• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΙΛΙΚΑΣ' | 2 Ιουνίου 2026, 23:44

    Το σχόλιο αφορά τον αποκλεισμό από τη χορήγηση του επιδόματος των 300 ευρώ στους συνταξιούχους κάτω των 65 ετών κάθε Νοέμβριο. Ένα μέτρο εντελώς άδικο, καθώς το παραπάνω επίδομα χορηγείται σε συνταξιούχους με οικογενειακό εισόδημα 35.000 ευρώ ενώ αποκλείει συνταξιούχος με μία σύνταξη στην οικογένεια και μάλιστα χαμηλή των 800 ή 1000 ευρώ. Ουσιαστικά το κράτος δεν μας θεωρεί καν συνταξιούχους λόγω ηλικιακού κόφτη. Για αυτό παρακαλείται ο Υπουργός να διορθώσει άμεσα αυτήν την αδικία και να χορηγήσει το εν λόγω επίδομα με κριτήριο το ποσό της σύνταξης που λαμβάνει ο κάθε συνταξιούχος διαφορετικά η απογοήτευση μεγάλου ποσοστού χαμηλοσυνταξιούχων θα είναι μεγάλη. Παρακαλώ για τις ενέργειές σας με την ελπίδα το παράπονό μας να φτάσει στον Υπουργό. Σας ευχαριστώ.