• Σχόλιο του χρήστη 'Ελευθέριος Γεωργιάδης' | 2 Ιουνίου 2026, 20:59

    Αξιότιμε κύριε Υπουργέ θα ήθελα να σας επισημάνω για την ρύθμιση των 72 δόσεων τα εξής 1.Δεν είναι δυνατόν κάποιος που έχει ρυθμίσει στις 24 δόσεις να μην μπορεί να μεταπηδήσει στις 72 2.Πολλοί έχουν εξωδικαστικό μηχανισμό και παράλληλα ρύθμιση 24 δόσεων θα πρέπει και αυτοί να μπορούν να μεταπηδήσουν στις 72 δόσεις 3.Το έχουν επισημάνει και οι κατά τόπους υπάλληλοι ΚΕΑΟ και ΑΑΔΕ ότι πάγια τακτική είναι η μεταπήδηση προς την καλύτερη ρύθμιση 4.Είναι πολύ σημαντικό να ληφθεί ότι οι περισσότεροι παλεύουν να ανταπεξέλθουν μην τους αφήνετε αβοήθητους και 5.Αυξήστε το ακατάσχετο στα 1700 ευρώ για να μπορούν οι εργαζόμενοι να παίρνουν τα επιδόματα του, αφού το τρέχον όριο των 1250 είναι παλαιο και αφορούσε άλλες κλίμακες μισθών μετά τιμής