνιδίως μετά την αποφοίτησή τους σε χαμηλόβαθμα κλιμάκια. 3. Το νομοσχεδίο ορίζει χρονικά το τέλος των Στρατιωτικών Σχολών ΑΣΣΥ. Αλήθεια ποιός θα δοκιμάσει την τύχη του στις πανελλαδικές εξετάσεις για μία σχολή με μικρή και αμφίβολη εξέλιξη? Ποιός είναι αυτός που θα εγγυηθεί ότι σε 10-15 χρόνια μια δυσμενέστερη εξέλιξή του δεν θα βρεθεί σε μία άλλη ατζέντα? 4. Μέχρι παρόντος, η στασιμότητα που εφαρμόζει σε χιλιάδες στελέχη το υπόψη νομοσχέδιο προκύπτει για τις ΕΔ από πειθαρχικό παράπτωμα ή ανικανότητα. Τι από τα δύο ισχύει? Και αλήθεια, τι επαγγελματικό κίνητρο μπορεί να έχει πλέον ένας δια νόμου στάσιμος? 5. Η προσπάθεια σύγκλισης με έτερες ΕΔ (όπως των ΗΠΑ) είναι ατυχής. Οι εν λόγω ΕΔ δεν διαθέτουν Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές, διαθέτουν Υπαξιωματικούς από απλή κατάταξη και έχουν την δυνατότητα να πληρώνουν πολλούς ανειδίκευτους με μεγάλους μισθούς καθώς και να τους συνταξιοδοτούν νωρίς με προνόμια. Τι από όλα αυτά έχει την δυνατότητα να κάνει η χώρα μας? Απλά έναντι έτερων ΕΔ, θα απωλέσει το ακαδημαϊκό προβάδισμα που έχει στις Σχολές των Υπαξιωματικών και την συναφή δυνατότητα τους να υποστηρίζουν την χρήση, επισκευή & κατασκευή νέων – πολύπλοκων τεχνολογιών. 6. Εκ των ανωτέρω, προκύπτει ένα νομοσχέδιο ηθικά (πρωτίστως και τουλάχιστον) μετέωρο.