• Σχόλιο του χρήστη 'Απόφοιτος ΑΕΙ, master, απόφοιτος ΕΣΔΔΑ, επιτελικός, PhD' | 2 Ιουνίου 2026, 12:59

    Ως προς το άρθρο 54: Απαράδεκτη διάταξη που όχι μόνο υποβιβάζει τον κλάδο επιτελικών στελεχών, αλλά δυστυχώς, καθιστά σαφές, ότι τον χρησιμοποιεί μόνο ως όχημα ανέλιξης (συγκεκριμένα μισθολογικής προώθησης) λοιπών υπαλλήλων που θέλησαν να επωφεληθούν από την ύπαρξη του και τις προβλέψεις στο άρθρο 107. Άραγε επιθυμούν να εξισωθούν λόγω των περισπούδαστων καθηκόντων που εκτελούν οι ούτως ή άλλως ανύπαρκτοι "επιτελικοί", οι οποίοι στην πράξη περιορίζονται σε εργασίες απόφοιτων γυμνασίου; Αντί να ενδυναμώσετε τον κλάδο και να μεριμνήσετε με σοβαρότητα για να μείνει κάτι πίσω στη διοίκηση, συνεχίζετε να ενεργείτε βάσει α λα γκρέκα υποσαχάριου δημόσιου δικαίου, κομματιάζοντας τη διοικητική ελίτ σε απόφοιτους ΕΣΔΔΑ με επιτελικότητα, απόφοιτους χωρίς, μη απόφοιτους με και άνευ επιτελικότητα και επίδοξους περαστικούς. Πότε θα σταματήσει επιτέλους η αδράνεια, η απαξία και ο εμπαιγμός προς τους ήδη υπηρετούντες στον κλάδο; Η δυστυχώς παραδοσιακή στάση της πολιτικής ηγεσίας συνεχίζεται με το να εισάγει τέτοιες διατάξεις προς διαβούλευση που προκαλούν μόνον τον γέλωτα. Πόση ανάλυση δημόσιας πολιτικής να χωρέσει σε περιχαρακωμένα καθήκοντα που έτσι κι αλλιώς εκτελούν όλοι οι συνάδελφοι; Ρυθμίστε πρώτα αυτά τα ζητήματα και ανταποκριθείτε επιτέλους τώρα, έστω και αργά στο απονενοημένο εγχείρημα να ντύσετε το επιτελικό κράτος με επιτελικά στελέχη με το να δώσετε έμφαση στα ήδη επιτελικά στελέχη και σε αυτούς που εισέρχονται στον κλάδο θεσμικά και που θα κοπιάσουν όπως κοπιάσαμε εμείς ως πρώτο κύμα. Όπως έχει πει και ο Πρωθυπουργός μας δεν είναι το παν τα λεφτά. Πρέπει να δούμε πιο ολιστικά τη ζωή [sic]. Αντισταθείτε στην ακόρεστη βουλιμία σας για βολέματα και σταματήστε να προκαλείτε διχόνοια στις τάξεις του δημοσιοϋπαλληλικού σώματος με το διαίρει και βασίλευε. Μαζευτείτε και σοβαρευτείτε.