• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Μ.' | 17 Οκτωβρίου 2025, 13:16

    Τα κλιμάκια λόγω Integrated Μaster πρέπει να προσμετρούνται προσθετικά σε τυχόν άλλα συναφή και αναγνωρισμένα μεταπτυχιακά και διδακτορικά διπλώματα. Η εν λόγω ρύθμιση τα αντιμετωπίζει ως μεταπτυχιακά κατά την έννοια του άρθρου 9 του ν.4354/2015, το οποίο ορίζει ότι σε περίπτωση πολλαπλών τίτλων αναγνωρίζεται μόνον εκείνος που αποφέρει το μεγαλύτερο μισθολογικό όφελος. Ο συμψηφισμός τους με τα υφιστάμενα μεταπτυχιακά και διδακτορικά οδηγεί την πλειοψηφία των συναδέλφων, που ήδη έχει αξιοποιήσει τα πρόσθετα κλιμάκια σε μηδενικό αποτέλεσμα! Ήδη βαθμολογικά και μοριοδοτικά (για κρίσεις και πρόσληψη) τα Ιntegrated Μaster λειτουργούν προσθετικά στα υφιστάμενα. Η κατοχή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου συνδέεται άρρηκτα με την 5ετή διάρκεια των σπουδών (η οποία αναγνωριζόταν μισθολογικά μέχρι το 2011), συνεπώς θα πρέπει και πάλι να αναγνωρίζεται επιπρόσθετα και ως εκ τούτου να οδηγεί σε πρόσθετη μισθολογική προώθηση επιπλέον δύο (2) Μ.Κ. από τη μισθολογική προώθηση που προκύπτει λόγω κατοχής μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ή διδακτορικού τίτλου ή λόγω αποφοίτησης της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης. Η πρότασή μου είναι να αφαιρεθεί από το σχετικό σημείο η φράση «οποίοι δεν κατέχουν διακριτό μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης μετά τη λήψη του πτυχίου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης», ώστε να διαμορφωθεί ως εξής: «αα) Οι κάτοχοι του ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου του άρθρου 46 του ν.4485/2017 (Α΄ 114) και του άρθρου 78 του ν.4957/2022 (Α’ 141), προωθούνται κατά δύο (2) Μ.Κ.», ώστε να συμπεριληφθούν όλοι οι κάτοχοι Ιntegrated Μaster, ανεξάρτητα από τυχόν άλλο μεταπτυχιακό. Επιπλέον οι ενιαίοι και αδιάσπαστοι τίτλοι σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου του άρθρου 46 του ν.4485/2017 (Α΄ 114) και του άρθρου 78 του ν. 4957/2022 (Α’ 141), είναι εξ΄ ορισμού συναφείς με το αντικείμενο του υπαλλήλου καθώς αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του πτυχίου των σπουδών : i)το οποίο αποτελούσε απαραίτητο προσόν διορισμού σύμφωνα με την προκήρυξη της θέσεως κατά την πλήρωση της, ii) το οποίο αποτελεί τη βάση του άσκησης των καθηκόντων που ανατίθενται και ως εκ τούτου οι ενιαίοι και αδιάσπαστοι τίτλοι σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου είναι εξ’ ορισμού απόλυτα συναφείς με το αντικείμενο απασχόλησης. Συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να υπόκεινται στη κρίση συνάφειας του αρμοδίου οργάνου, προσθέτοντας επιπλέον διοικητικά βάρη και καθυστερήσεις. Η πρότασή μου είναι να διαμορφωθούν τα σχετικά σημεία ως εξής: «β) Η κατάταξη στα Μ.Κ. της προηγούμενης περίπτωσης (α), εξαιρουμένης της περίπτωσης (αα), πραγματοποιείται μόνο όταν το περιεχόμενο των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών είναι συναφές με το αντικείμενο απασχόλησης του υπαλλήλου, όπως προκύπτει από την προκήρυξη της θέσεως κατά την πλήρωση ή την περιγραφή της θέσης εργασίας από τον οργανισμό της Υπηρεσίας. Για τη συνδρομή ή όχι της προϋπόθεσης αυτής αποφαίνεται το αρμόδιο, για την αναγνώριση των τίτλων αυτών, όργανο. Οι ενστάσεις που υποβάλλονται κατά των αποφάσεων που απορρίπτουν τη συνάφεια των μεταπτυχιακών τίτλων εξετάζονται από ειδική τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης για τριετή θητεία και αποτελείται από μέλη του Α.Σ.Ε.Π. που προτείνονται από τον Πρόεδρό του. Με όμοια απόφαση ρυθμίζεται κάθε θέμα σχετικό με τη λειτουργία της Επιτροπής. Η νέα κατάταξη και τα οικονομικά αποτελέσματα αυτής ισχύουν από την ημερομηνία υποβολής της σχετικής αίτησης και όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών.» «δ) Σε περίπτωση κατοχής πλέον του ενός των τίτλων των περ. α), και γ) οι υπάλληλοι εξελίσσονται στα Μ.Κ. που προβλέπονται για τον ανώτερο τίτλο σπουδών. Σε περίπτωση κατοχής τίτλου της περ. αα) οι υπάλληλοι προωθούνται επιπλέον των Μ.Κ. που προβλέπονται για τον ανώτερο τίτλο σπουδών των περ. α) και γ) , κατά δύο (2) Μ.Κ. »