Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 21 - Τέλος «ανθεκτικότητας» στην κλιματική κρίση Η αύξηση του τέλους για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις είναι υπερβολική, καθώς εξισώνει την πλειονότητα των καταλυμάτων με την επιβάρυνση που αντιμετωπίζουν τα ξενοδοχεία 5 αστέρων. Με την τόσο υψηλή αύξηση, η πολιτεία μοιάζει να «τιμωρεί» τη βραχυχρόνια μίσθωση προς όφελος άλλων κλάδων. Άρθρο 26 - Προσωρινοί περιορισμοί στις βραχυχρόνιες μισθώσεις α) Το κράτος έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει τον αριθμό των ακινήτων σε βραχυχρόνια μίσθωση ανά ταχυδρομικό κώδικα. Γιατί λοιπόν να αποκλείονται ολόκληρες περιοχές, ενώ υπάρχουν τμήματα χωρίς έντονη τουριστική ανάπτυξη; β) Η λήψη ΑΜΑ θα πρέπει να συνδεθεί με τον ΑΤΑΚ και όχι με τον αριθμό του μισθωτηρίου. Ένα ακίνητο που ήδη βρίσκεται σε βραχυχρόνια μίσθωση και έχει ανατεθεί σε εταιρεία διαχείρισης υποχρεούται σε νέο ΑΜΑ αν υπάρξει αλλαγή στο μισθωτήριο, κάτι που δημιουργεί επιπλέον δυσκολίες. γ) Οι ιδιοκτήτες και οι εταιρείες διαχείρισης για τα υπάρχοντα ακίνητα στη βραχυχρόνια μίσθωση βρίσκονται σε αδιέξοδο, καθώς δεν μπορούν να πουλήσουν ή να αλλάξουν διαχειριστή με το σημερινό σύστημα έκδοσης ΑΜΑ. Η προσέγγιση αυτή χρειάζεται επανεξέταση ώστε να διασφαλιστεί μια ισορροπία που θα ενισχύει τον κλάδο χωρίς να τον επιβαρύνει άδικα.