• Σχόλιο του χρήστη 'Α. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ' | 2 Ιουνίου 2026, 11:21

    Για ποιό λόγο η ρύθμιση οφειλών στην ΑΑΔΕ αφορά σε οφειλές μέχρι 31-12-2023 και δεν δίνει την ευκαιρία σε μία άλλη κατηγορία πολιτών να ρυθμίσει τις οφειλές των ετών 2024 και 2025; Όποιος δηλαδή έχει χρέη στην τελευταία διετία τιμωρείται με αποκλεισμό από το δικαίωμα της ρύθμισης...και μετά πώς ακριβώς ξεχρεώνει;