• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΤΑΒΟΥΤΑΣ' | 12 Οκτωβρίου 2025, 10:55

    Ως προς την παράγραφο 3 του παρόντος άρθρου, προτείνεται η αναγνώριση για τη μισθολογική εξέλιξη, περά από την προϋπηρεσία στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, το πτυχίο/πτυχία που αποτέλεσαν τυπικό προσόν κατάταξης στα σώματα ασφαλείας προς τήρηση των αρχών της αναλογικότητας και της ίσης μεταχείρισης και όχι μόνο του χρόνου απόκτησης ιατρικής ειδικότητας για τους ιατρούς. Επίσης για την ανωτέρω κατηγορία προτείνεται η αναγνώριση εμπειρίας του ιδιωτικού τομέα. Για τον λόγο αυτό δόθηκε με το ισχύον καθεστώς, στους αξιωματικούς ειδικών καθηκόντων, ο βαθμός του υποπυραγού – πλην των ιατρών του πυραγού – που αντιστοιχούσε σε 2 επιπλέον μισθολογικά κλιμάκια (ήτοι 2+2 έτη προϋπηρεσίας). Κάτι τέτοιο οδηγεί σε άδικη μεταχείριση του υφιστάμενου προσωπικού Ειδικών Καθηκόντων, τη στιγμή που μέχρι πρότινος (ν. 4472/2017, Α΄ 74) το κατεχόμενο μισθολογικό κλιμάκιο εμφανίζει ισχυρή εξάρτηση με τον κατεχόμενο βαθμό, και με το υπό διαβούλευση σ/ν η εξάρτηση αυτή χαλαρώνει σημαντικά. Με το ισχύον καθεστώς οι συνάδελφοι που δεν έχουν πρότερη προϋπηρεσία στον δημόσιο τομέα, θα βρίσκονται στο 1ο μισθολογικό κλιμάκιο με βασικό μισθό μικρότερο κατά 15 ευρώ (τωρινό Α33). Οι αξιωματικοί ειδικών καθηκόντων είναι επιστημονικό προσωπικό υψηλής εξειδίκευασης, σύμφωνα και με την προκήρυξη του 2021 (https://civilprotection.gov.gr/en/node/64944#:~:text=%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%AE%CF%81%CF%85%CE%BE%CE%B7%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%20%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CF%8C%CE%BD%20%CF%80%CE%B5%CE%BD%CE%AE%CE%BD%CF%84%CE%B1,%CE%BF%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82%20%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC%20%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82%20%CE%B5%CE%BE%CE%AE%CF%82%20%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%82%20%CF%80%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CF%87%CF%89%CE%BD:.)