• Σχόλιο του χρήστη 'κωστας Τζανέτος' | 2 Ιουνίου 2026, 20:14

    αφορα αρθρο 21: εγκλωβιστηκαμε με συμβολαια 4-5 ετων με εταιριες leasing και βαση φορολογικου καθεστωτος καναμε συμβολαια και παραχωρηθηκε υβριδικο αυτοκινητο. Τωρα ερχεστε χωρις εμεις να μπορουμε να κανουμε κατι και μας φορολογειτε αγρια. Ενα αυτοκινητο 60000€ (που εχει τετοια αξια γιατι ακριβως ειναι υβριδικο) θα εχει φορο εισοδηματος σε καποιον που φορολογειται με 44%, €400/μηνα !!!! εγκληματικο! πρεπει να γινει εξαιρεση για αυτοκινητα με εκδοση αδείας πριν την εφαρμογη του νομου.