Αρχική Mέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών...ΜΕΡΟΣ Α΄ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΜΕΤΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (Άρθρα 15-23)Σχόλιο του χρήστη ΖΩΗ ΠΕΤΡΑ | 2 Ιουνίου 2026, 08:34




Το σχόλιο που θα ήθελα να υποβάλλω αφορά μεν τη ρύθμιση των 72 δόσεων αλλά κυρίως αφορά τη νοοτροπία του Δημοσίου όσον αφορά τις ρυθμίσεις γενικά. Πιστεύω λοιπόν ότι πρέπει το Δημόσιο να σταματήσει με κάθε νέα ρύθμιση που προσφέρει στους οφειλέτες να θέτει οποιαδήποτε ήδη υπάρχουσα, ενεργή και ενήμερη ρύθμιση σε καθεστώς απώλειας και να τους αναγκάζει να ρυθμίζουν εκ νέου το σύνολο της οφειλής. Με τον τρόπο αυτό τους αναγκάζει να εγκαταλείψουν συμφέρουσες δόσεις που μπορούν να εξυπηρετήσουν και να αναλάβουν νέες υποχρεώσεις που ενδεχομένως σε βάθος χρόνου δε θα μπορούν να εξυπηρετήσουν. Η γνώμη μου είναι ότι κάθε οφειλέτης θα πρέπει να μπορεί να έχει το δικαίωμα επιλογής και αν θέλει να κρατήσει μία ήδη υπάρχουσα ρύθμιση ενός ευνοϊκου νόμου και να ρυθμίσει τα υπόλοιπα χρέη του με τη νέα ευνοϊκή ρύθμιση να μπορεί να το κάνει.