• Σχόλιο του χρήστη 'Πετρακος Σπυρος' | 3 Ιουνίου 2026, 14:24

    Για την φορολογηση των οχηματων οταν αφορα παροχη σε ειδος πρεπει να υπαρξει σαφη προβλεψη οτι αφορα αυτοκινητα που παραχωρηθηκαν μετα την εφαρμογη του νομου καθως και μεταβατικη περιοδο για τα νεα αυτοκινητα.Καθως οι παραγγελιες για αυτοκινητα γινονται μηνες πριν και υπαρχουν ηδη συμβολαια με εταιριες ληζινγκ δεσμευτικα με βαση το προηγουμενο καθεστως.Αν δεν προβλεφθει κατι σχετικο τοτε μιλαμε για μεγιστη εξαπατηση των φορολογουμενων οι οποιοι οδηγηθηκαν βαση νομου σε σχετικη επιλογη και τωρα φορολογουνται αγριως χωρις μαλιστα να μπορουν να κανουν κατι γιαυτο καθως δεσμευονται με συμβολαια.